Máte chuť na nový Zoo Tycoon? Vyšla Planet Zoo od tvůrců Planet Coasteru
Na nový tycoon z prostředí zoologické zahrady se čekalo opravdu dlouho. Nakonec přeci jen dorazila simulace Planet Zoo a očekávání nebyla nízká kvůli velmi kvalitní předchozí práci studia Frontier Developments. A teď už si sami můžete vyzkoušet, jak se povedlo probuzení dlouho spícího lva.
Podívejte se na 24 minut s barbarem z Diabla 4
Návštěvníci letošního BlizzConu si mohli vystát frontu a zahrát si čerstvě oznámené Diablo 4 celých 20 minut. Redaktoři časopisu Game Informer to samé demo hráli o pár týdnů dřív a několik hodin – ale mysleli při své práci i na ostatní a o necelou půlhodinu záběrů z nového akčního RPG se podělili i se zbytkem světa. Pan barbar sice není zrovna moje nejpreferovanější postava, ale když Blizzard zavelí, prodá vám cokoli.
Radio Commander – recenze
Her zabývajících se válečnou vřavou je nespočet. Jednou v roli řadového vojáka střílíte hordy nepřátel hlava nehlava, jindy zase z pozice velitele vedete mnohačetná vojska do nelítostných bitev, kde úspěch zaručí pouze vaše strategické schopnosti. Do druhé kategorie se dá zařadit i Radio Commander od studia Serious Sim, nicméně způsob, jakým je hra zpracována, objevuje zcela nové, originální a zajímavé principy, jakými lze strategické hry vést. A to je přesně ta neotřelost, kterou v herních vodách leckdy marně hledám.
Tohle hraní není pro starý? Houby!
„Už jsem starej a holt na ty děti, který mají mnohem rychlejší reflexy, nemám.“ Věta, kterou jsem za poslední rok slyšel hned několikrát a popravdě, párkrát jsem ji také pronesl. Už jsem se na věc díval tak, že v osmatřiceti jsou mi některé žánry prostě zapovězené, protože než se mé artritické neurony dobelhají do mozku, už mě teabagguje nějaký adolescent sjetý Gatoradem. Jenže…
Mistři ze studia Zachtronics vydali další programovací hru MOLEK-SYNTEZ
Jak si tak procházím portfolio amerického studia Zachtronics, nemohu jinak než smeknout. Mezi patnácti hrami, které se zaměřují na složité programovací procesy, najdete jednu jedinou, která má uživatelské hodnocení nižší než 90 %. Ale jejich novinku MOLEK-SYNTEZ nečeká podobně „temný osud“ jako Ironclad Tactics. Nebo alespoň to naznačují první ohlasy, které jsou jednoduše stoprocentní.
První DLC pro Bridge Constructor Portal vám konečně umožní umisťovat vlastní portály
Bridge Constructor Portal se po dvou letech dočká prvního rozšíření Portal Proficiency, které sice přidá 30 nových úrovní, kterými rozhodně nelze pohrdnout, ale jeho předností bude něco docela jiného. Něco, co v základní hře vzhledem k předloze trestuhodně chybělo. Vlastní umisťování portálů.
GamesPlay – hrajeme multiplayer Call of Duty: Modern Warfare
Příběhovou kampaň Call of Duty: Modern Warfare jsme si v GamesPlayi prošli už minule, dneska se vrhneme na hru více hráčů. Ta se taktéž povedla a taktéž nadmíru připomíná původní Call of Duty 4 včetně killstreaků, perků a dalších vymožeností. Pojďte s námi postřílet radikální Rusáky/amorální Američany!
Právě vyšlo Red Dead Redemption II na PC
Čekání je u konce. Red Dead Redemption II po roce a zhruba jednom týdnu přestává být exkluzivní hrou pro konzole a hledá nové kovboje v řadách PC hráčů. Dost možná půjde o jednu z největších událostí roku a jsme zvědaví, kam se posune těch dosavadních 25 milionů prodaných kopií.
Pokračování Horizon Zero Dawn bylo zřejmě potvrzeno pracovním inzerátem
Všichni asi tak nějak tušíme, že se akční adventura se sympatickou zrzkou a neméně sympatickými robodinosaury po svém vřelém přijetí před dvěma lety v nějaké podobě vrátí. Guerrilla Games se k oficiálnímu oznámení zatím nemají, o existenci Horizon Zero Dawn 2 se ale už stihla prořeknout dabérka a amsterdamské studio nyní shání umělce do týmu, který tvoří „okouzlující prostředí Horizonu“.
Kodžima a jeho studio se chtějí vrhnout na tvorbu filmů
Těžko může být informace z titulku nějakým překvapením, když o sobě Hideo Kodžima tvrdí, že namísto vody tvoří 70 % jeho těla filmová produkce. BBC ještě před vydáním Death Stranding zveřejnila půlhodinový dokument, kde se šéf studia Kojima Productions rozpovídal o své nikoli výhradně herní budoucnosti a o tom, jak ho inspiruje současná politika.
