Nejlepší budovatelské strategie podle redakce Games.cz
Tento týden vychází Anno 1800, nový přírůstek do ustálené série budovatelských strategií. U příležitosti jeho vydání jsme se rozhodli v redakci trochu zavzpomínat a z tohohle květnatého žánru vybrat ty naše nejsrdcovější. Někdo preferuje středověk, někdo fantasy, jiný moderní metropole, virtuální stavebnice ale v nějaké formě baví skoro každého. Na rozdíl od těch opravdových totiž tolik nebolí, když na nějakou z nich šlápnete!
Just Cause 4 bude ještě divočejší s rozšířením Dare Devils of Destruction
Série Just Cause 4 má bohužel nejlepší léta za sebou. Čtvrtý díl je sice zase o něco hezčí, výbušnější a šílenější, ale jen to už zkrátka nestačí. Výsledkem jsou vlažné recenze kritiků (u nás za ryze průměrných pět), ale ještě smutnější pohled skýtá Steam, kde se hráči složili na děsivých 36 procent. Nové DLC tomu asi moc nepomůže.
Microsoft konečně oficiálně představil plně digitální Xbox One S
Teprve dna dny starý únik informací o další verzi současného Xboxu se nakonec doslova a do písmene potvrdil. Microsft skutečně za méně než měsíc vypustí do světa Xbox One S All-Digital Edition, tedy konzoli bez otvoru na disky. Jde vlastně o jedinou vizuální změnu, o čemž pojednává oficiální humorné video.
Co se stalo s Atlantidou? Vysvětlení podá přídavek k Assassin’s Creed Odyssey
První příběhový dodatek k loňskému Assassin’s Creed Odyssey rozvířil vody internetu třeba kvůli vynucené romanci vedoucí k dědici Kassandřiny nebo Alexiovy linie, ten druhý postihne neméně kontroverzní téma. Bude se totiž pátrat po ztracené Atlantidě, a to dokonce ze záhrobí. Alespoň to vysvětluje tu spoustu mýtických potvor a řeckých bohů v lidské podobě.
Sestavte si svůj tým hrdinů od Marvelu v Ultimate Alliance 3: The Black Order
V posledních letech nemine pomalu měsíc, aby do kin nešla nějaká komiksová adaptace, s hrami je to v tomto ohledu trochu horší. Bojovka Marvel Ultimate Alliance se vrací po deseti letech, aby tyhle stavy aspoň trochu narovnala. Třetí díl s podtitulem The Black Order vyjde exkluzivně na Switchi a kromě Avengerů, Strážců Galaxie a X-Menů obsáhne i některé méně profláklé superhrdiny.
Acer Predator Triton 500: Mytické jméno, skutečný herní výkon
17. 4. 2019
|
Inzerce
Triton. V řecké mytologii mocný bůh moře, syn Poseidona vybavený trojzubcem a také speciální mušlí schopnou uklidnit nebo naopak rozpoutat vlny. Její zvuk byl tak ohlušující, že se protivníci dávali okamžitě na útěk. Není proto divu, že si jméno Triton 500 vybral Acer pro jeden ze svých nejsilnějších herních notebooků, který si představíme včetně video recenze.
Microsoft chystá jednotné předplatné svých xboxových služeb
S novým Xboxem bez mechaniky za dveřmi se Microsoft vydává vstříc plně digitální budoucnosti. Neoznamuje sice úplně novou předplatitelskou službu, která by vám zajistila ještě další výhody, ale chystá se spojit dvě existující. Odpadne vám tak starost o dva účty a zároveň něco ušetříte.
PlayStation 5 bude mít ray tracing, SSD a bude zpětně kompatibilní s PS4
Playstation 5 bude revoluce. Alespoň to zaznívá v rozhovoru s Markem Cernym, vedoucím inženýrem herních konzolí Sony, který vývoj řídil už v době Playstation 4. Kromě sebevědomých ujištění ale získala redakce Wired i mnohem důležitější poznatky: konkrétní informace o hardwarovém vybavení a schopnostech konzole. Pojďme si je všechny shrnout.
The Stillness of the Wind - recenze
Shrbená Talma dbá o celou menší farmu. Chová kozy a slepice, pečuje o své bylinky nebo vyrábí domácí sýr. A s tím, jak jeden den střídá druhý a jediným opěrným bodem zůstávají příliš rychle se prodlužující stíny, je nad slunce jasné, že tohle není žádný simulátor nebo nedej bože tycoon. The Stillness of the Wind je hluboce lidský příběh, který, ač místy pokulhává, dovede v člověku probudit zájem o sebe samého, a především o ty, které miluje.
Jak měla vypadat zrušená Star Wars hra od Amy Hennig?
Dost možná podobně jako o víkendu odhalený Fallen Order. Proč Respawnu u EA prošla singleplayerová příběhová hra, když před necelými dvěma lety podobný projekt studiu Visceral zrušila s tím, že hry bez multiplayeru nevydělávají dost peněz na to, aby se vydavateli vyplatily? Co mu Respawn dokázal nabídnout a Visceral ne?
