Už i Hearthstone má vlastní auto chess nazvaný Battlegrounds
Hry z mladého žánru auto chess jsou na vzestupu. Po původním Auto Chessu se obdobné verze dočkala DoTA 2 (Underlords) a v přípravě je i Teamfight Tactics ze světa League of Legends. Nyní se svou troškou do mlýna přispěje i Blizzard, který narouboval auto chess na kartičky.
Nejčtenější články týdne: Death Stranding, Diablo IV a seriálový Zaklínač
Ve chvíli, kdy vychází Death Stranding, to ani nemohlo být jinak. Recenze a Jak hodnotí ve světě se dostaly mezi nejčtenější články. Novinka Hidea Kodžimy měla tento týden ale velkou konkurenci: nejen že vyšel nový trailer na seriálového Zaklínače, on byl ještě BlizzCon. Nakonec velice příjemný BlizzCon, kde jsme konečně dostali to, co jsme čekali. Tedy pořádně temné, gotické a drsné Diablo. Pryč jsou duhy, pryč je pachuť z mobilního Diablo Immortal. Plus Overwatch 2 a navíc se Blizzard ještě omluvil za ten průšvih s Hearthstonem. Palec nahoru.
8 nejlepších kulinářských her, ze kterých se vám budou sbíhat sliny
Určitě to znáte. Práce od nevidím do nevidím, honba za hodnotami společnosti nebo prostě jen nešťastně nakupené povinnosti, jejichž splnění člověka vyplivne vytaveného a malátného. V takovou chvíli by jeden radši snědl vlastní nohu, než aby si pustil stohodinové komplexní RPG. Dovolím si odhadnout, že většina z nás oplývá krom hraní také ještě dalšími zálibami a koníčky, a pokud mezi ty vaše patří vaření, či třeba jen hledáte nenáročnou, oddychovou zábavu po dlouhém dni, mohl by vám přijít k chuti následující výběr kulinářských her.
Diablo IV se vrací ke starým pořádkům, ale také inovuje svým otevřeným světem
Prezentace na BlizzConu přinesla podrobnější informace o herních mechanikách, třídách postav a všeobecné filozofii chystaného akčního RPG. Zatím to vypadá na tísnivou atmosféru z jedničky, itemizaci a herní systémy z dvojky a pocitové zpracování boje z trojky. A to by byla paráda.
GamesPlay? Večer laďte náš dušičkový stream, do záhrobí vyrážíme ve 20:30
Svátek zesnulých, památka mrtvých nebo prostě jenom Dušičky. Právě na 2. listopadu, tedy na dnešek, připadá den, který je krom jiného také připomínkou lidské pomíjivosti. A nás napadlo ho letos pomíjivě uctít zvláštním – doslova! – streamem, který startuje v neobvyklém čase i neobvyklém složení. Co od něj můžete čekat?
Deskovka Titans – bitva evropských mocností ve fantasy 17. století
Znesvářená Evropa v 17. století byla svědkem spousty ztracených životů při snaze mnohých států dobýt nová území. Ze severu se hrnuly síly Švédů a Rusů, zespoda se řítili bojovníci z Osmanské říše a uprostřed všeho byla Polsko-litevská unie. Netrvalo dlouho a všichni se pustili do sebe. Bez servítek. A po boku mocných titánů, kteří budí v nepřátelích hrůzu.
Gears POP! – recenze
S hrami jako Gears POP! přichází pro recenzenta kus lehkého i kus těžkého. Co může být složitého k rozlousknutí něčeho, co se až úzkostlivě drží zavedených žánrových zvyklostí, že? Ale zároveň jsem donucen ptát se na jinou, štiplavější otázku: Proč probůh na klasickou mobilní strategii navěsit Gears of War zkřížené s roztomilými hlavičkami?
Recenze Asus ROG Zephyrus S: Povedla se evoluce herního speciálu s unikátním chlazením?
Asi před rokem a půl jsme v redakci testovali první Asus ROG Zephyrus – herní notebook, který tehdejší high-endové komponenty vměstnal do šasi s výškou pouhých 18 mm. Evoluci stejného konceptu máme na stole nyní: rozměry zůstaly, ale vyměnil se hardware a mírně upravil i design zařízení. Jak si nová revize vede v herních testech a co přinesly změny v konstrukci, se dozvíte v této recenzi.
BlizzCon 2019 plní očekávání - Diablo IV, WoW: Shadowlands, Overwatch 2
O všech třech velkých oznámeních, které letošní BlizzCon nabídl, se sice šuškalo předem, ale je fajn také jednou s úsměvem prohlásit, že očekávání nebyla lichá. Diablo oprašuje temný, gotický háv, World of Warcraft míří do země zesnulých a Overwatch přidává PvE obsah.
BlizzCon 2019: Sledujte náš komentovaný přenos těch největších oznámení
V posledních týdnech stihlo Blizzardu už skoro všechno utéct, tudíž by bylo opravdové překvapení, kdyby se na Blizzconu Diablo IV neobjevilo. Nebo Overwatch 2, remaster Diabla 2, nový datadisk pro World of Warcraft, něco nového do Hearthstone i Heroes of the Storm a tak dále. Po několika nemastných a neslaných BlizzConech, obzvláště tom jalovém loňském, se to vývojářům konečně všechno sešlo a dnes večer dozajista vypálí plnou salvu.
