Legendy západu – videorecenze kovbojského sandboxu
To se takhle v saloonu sejdou hodný, zlý a… Nebo víte co, přenechme vtípky někomu, kdo je v nich vyložený mistr. Obávaný strážce videorecenzí Petr Vojtěch si povytáhl opasek s kolty, aby nebyl až tak proklatě nízko, a změřil si sandboxovou deskovku od hlavy až k patě. Rozsudek najdete v článku.
LOVE – A Puzzle Box Filled with Stories vás nechá změnit rozhodnutí, kterých nejvíc litujete
„Non, je ne regrette rien,“ zpívá Edith Piaf, ale ta je jednou z mála, kteří v životě ničeho nelitovali. Sympatická nezávislá hříčka LOVE – A Puzzle Box Filled with Stories vypráví příběhy obyvatel jednoho bytového komplexu, kteří ve svých životech udělali nejedno mizerné rozhodnutí. Naštěstí jste tu vy a vaše schopnost cestovat v čase, abyste trápení svých sousedů mohli úspěšně zahnat.
Oslavte den navíc s operátorem Nordic Telecom a získejte internet na čtyři roky o čtvrtinu levněji
28. 2. 2020
|
Inzerce
Na sobotu 29. 2. 2020 si společnost Nordic Telecom připravila pro své zákazníky speciální akci, v níž nabídne všechny technologie pevného internetu o čtvrtinu levněji, a to na dobu čtyř let. Čtyři vybraní výherci, kteří si internet v tento den u Nordic Telecom objednají, navíc získají internet na stejné období zcela zdarma.
Beautiful Desolation – recenze
V izometrické adventuře Beautiful Desolation se cestuje až na konec světa a do skonání věků. V ozvěnách budoucnosti vznikla podivuhodná krajina s bizarními obyvateli a lákavými existenčními paradoxy. Kořením umělecké sci-fi hry je nelineární příběh, její slabinou přímočaré questy a váhavější interface. Milovníci interaktivní výstřednosti si každopádně přijdou na své.
Vzpomínáme: Battlezone byla před 22 lety stejně svěží jako dnes
Možnost koukat na virtuální bitevní pole optikou pěšáka napadla na přelomu milénia vícero vývojářů. Z některých takových ideí později vzešly legendární hry jako Operace Flashpoint, jedním z prvních podobných titulů byla ale hybridní akce/strategie Battlezone. Její kouzlo mě vlastně netrklo při pohledu na explodující bojiště, ale až v okamžicích, kdy jsem si uvědomil, jak strašidelně rozlehlé jsou zdejší mapy. Battlezony zůstávají stejně pozoruhodné i 22 let poté, co vyšla první z nich: 28. února 1998.
Tři postřehy ze Star Wars Jedi: Fallen Order. Hry, která předběhla svoji dobu
V rámci doplňování loňských restů jsem se konečně dostal ke Star Wars Jedi: Fallen Order. Matěj ho v recenzi vychválil, Vašek s Jirkou tu o něm jednu dobu básnili snad každý den a já mám Star Wars navzdory posledním filmům pořád rád, takže jsem se do Calova dobrodružství prostě musel pustit.
V American Truck Simulatoru si konečně můžete stáhnout okénko a zaposlouchat se do nových zvuků
Studio SCS Software už nějaký čas pracuje na takzvaném FMODu, který pozmění zvukovou stránku českých kamionových simulací prakticky k nepoznání. FMOD dorazí spolu s updatem 1.37 co nevidět, ale už teď je ve veřejném testování na Steamu v American Truck Simulatoru.
Redakční pokec: Baldur’s Gate III
Mozkožrouti vám chtějí zbaštit mozek, my v redakci bychom vám chtěli sežrat pouze pár desítek minut vašeho času. Pokud je obětujete, dozvíte se, co si myslíme o Baldur’s Gate III, jejíž záběry byly představeny včera večer. Někdo je nadšený, jiný lamentuje – a my patříme spíš do prvního tábora.
LongPlay – Red Dead Redemption 2: Poslední horsemageddon
Všechno krásné musí jednou skončit a v nejlepším se má přestat. Westernový chaos v podání Jirky, který neumí hrát hry, a Šárky, která neumí navigovat, míří do skvostného finále. V minulých dílech jste mohli sledovat jejich marné pokusy uloupit koňský povoz a zůstat naživu, triumfální jízdu na oslíkovi nebo svrhávání nevinných civilistů z útesu. Jejich divoké kartičky ale pořád ještě skrývají slibnou plejádu podivných úkolů, které na Divokém západě mají napáchat paseku.
Co vznikne smícháním World War Z a Dying Light? Stovky tisíc zombíků v RPG The Black Masses
Brilliant Games Studios před třemi lety vydali poměrně unikátní projekt Ultimate Epic Battle Simulator. Jejich vlastní engine si poradil s vykreslením desítek tisíc jednotek a nechal vás otestovat třeba sílu kuřat proti římským vojákům. Z herního hlediska šlo spíš o takovou blbinu, ale nutno uznat, že sledovat enormní počty vojáků a vsázet si na vítěznou stranu mělo něco do sebe. Na těchto základech staví The Black Masses, ale půjde o tradičnější pojetí akčního RPG.