Vychází konzolová "akčnější" verze World of Warships
Doposud jste se králem či královnou sedmi moří mohli stát jen na PC, dneškem se to ovšem mění. Na PlayStation 4 a Xboxu One vychází předběžný přístup World of Waships: Legends, nejen ovládáním uzpůsobený potřebám konzolových hráčů. Zatím na pěti různých mapách a se třemi třídami lodí, jejich počty ale postupně porostou.
Deskovka Vampire: The Masquerade vás nechá tvořit vlastní bloodline
Mohlo by se zdát, že se tu jen někdo snaží svézt na vlně nedávno oznámeného pokračování Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, ale pravdou je, že deskovka Vampire: The Masquerade – Heritage je už nějakou dobu ve vývoji. A spíš než počítačovými hrami se inspiruje původním papírovým RPG. Což samozřejmě neznamená, že by milovníka videoher nemohla zaujmout. Ve skutečnosti jde o hru, na kterou si brousí špičáky nejeden člen naší redakce.
Roztomilí ptáčci dělají v KeyWe a Toripon roztomilé věci
Kolik her s ptáčky v hlavní roli znáte? Ať odpovíte jakékoliv číslo, dnes se vaše obzory rozšíří hned o dvě. První z nich je Toripon, který vám propůjčí velký virtuální byt, spoustu virtuálních andulek a fiktivní sociální síť, kam ty andulky můžete fotit a dělat jimi radost fiktivním lidem na internetu. A v KeyWe… moment, vážně někdo nechá dva kivi řídit poštu?!
Nová Forza Street není hrou, na kterou čekáte
Ze série Forza, ať už Horizon, nebo Motorsport, pocházejí jedny z nejlepších závodů současnosti. Z noci na dnešek se překvapivě objevila (případná) třetí pod série, jejíž první titul nese název Forza Street a napovídá, že ve hře půjde o noční pouliční závodění. Ale radši udržte své nadšení na uzdě. Návrat k Undergroundům se bohužel nekoná a velkých „ale“ je tu víc než dost.
Znamenité JRPG Octopath Traveler vyjde i na PC
Na Switchi se to zajímavými exkluzivitami docela hemží a fanoušci japonské tvorby ho pravděpodobně už dávno mají, ale i zatvrzelí PC hráči se své porce poctivého JRPG nakonec dočkají. Magazín Gematsu totiž objevil blogový příspěvek na webu Square Enixu, který zvěstuje příchod Octopath Traveler na Steam. A dokonce dřív, než se nadějete.
Na PS Store dorazily slevy, ulovte si RDR 2 nebo GoW
Masivní slevové akce se v posledních letech týkají hlavně PC hráčů, o to víc si konzolisté musí cenit těch výjimečných případů, kdy se bohové kapitalismu z Microsoftu a Sony usmějí i na ně. A Sony se teď usmívá. Jarní slevy se dotkly dokonce i kovbojské pecky od Rockstaru, který si je šetří víc než pistolník poslední náboj, takže pokud jste majiteli PlayStation 4, rozhodně do obchodu alespoň nakoukněte.
Příběh trnité cesty Bungie k nezávislosti, část druhá: Destiny
V první části kompletní historie firmy Bungie jsme se podívali na její úplné začátky na počátku 90. let, první krůčky v byznysu i megaúspěch střílečkové série Halo. Stali jsme se svědky prvního velkého osamostatnění studia, když se vymanilo z ne zas tak tyranského sevření Microsoftu. Nakonec jsme viděli, jak uzavřelo dohodu s dalším velkým vydavatelem, Activisionem, a začalo pracovat na první Destiny.
The Pegasus Dream Tour je první hrou propagující paralympiádu
Letních a zimních olympiád se na našich harddiscích vystřídalo už docela hodně, co ale taková paralympiáda? The Pegasus Dream Tour má zvýšit povědomí o paralympijských sportech mezi mladou generací, navíc nepůjde o klasickou sportovní hru, ale spíš o RPG. Šéfem vývojářského týmu je Hadžime Tabata, který stojí třeba za Final Fantasy XV a dalšími tituly od Square Enix.
Hardware Club #30: Kolik paměti je třeba do herního PC?
V době vydání 3GB verze grafické karty GTX 1060 se všude na webu probíralo, zda je poloviční paměť oproti plné variantě už příliš velkým hendikepem. Podobný scénář nastal i po vydání RTX 2060: bude kartě s výkonem na QHD stačit 6GB paměť, když obdobně výkonné karty minulé generace měly už 8 GB? Na problematiku VRAM, tedy paměti grafických karet, ale RAM, tedy operační paměti počítače, se podíváme v dnešním Hardware Clubu.
Bethesda naslouchá komunitě a upravuje otravné odemykání beden v The Elder Scrolls: Blades
Před necelým rokem jsem si na E3 vyzkoušel rozpracovanou verzi The Elder Scrolls: Blades a byl to zážitek, na který se nezapomíná. O víkendu mi byl konečně umožněn přístup do probíhající bety a zklamání nad výsledkem sice mohlo být i větší, ale rozhodně nebylo malé. Nejvíc mi chybí ovládání soubojů pomocí tahů prstem, které simulovalo švihy zbraní. Co by mi naopak nechybělo vůbec, je obchodní model, který Bethesda upravuje v nejnovějším updatu.