Lemnis Gate vypadá jako běžná střílečka, ale její unikátní časový mechanismus vám vezme dech
Vybrat si mezi všemi těmi populárními střílečkami jednu jedinou nemusí být nic jednoduchého. Nezkušenému pozorovateli se klidně mohou jevit totožné. Hráči v týmech chaoticky pobíhají po mapě, sundávají nepřátele, vyvolávají speciální schopnosti, respawnují se a tak pořád dokola, dokud nedosáhnou svého. I když má Lemnis Gate vše výše zmíněné, s ostatními hrami si ji opravdu nespletete. Pokusím se vysvětlit, proč.
Další konec světa. V Endzone: A World Apart bojujete s radioaktivním deštěm a půdou
Milovníci postapa a budovatelských strategií mají žně. Jen pár dní po představení strategie Surviving the Aftermath, která vyjde pod hlavičkou Paradoxu, se objevuje další podobně ražená hra Endzone: A World Apart. Není ale důvod, aby obě nemohly koexistovat. Každá totiž ke konci světa přistupuje docela jinak.
Death Stranding – recenze
Poslední výtvor Hidea Kodžimy obestíralo tajemství dost dlouhou dobu a část hráčů tohle mystérium zvládlo odradit ještě před vydáním. Bude to vůbec hra, když všechno, co ukazoval, byly filmečky se slavnými herci, které slibně načrtávaly postapokalyptický svět? Co nějaká ta hratelnost? Obavy hoďte za hlavu, „hraní“ je v Death Stranding víc než dost.
Star Citizen Alfa 3.7: Pán jeskyní
Trochu opožděně, ale přece se nakonec dostáváme k nejnovějšímu čtvrtletnímu alfa-přídavku ambiciózní vesmírné odysey Chrise Robertse. Tentokrát na nás Star Citizen novým obsahem skutečně nešetřil a navíc poprvé vidíme v akci tzv. „staggered development“ (střídavý vývoj). A na co přesně že se hvězdní dobrodruhové mohou těšit? Především na dungeony jako z dračáku.
Obdivujte Geralta v novém traileru na seriál Zaklínač
Seriál Zaklínač od streamovacího giganta Netflixu je už za dveřmi. Geralt z Rivie se vřítí na televizní obrazovky 20. prosince, jak odhaluje nový, přes dvě minuty dlouhý trailer, v němž uvidíte… leccos. A v redakci jsme se shodli, že se nám výsledný tvar vlastně docela zamlouvá.
Vzpomínáme: Command & Conquer: Red Alert nás nechal bojovat na Moravě a ve Slezsku
Bylo toho dost, co dobová recenze ve Score (každý jsme někde začínali) vytýkala Red Alertu. Bezduché kopírování předešlé hry Westwoodu, protivnou nutnost nainstalovat si jakýsi DirectX anebo třeba příliš akčních chodících misí. Šlo jistě o legitimní argumenty, nakonec je však přehlušila kombinace dravé realtimové strategie a povědomé techniky. První Red Alert, který se stal základem nové série C&C, u nás vyšel před 23 lety, 31. října 1996.
Trailerů pro Red Dead Redemption II není nikdy dost
Tak co dřív? Red Dead Redemption II, Death Stranding, Need for Speed, nebo snad Planet Zoo? Všechny tyto hry vezmou příští týden útokem, a i když Red Dead není žádnou novinkou, její počítačová verze je velkou událostí. A protože vychází už 5. listopadu, dostáváme launch trailer.
Patrice Désilets obnovuje vývoj zrušené 1666: Amsterdam a kritizuje recenzenty Ancestors: The Humankind Odyssey
Jeden z duchovních zakladatelů série Assassin’s Creed se před pár lety rozloučil s Ubisoftem a v Montréalu si založil vlastní studio Panache Digital Games, které nedávno vydalo svou prvotinu Ancestors: The Humankind Odyssey. O práva na historickou městskou akci šmrncnutou magií 1666: Amsterdam se se svým bývalým zaměstnavatelem musel soudit, teď se ale zdá, že se dříve zrušená hra možná přece jen dočká svého zmrtvýchvstání.
Nový vzhled knihovny na Steamu vstupuje do ostrého provozu
Redesign potřebuje čas od času každý web nebo služba. Steam svůj facelift knihovny nechal hráče nějakou dobu testovat v uzavřené betaverzi, kterou si mohli dobrovolně aktivovat. Počínaje dneškem už nový dlaždicový design uvidí všichni uživatelé. Navíc se můžete zapojit do otevřené bety funkce Remote Play Together, která vám umožní hrát online hry s dříve čistě lokálním multiplayerem.
GamesPlay – soupeříme v Beat Saberu se speciální reprovestou SubPac
Veleúspěšný československý Beat Saber jsme vám ve videu představili dokonce už dvakrát, podruhé ve formě redakčního turnaje. K základní výbavě v podobě PlayStation VR nám v jeho druhém kole dnes přibude speciální vesta SubPac se zabudovaným reproduktorem, který dokáže rytmus zprostředkovat i hráčům s poruchami sluchu anebo ještě vylepšit zážitek hráčům se sluchem jako rys.