Mafiánské Empire of Sin je splněným snem milovníků Kmotra
Brendu Romero snad není třeba příliš dlouze představovat. Její jméno je nedílně spjato s klasikami jako Jagged Alliance či Wizardry 8 od dnes již zaniklých legend Sir-Tech. Se svým slavným manželem Johnem (tvůrcem Dooma, Quaka a Wolfensteina 3D) nedávno založila studio Romero Games a jeho prvotinou, chystanou někdy na první půlku příštího roku, bude komplexní simulace mafiánského podsvětí. Empire of Sin bude zasazené do prohibičních 20. a 30. let minulého století v Chicagu a Brenda sama ho definuje jako budovatelskou strategii kriminální říše.
Nintendo nepřestává udivovat čísly: mezi hráči je 41 milionů Switchů, z toho 2 miliony Switchů Lite
Nintendo to s touto generací své konzole zvládá na jedničku. Otevření se třetím stranám, skvělý nápad s Joy-Cony, možnost handheldu i doku a skvělé exkluzivity přivábily k Japoncům hráče, kteří dříve o Nintendo ani nezavadili. Podepisuje se to na prodejích hardwaru i softwaru, a protože se není za co stydět, jsou všechna zajímavá čísla veřejná.
Secret War je slovenský XCOM v prostředí druhé světové války
Slovenské studio Neutraworks vzniklo na začátku roku 2018 a po téměř dvou letech dostáváme první ochutnávku jeho zajímavého plodu. Tahová strategie Secret War vás vezme do druhé světové války, tentokrát její poctivé, historické verze. Žádní zombíci ani mimozemšťané, ale skutečná, drsná válka plná hrdinů, na které zapomněl čas.
Hardware Club #43: Jak se bude vyrábět hardware po roce 2020?
Jak se dnes vyrábí s pokročilou litografií a kolik toho ještě zvládne křemík? Čeká nás zářná grafenová budoucnost, anebo po 3nm výrobním procesu přijde křemíková apokalypsa? Nad těmito otázkami se zamyslíme ve 43. díle Hardware Clubu společně s Jindrou a Jiřím.
Jak hodnotí ve světě – Death Stranding
Nejnovější počin Hidea Kodžimy sice vychází až za týden, embargo na recenze ale padlo s dnešním ránem a kromě té Šárčiny si můžete přečíst také postřehy dalších kritiků. Názory jsou dle očekávání poměrně rozporuplné a Death Stranding už si v zahraničí vysloužilo jak podprůměrnou trojku, tak i slušné množství absolutních hodnocení. Že by hra, která chce propojovat, naopak rozdělovala hráčskou obec?
Launcher Epic Games Storu umí nové kousky a dalším se učí
Za chvíli to bude rok od spuštění Epic Games Storu, kterému dodnes chybí spousta funkcí, na něž jsou zákazníci zvyklí z konkurenčních obchodů. Po včerejšku si jeho uživatelé takových nedostatků můžou pár odškrtnout a zároveň se začít těšit na několik dalších funkcí.
Lemnis Gate vypadá jako běžná střílečka, ale její unikátní časový mechanismus vám vezme dech
Vybrat si mezi všemi těmi populárními střílečkami jednu jedinou nemusí být nic jednoduchého. Nezkušenému pozorovateli se klidně mohou jevit totožné. Hráči v týmech chaoticky pobíhají po mapě, sundávají nepřátele, vyvolávají speciální schopnosti, respawnují se a tak pořád dokola, dokud nedosáhnou svého. I když má Lemnis Gate vše výše zmíněné, s ostatními hrami si ji opravdu nespletete. Pokusím se vysvětlit, proč.
Další konec světa. V Endzone: A World Apart bojujete s radioaktivním deštěm a půdou
Milovníci postapa a budovatelských strategií mají žně. Jen pár dní po představení strategie Surviving the Aftermath, která vyjde pod hlavičkou Paradoxu, se objevuje další podobně ražená hra Endzone: A World Apart. Není ale důvod, aby obě nemohly koexistovat. Každá totiž ke konci světa přistupuje docela jinak.
Death Stranding – recenze
Poslední výtvor Hidea Kodžimy obestíralo tajemství dost dlouhou dobu a část hráčů tohle mystérium zvládlo odradit ještě před vydáním. Bude to vůbec hra, když všechno, co ukazoval, byly filmečky se slavnými herci, které slibně načrtávaly postapokalyptický svět? Co nějaká ta hratelnost? Obavy hoďte za hlavu, „hraní“ je v Death Stranding víc než dost.
Star Citizen Alfa 3.7: Pán jeskyní
Trochu opožděně, ale přece se nakonec dostáváme k nejnovějšímu čtvrtletnímu alfa-přídavku ambiciózní vesmírné odysey Chrise Robertse. Tentokrát na nás Star Citizen novým obsahem skutečně nešetřil a navíc poprvé vidíme v akci tzv. „staggered development“ (střídavý vývoj). A na co přesně že se hvězdní dobrodruhové mohou těšit? Především na dungeony jako z dračáku.