Nový bug v Anthem vám zajistí nekonečné zdraví
Korunka nejrozbitější hry při vydání za loňský rok náleží Falloutu 76, letos pro ni ale prozatím velmi suverénně míří Anthem. Přestože se Bioware kaje a snaží se opravit, co se dá, novým patchům se daří hru spíš pořád víc a víc rozbíjet. K zesílení vám tak může kupodivu pomoct i svlékání vlastní výzbroje. Nebo chcete být nesmrtelní? Žádný problém, pokud hrajete za Storma.
War Thunder se s updatem 1.87 „Locked On!“ posouvá do moderního konfliktu
13. 3. 2019
|
Inzerce
Společnost Gaijin Entertainment nedávno oznámila a také vydala velkou aktualizaci obsahu s číslem 1.87 pro svou vojenskou bojovou hru War Thunder. Její vydání posouvá technologii bojových vozidel ve hře ještě o kus dál a dovoluje tak hráčům utkat se ve strojích z konce 20. století, z nichž některé byly zařazeny do výzbroje dlouho po konci studené války. Kromě nové úrovně bojových vozidel zažije svůj debut i mnoho nových letounů a plavidel.
Factoriu se rodí další konkurence v budovatelské strategii Factory Town
Mohli bychom za chvíli mluvit o novém subžánru „pásové výroby“? Zajímavý prvek, na kterém stojí česká přelomová strategie Factorio, se konečně dostává i do dalších her. Příští týden půjde do early accessu na Epic Games Storu slibně se tvářící Satisfactory a nyní se ocitla v early accessu na Steamu další podobná hra Factory Town. A i ta k problematice automatizace přistupuje trochu jinak.
Halo: The Master Chief Collection dorazí na PC, dokonce i na Steam
Exkluzivity jsou mrtvé! Alespoň co se těch od Microsoftu týče. Po měsících náznaků a šeptandy včera došlo v Inside Xbox k oficiálnímu oznámení remasterů Halo: The Master Chief Collection na PC, a to včetně Halo Reach, které součástí kolekce předtím nebylo. Navíc pro ni nebudete muset mířit do Windows Store, ale pořídíte si ji klidně i na Steamu.
Google odhalí na GDC 2019 cosi velkého a bude u toho Jade Raymond
Letošní Game Developers Conference v San Franciscu se blíží, konat se bude už za týden, takže je nejvyšší čas, aby technologické firmy i vývojáři začali zlehka napovídat svá nadcházející oznámení. Jednou z vlaštovek je video, které na svém oficiálním Twitteru uveřejnil Google s komentářem, že na konferenci odhalí svou verzi vize budoucnosti hraní. Internet okamžitě zahltily spekulace, čeho by se oznámení mohlo týkat.
Římská detektivka The Forgotten City z modu pro Skyrim vyjde i na Xboxu
Na začátku všeho byl Skyrim. Minimálně na začátku příběhu The Forgotten City, které vzniklo jako mod pro pátý díl The Elder Scrolls a proměnilo Tamriel ve starověké Římské impérium. Megalomanský projekt tvůrcům nabobtnal pod rukama natolik, že se naučili s Unreal Enginem 4 a do konce letošního roku chtějí osamostatněnou hru vydat na PC a Xboxu One.
Na lov procedurálně generovaných gangů máte ve střílečce Rico jen 24 hodin
Dva policajti, jeden případ, 24 hodin na dopadení zloduchů. Procedurálně generovaných zloduchů, abyste to neměli tak jednoduché, každý úkol byl originální a vy netušili, co na vás za rohem číhá. Coby příslušníci úderné jednotky RICO máte ale jasný úkol – vykopněte dveře, zabijte všechno, co se hýbe, a zase odtamtud vypadněte.
Crackdown 3 – recenze
Byly časy, kdy jsem se jako fanoušek prvních dvou dílů městské akční série Crackdown těšil na další pokračování. Tyto časy skončily už dávno, protože nadšení postupně opadlo vlivem neustálých odkladů a ztráty důvěry v samotný projekt. Proto byla má očekávání velmi nízká a hra mohla jedině překvapit. Vyplatilo se nakonec dlouhé čekání na Crackdown 3? Ne, nevyplatilo.
BoardGame Club #11: S Mirkem Tlamichou o novém vydavatelství a turnajovém hraní
Zdá se to neuvěřitelné, ale na český trh vstupuje další české vydavatelství Tlama Games, jehož zakladatele Mirka Tlamichu pořádně vyzpovídáme v dalším BoardGame Clubu. Využijte jedinečné příležitosti dotázat se Mirka i zbylého osazenstva na cokoliv, co vás ohledně deskovek zajímá, v živém přenosu, který začíná už za půl hodiny.
Tvůrci Halo Infinite pracují na zajímavé plošinovce Stela
Už tak žánrově rozmanité portfolio vancouverských SkyBox Labs se ze spolupráce na Halo Infinite a Minecraftu pro Nintendo Switch rozšiřuje ještě o uměleckou skákačku s názvem Stela. Tu chtějí vývojáři představit na nadcházejícím GDC 2019 v San Franciscu a podle čerstvých záběrů se bude minimálně z audiovizuální stránky na co dívat.