Fanoušci chystají remasterovanou verzi původního STALKERa
Víc než dvanáct let nás dělí od vydání původního STALKERa Shadow of Chernobyl. Časová propast se nevyhnutelně podepsala na tom, jak dnes vnímáme grafickou stránku hry. V době, kdy jsou remastery na denním pořádku, marně čekáme na oficiální přepracování, stejně jako budeme ještě dlouho čekat na pokračování STALKER 2. Buďme proto vděční za modderskou komunitu, která chystá modifikaci značně vylepšující grafiku původní hry.
Overwatch 2 je silně netradiční „pokračování“
Druhý Overwatch působí od pohledu spíš jako datadisk než plnohodnotná hra a zdá se, že takový dojem nebude až tak daleko od pravdy. Tvůrci se rozhodli nelámat vaz existující, v rámci možností vyvážené a funkční hře. Místo předělávek ji rozšíří o nový mód a hlavně PvE obsah.
Call of Duty: Modern Warfare – recenze
Doutníkovým kouřem prosycené licousy a knír kapitána Price zmizely z našich životů před dlouhými osmi lety a leckdo by řekl, že právě někdy v té době skončila zlatá éra Call of Duty. Všechny možné vesmírné šarády nebo battle royale místo kampaně sérii posunuly... jinam, tam, kam se to mně osobně nezamlouvalo. Jenže ona se teď vrací. Spolu s Pricem. Spolu s příběhem. Spolu s moderní válkou.
První týden s Ring Fit Adventure: Pořádná fitness makačka zabalená do fantasy RPG
Vzhledem k dlouhodobé nátuře hry je Ring Fit Adventure prakticky nemožné zrecenzovat během prvních pár týdnů. Proto jsme se rozhodli jít na věc jinak. Říkat tomu můžete jak chcete: první dojmy, review in progress nebo třeba „potíme se s Nintendem“. My tomu říkáme první týden s Ring Fit Adventure.
World of Warcraft trhá věčný závoj a míří do podsvětí
Azeroth je od pohledu krásné místo, a kdo z hráčů WoWka bude tvrdit, že se nikdy nezasnil, jaké by to bylo zajít na pintu trpasličího ležáku do hospody v Goldshire, s největší pravděpodobností lže. Ale ona by to asi nebyla až taková selanka vzhledem k tomu, že světu hrozí záhuba pravidelně každou druhou středu v měsíci. Tentokrát se schyluje ke kolizi s místní verzí očistce. A může za to Sylvanas!
BoardGame Club #18: S Oskarem o Essen SPIEL 2019 + vánoční soutěž
Měsíc se s měsícem sešel, Patrik se s Alladjexem sešel, a to znamená jediné – další BoardGame Club. Po minulých šesti hodinách si dáváme za cíl odejít dnes alespoň o pár minut dřív, a proto také začínáme i o hodinu dřív… Ale málo toho nebude. Představíme novinky, které vyšly v češtině, ale i deskovky, které jsme si vyzkoušeli a možná i přivezli domů z veletrhu SPIEL v německém Essenu.
V Čechách vzniká hra Velvetist inspirovaná první Mafií
Na našem malém plácku vzniká spousta zajímavých her, ale jen málo tvůrců se odváží pustit do něčeho většího, jako je akční adventura s otevřeným světem zasazená do historického období. Ale do něčeho se pustit ještě neznamená, že to taky dokončíte. Tak snad to tvůrci ze studia SiCzech Arts zvládnou, protože jejich projekt Velvetist má velký potenciál.
S T-800 si to v Terminator: Resistance nemůžete rozdat na férovku hned na začátku
Nový film s Terminátorem podle všeho není úplně hitem kin, na herním poli už se ale docela dlouho neoralo, což nadcházejícímu Terminator: Resistance hraje do karet. Stanete se Jacobem Riversem, jedním z členů hnutí odporu proti Skynetu pod vedením Johna Connora. Časově bude nová akční hra zasazená do doby 30 let po dni zúčtování z druhého filmu.
Diablo Immortal bude založené na hře více hráčů
Teď, když už konečně došlo k oficiálnímu oznámení Diabla IV, bude jeho mobilní odnož zajímat asi málokoho. Ale i když ji máme spojenou se zpackaným BlizzConem roku 2018, nelze se ubránit dojmu, že Diablo na mobilu vypadá prostě dobře. Samozřejmě záleží na finančním modelu hry, který je stále zahalený tajemstvím, ale nové záběry umí vyvolat touhu po akční řeži na dosah prstu.
Tvůrce RPG Disco Elysium nečte recenze a spřádá plány na pokračování
Nenápadné RPG Disco Elysium je jedním z velkých překvapení letošního roku. Maličké estonské studio ZA/UM jeho vývojem strávilo posledních pět let, první nápady na jeho vytvoření ale jeho členové měli ještě mnohem dřív. Hlavní designér Robert Kurvitz už před lety napsal knihu ze stejného světa, teď se soustředí na příběh pro datadisk a plánuje i plnohodnotné pokračování.