Podrobný rozbor Marvel’s Avengers: mise, schopnosti hrdinů, RPG prvky
Kolem Marvel’s Avengers od Crystal Dynamics je stále velká spousta neznámých. Tápeme zejména v oblasti online kooperace, která se ale ani tentokrát nedočkala svého pořádného představení. Kreativní ředitel studia Noah Hughes přislíbil, že se vše potřebné o multiplayeru dozvíme zkraje příštího roku. A jako kompenzaci dostáváme nálož informací s videem osvětlujícím další části očekávaného akčního RPG.
Legendární Comic-Con míří poprvé do Prahy
31. 10. 2019
|
Inzerce
Festival Comic-Con se nekoná pouze v kalifornském San Diegu. Nejslavnější oslava popkultury se příští rok poprvé objeví také v České republice. Setkání fanoušků komiksů, fantasy a sci-fi s herci, komiksovými výtvarníky a dalšími umělci proběhne mezi 7. a 9. únorem 2020 v nedávno otevřeném pražském O2 universu.
Vakuum po nedávno odložených peckách vyplní Nioh 2
Zatímco jedna exkluzivita PlayStationu 4 byla odložena, druhá ji zastoupila. Na The Last of Us: Part II si musíte počkat o pár měsíců déle, až do května příštího roku, což ovšem znamená, že budete mít dost času na dohrání velmi náročné akce Nioh 2. A pokud si nejste jistí tím, zda je to hra pro vás, už zítra startuje otevřená beta.
Listopad s PS Plus přinese boj i strach, Games with Gold zase detektivní případ
Stejně jako říjen přinesl s oznámením data vydání The Last of Us: Part 2 do předplatného PS Plus první díl, dočkáte se v listopadu původního Niohu. A také jednoho hororového dobrodružství v městečku s pořádně potemnělou minulostí. Na Xboxu oproti tomu můžete následující měsíc zasvětit toulání po viktoriánském Londýně anebo létání po galaxii v novém prototypu Jedi Starfighteru.
Slovenský dungeon crawler Vaporum: Lockdown vás vezme před události původní hry
Už jsou to dva roky od vydání krokovacího dungeon crawleru Vaporum, o který se postarali naši sousedé Slováci ze studia Fatbot Games. Protože hra bodovala u hráčů i kritiků, nemůžeme se divit tomu, že se její steampunkový svět rozvine v dalším díle Vaporum: Lockdown, který se po příběhové stránce vrátí před události první hry.
Nové útočiště lidské rasy bude muset počkat, Everreach se odkládá
Everreach: Project Eden působil od prvních upoutávek tak trochu jako „Mass Effect pro chudé“, ale to rozhodně nemá automaticky znít jako posměšek. Obzvlášť po tom, jak dopadl skutečný poslední Mass Effect, se chce říct – klidně bez olbřímího rozpočtu, ale hlavně srdcem! Na výsledek si však budeme muset počkat o trochu déle, než bylo původně v plánu.
Valfaris – recenze
Pokud patříte mezi devadesátkové a mladší ročníky a v mládí jste měli to štěstí, že jste vlastnili videohry, jistě znáte hru Contra. Každý chtěl herní kazetu s touto legendární plošinovkou. A jste-li ve skupině nešťastníků, kteří se ke Contra nebo videohrám vůbec nedostali, nemusíte zoufat. Je tu totiž Valfaris.
Příběh Call of Duty: Modern Warfare je skvělý přesně proto, že je nepřehledný
Jedna z nejoblíbenějších sérií rodiny Call of Duty, Modern Warfare, je zpátky s rebootem, který víc než kterýkoliv jiný díl před ním dostává tomu, co si představíte pod termínem „moderní válka“. Příběhová kampaň je tak odvážná, až mi přijde téměř (šok!) nemainstreamová. A podle mého názoru, který zdaleka není univerzálně sdílený napříč herním světem, je výborná. V dnešním článku, pochopitelně plném SPOILERŮ, vám nastíním, proč.
Podívejte se na launch trailer k Death Stranding
Kodžimovo vysoce očekávané dílo dorazí na obrazovky za týden a kousek, a pokud byste na tento fakt snad nějakým nedopatřením zapomněli, napraví to launch trailer. Má osm minut a je dle očekávání plný zvláštně poetického bizáru.
EA se bude ještě mnohem víc soustředit na hry jako dlouhodobé služby
„Game as a service“, „Live Service“, „hra jako služba“. Ne každý hráč slyší tato slova rád, ale takový už je trend současné doby. Obrovské množství hráčů je radši součástí několika málo komunit konkrétních her, než aby přelétali od jedné k druhé. Důkazů je víc než dost: Counter-Strike, Rainbow Six Siege, DotA, z poslední doby třeba Ghost Recon Breakpoint a desítky dalších. A v případě EA se můžete spolehnout na ještě víc důkazů.