GamesPlay – hrajeme Civilization VI: Gathering Storm
Tak jako každá Civka, i šestý díl se postupně rozrůstá díky velkým rozšířením přinášejícím nové národy i mechaniky. Nejinak tomu je v případě Gathering Storm, kde se ke slovu dostává především globální oteplování schopné kompletně zatopit pobřežní oblasti a udělat ze světa jeden velký hurikán. Je to docela švanda.
Ve slovenské budovatelské strategii Workers & Resources: Soviet Republic budujete komunistickou velmoc
Novinka slovenského studia 3Division Workers & Resources: Soviet Republic sice nespecifikuje, ve které zemi se odehrává, ale nám Evropanům jsou její kulisy velmi povědomé. Ohyzdné betonové paneláky, Tatrovky i tramvaje jsou dodnes k vidění i u nás, ale naštěstí už ne v takové míře jako v této budovatelské strategii, která se komplexnosti opravdu nebojí.
Zahrajte si fanouškovský remake kluzáků Star Wars Episode I: Racer
Myslím si, že kluzáková sekvence ve Skryté hrozbě byla moc dlouhá. Je to kacířská myšlenka? Vlastně ani nevím, jak se k Anakinově písečné honičce staví většinová populace fanoušků Hvězdných válek. Zato ale vím naprosto jistě, že nikdo, nikdo nemůže nemilovat starou dobrou hru Star Wars Episode I: Racer. Její fanouškovský remake v Unreal Engine 4 je dar z nebes – aspoň na chvíli, než nám ho sebere nějaký otravný právník.
Bethesda se raději zřekla velmi špatně vypadajícího filmu Doom: Annihilation
S filmovými adaptacemi her je to složité. Jen vzácně jsou lepší než příšerné a dost často jim nepomůžou ani jinak celkem dobří herci jako v případě filmového Dooma z roku 2005, kde se objevili Karl Urban, The Rock a Rosamund Pike, a dokonce se zčásti natáčel u nás na Barrandově. Trochu překvapivě oznámený Doom: Annihilation ale podle nového traileru nemíří ani na tu „jen trochu příšernou“ laťku.
Rozlučte se s Pokémony, příští rozšířená realita otvírá dveře do světa Harryho Pottera
Společnost Niantic poprvé přišla s hrou založenou na rozšířené realitě v roce 2013. Myšlenka Ingressu byla přelomová, a co teprve potom, když na ni o tři roky později naroubovali světoznámé Pokémony. Další tři roky uplynuly a tentokrát Niantic plánuje zaútočit na peněženky generace mileniálů. V aplikaci Harry Potter: Wizards Unite uděláte z Pražského hradu ten Bradavický a z Národní třídy třeba Příčnou ulici.
World of Warcraft Classic dostane šest updatů místo plánovaných čtyř
Servery klasického WoWka se spustí již toto léto a hra bude více méně následovat stejný proces updatů, kterého se dočkal původní World of Warcraft. Vše odstartuje jakoby verzí 1.2 a World of Warcraft Classic se bude postupně updatovat, přibydou nové raidy a větší změny v herních systémech, tak jak si je pamatujete z minulosti.
Soutěž s Razerem: vyhrajte herní soundbar Leviathan
12. 3. 2019
|
Redakce Games.cz
Ve spolupráci s CZC.cz a věhlasným výrobcem herního hardware Razer tady máme další soutěž, tentokrát pro audio fajnškmekry. Hrajeme totiž o herní soundbar se subwooferem Razer Leviathan, který se hodí jak pod PC monitor, tak i k televizi.
Výborné JRPG Octopath Traveler dostane minimálně další dva díly
Zajímavý grafický kabátek, propracované taktické bitvy, podařený příběh. Octopath Traveler je dalším klenotem, kvůli kterému se vyplatí vlastnit Switch. Nikde jinde totiž hra nevyšla, ale tvůrci mají v plánu rozšířit se i na další platformy. Tedy zatím jen jednu, ještě mobilnější než Switch. Ale nebojte, že by se série nadobro odebrala na Androidy a iOS.
Jste připraveni na Sekiro: Shadows Die Twice? Launch trailer vás zaručeně navnadí
Minulý týden si vybraní novináři na vlastní pěst vyzkoušeli několik hodin z očekávaného akčního RPG od From Software a někteří se rovnou pochlubili i záběry z hraní, ze kterých hořím ještě větší nedočkavostí. Nicméně jsem netušil, že má nemalá očekávání podpoří ještě brzký launch trailer, který zachycuje Sekiro: Shadows Die Twice z nejrůznějších úhlů. A ze všech vypadá skvěle.
Dawn of Man – recenze
Originální, návyková a nezapomenutelná, ale místy i stereotypní a nesrozumitelná. Taková je nová strategie Dawn of Man o lidském dávnověku, aneb „neolitická revoluce hrou“. Lovce mamutů v ní proměníte v hospodáře a opravdu dobře se u toho pobavíte. Škoda jen některých nedomyšlených ekonomických mechanik, kterým hra podřizuje paradoxně veškerý svůj strategický potenciál.