Milované Saints Row se dočká kompletního rebootu

Jaký bude reboot známé série? Známe všechny důležité detaily

O tajemství sumerských chrámů z hororu House of Ashes

Jaký bude další díl Dark Pictures Anthology?

Miles Morales nosí v batohu bojovou kočku

A další detaily o novém Spider-Manovi

Vše, co víme o Sherlock Holmes: Chapter One

Středomořský ráj plný fanatických magorů

Vše, co víme o Far Cry 6: 900 vývojářů, 4,5 roku práce a jeden Esposito

Řítí se na nás zatím největší díl série?

PC verze Death Stranding byla odložena

PC port Death Stranding měl vyjít původně už na začátku června, ale bohužel si na něj budeme muset počkat ještě o chvilku déle. Kojima Productions totiž oznámili, že původní datum vydání neplatí, a to nové stanovili na 14. července.

Horor Little Hope vás vyděsí lekačkami a mrazivým prolínáním současnosti se zrůdnou historií

Hororová antologie The Dark Pictures od tvůrců Until Dawn letos v létě dostane svou druhou povídku zvanou Little Hope, jejíž nový trailer jste mohli zhlédnout před dvěma dny. Nám se naskytla možnost dozvědět se o chystané filmové adventuře něco víc. Běžně bych se sešel s autory na jimi vybraném místě a možná si hru sám osahal, ale vzhledem k aktuálním opatřením jsem místo toho z pohodlí domova absolvoval předpřipravenou prezentaci se záběry z hraní, které ve mně vyvolaly pořádně nepříjemné pocity. A to od takové hry chcete.

Blizzard upraví Diablo 4 podle reakcí fanoušků a přivede kanibaly

Očekávání u nových dílů zaběhnutých sérií bývají vysoká, o tom ví své každá firma stojící za úspěšnou značkou. Blizzard má z poslední doby zkušenosti s hromadou negativních reakcí po oznámení Diabla Immortal i zpackaném remaku Warcraftu 3, v případě Diabla 4 tedy volí velmi vstřícnou komunikační strategii. V čtvrtletním blogu vývojářského týmu se dozvíme nejen novinky ze Sanctuary, ale především to, jak Blizzard naslouchá názorům svých hráčů.

Age of Wonders: Planetfall rozšířili v obrovském updatu dinosauři

Tvůrci povedené 4X strategie Age of Wonders: Planetfall z Triumph Studios komunitě bedlivě naslouchají. Souběžně vytvořili jak první DLC, tak i masivní bezplatný update plný novinek. Včetně zbrusu nového herního módu, lepšího tutoriálu, vybalancování startovních podmínek, spousty možností, jak hru upravit k obrazu svému a… dinosaurů.

Staňte se kurýrem budoucnosti v nádherném kyberpunkovém Cloudpunku

Začíná to na C, končí to na Punk a vychází to letos, co je to? Existuje více správných odpovědí, jednou z nich je nicméně Cloudpunk, který se odehrává, hádáte správně, ve futuristickém kyberpunkovém městě. Strávíte v něm jednu noc, pro Raniu tu první v roli kurýrky doručovatelské společnosti. Setkáte se s plejádou postav od lidí přes androidy až po čistě umělou inteligenci, které se nemůžou dočkat, až vám odvypráví svůj příběh.

Ubisoft rozšířil Breakpoint o první unikátní raid na sopečném ostrově

Ghost Recon Breakpoint právě rozšířil první raid jménem Project Titan (neplést se zrušeným MMO od Blizzardu). Jde o bezplatný update dostupný všem majitelům hry a mělo by jít o to nejtěžší, co je v celém Breakpointu k mání.

V taktické akci Broken Lines si musíte dát pozor na balistiku a střelbu do vlastních

Na první pohled, tedy převážně z obrázků, vypadá Broken Lines jako další hra snadno přirovnatelná k XCOMu. Jednotka vojáků se pohybuje po čtvercové síti, schovává se za překážkami a s jistou procentuální pravděpodobností se trefuje do nepřátel. Ale jakmile si pustíte video se záběry z hraní, na XCOM hodně rychle zapomenete. Nejsou zde totiž tahy a hra je díky tomu mnohem akčnější.

Vše o Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 za doprovodu samotných vývojářů

Sdílet celý víkend prostory s tvůrcem herního počinu, který má své pevné místo v mém osobním panteonu toho nejlepšího, co jsem kdy hrál, dohrál a k čemu se pravidelně vracím, je bezesporu velmi lákavá propozice. A pro mě tím hrdinou na letošním PDXCONu nebyl taktéž přítomný John Romero, nýbrž podivínský prošedivělý čahoun Brian Mitsoda, scenárista a vypravěč kultovního RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines, na jehož pokračovaní ve stejné roli pracuje i nyní.

Diablo IV se vrací ke starým pořádkům, ale také inovuje svým otevřeným světem

Prezentace na BlizzConu přinesla podrobnější informace o herních mechanikách, třídách postav a všeobecné filozofii chystaného akčního RPG. Zatím to vypadá na tísnivou atmosféru z jedničky, itemizaci a herní systémy z dvojky a pocitové zpracování boje z trojky. A to by byla paráda.