Hororová antologie The Dark Pictures vám v létě ukáže strašidelnou stránku amerického maloměsta
Supermassive Games nám už v minulosti dokázali, že jsou v hororovém žánru prostě doma. Na úspěch Until Dawn navázali v loňském roce rovnou celou povídkovou sérií inspirovanou nejčastějšími tropami žánru, počínaje výletem na loď duchů s názvem Man of Medan. Jako další si letos v létě vezmou na paškál podezřelá, konzervativní a vůbec trochu zneklidňující americká městečka, kde se kdysi určitě stalo něco hrozného – jenom kdybyste přišli na to, co…
Hratelnost Diabla ve světě Magic: The Gathering? Akční RPG Magic: Legends ví, jak zaujmout
Po dlouhé době se chystá počítačová hra inspirovaná jednou z nejúspěšnějších karetek všech dob, která by nemusela zapadnout do šedého průměru. Magic: Legends se z nějakého důvodu profiluje jako MMORPG, i když má mnohem blíž k Diablu než World of Warcraft, protože multiplayer pro až tři hráče nezní nijak masivně. Ale možná nám Wizardi jen ještě neukázali všechny prvky potenciálně sdíleného světa. Zato nám podrobně představili tři z pěti hrdinů v jednotlivých barvách many.
Baldur’s Gate III má tahový soubojový systém. Připomíná Divinity: Original Sin
Na PAX East došlo před několika hodinami k oficiálnímu odhalení Baldur’s Gate III včetně záběrů přímo z hraní. A protože se tady bavíme o studiu Larian, vlastně by nikoho z nás ani nemělo překvapit, že šlo o skutečné hraní, živé, před diváky, nikoliv pečlivě sestříhané a vypiplané video. A že hrál sám ředitel studia Swen Vincke. A že se nechal okamžitě zabít.
GamesPlay – hrajeme betaverzi slibných Desperados 3
Když se řekne A, musí se říct B. A když se řekne Commandos, často dojde řeč i na jeho nejlepší „kopírku“ (v dobrém slova smyslu!), Desperados. Třetí díl oblíbené taktické série sice ještě nemá přesné datum vydání, ale dočkáme se ho už v následujících měsících a po odehrání několika úrovní z betaverze můžeme svědomitě prohlásit, že se máte na co těšit.
Conglomerate 451 – recenze
Představa dungeon crawleru říznutého cyberpunkem opírajícího se o hluboce propracovaný RPG systém a roguelike prvky vypadá na první pohled velmi zajímavě. Pokud se ale realizace ambiciózní myšlenky zhostí nezkušené studio, může vzniknout nezáživná slátanina – což je také případ Conglomerate 451.
Desperados 3 jsou triumfálním návratem. Pokud tedy máte rádi Shadow Tactics
Zatím nemůžu nic tvrdit s úplnou jistotou, protože se ke mně Desperados 3 zatím dostali jen formou novinářského dema s několika misemi, ale mým prvním dojmem je, že potřebuju víc. Víc banditů k tichému odpravení, víc map k nenápadnému proplížení, dokonce i víc dialogů a příběhů, protože mě banda námezdních vrahounů nemístně baví.
GOG má důvěru ve své zákazníky, umožní jim vrátit hru bez ohledu na odehranou dobu
Polský digitální obchod s hrami GOG právě učinil velice překvapivý krok, který je velmi vstřícný k zákazníkům, ale zároveň snadno napadnutelný nečestnými hráči. Mají se tvůrci her obávat ušlých zisků?
Dívejte se dnes večer na představení Baldur's Gate III
Dnes večer na to dojde: konečně uvidíme výsledky práce studia Larian, které už nějakou dobu vyvíjí Baldur’s Gate III. Dosud jsme se dočkali jednoho vynikajícího traileru (v hlavní roli s illithidy) a jednoho krátkého teaseru s drakem. Dneska si ovšem prohlédneme hru přímo v akci.
Tvůrci Bayonetty a Astral Chainu odhalili superhrdinský Project G.G., ve kterém bojujete s kaiju
V Platinum Games nám slibovali odhalení spousty novinek během letošního roku. Dokonce svá oznámení souhrnně označili jako Platinum4 a naznačili tak celkem čtyři zásadní novinky. Od začátku roku jsme dostali už tři, přičemž dvě z nich zazněly z noci na dnešek – nová hra a nové typy her.
Blizzard upraví Diablo 4 podle reakcí fanoušků a přivede kanibaly
Očekávání u nových dílů zaběhnutých sérií bývají vysoká, o tom ví své každá firma stojící za úspěšnou značkou. Blizzard má z poslední doby zkušenosti s hromadou negativních reakcí po oznámení Diabla Immortal i zpackaném remaku Warcraftu 3, v případě Diabla 4 tedy volí velmi vstřícnou komunikační strategii. V čtvrtletním blogu vývojářského týmu se dozvíme nejen novinky ze Sanctuary, ale především to, jak Blizzard naslouchá názorům svých hráčů.