2K oznámila trilogii Mafia, bude i remake jedničky

Aktualizace (14.5., 9:34): Remake Mafie skutečně bude. Více se dozvíte v samostatném článku. Původní text (13.5., 16:30) Konečně skončilo dlouhé období plné spekulací o tom, zda ve studiu Hangar 13 pracují nebo nepracují na čtvrté Mafii a remacích či remasterech předchozích tří dílů. Ještě tedy stále visí otazník nad plnohodnotným pokračováním, ale už máme alespoň oficiálně potvrzenou kolekci všech tří vydaných dílů. Ale v jakém stavu dorazí každý z nich?

Night City si v Cyberpunku 2077 rozdělily gangy japonských motorkářů a rváči na steroidech

CD Projekt v nadcházejícím kyberpunkovém RPG maluje vskutku růžovou vizi budoucnosti. Co na tom, že se o nadvládu nad tavícím kotlíkem přetahují všemožné oligarchické korporace a ilegální uskupení, hlavně, že si můžete přizpůsobit velikost přirození a z hrudi vám může trčet pro mě za mě třeba raketomet. Ale nenechte se mýlit, politické machinace budou mít stejnou váhu jako zevnějšek a mechanická vylepšení vaší postavy. Ne-li daleko větší.

Sledujte Fight Club #476 o chybějící češtině v Assassin’s Creed Valhalla a budoucnosti lokalizací

Krátce po oznámení Assassin’s Creed Valhalla jsme se dozvěděli, že hra nebude mít českou lokalizaci v jakékoliv formě. Na rozdíl od posledních Origins a Odyssey, kde české titulky přítomny byly. Oznámená absence češtiny někoho zvedla ze židle, zatímco jiní nad tím pokrčili rameny. Pokud patříte do první skupiny, bude dnešní Fight Club šitý na míru přímo vám. A pokud patříte do skupiny druhé, dozvíte se alespoň spoustu zajímavých informací.

Vyzkoušejte si prototyp české hry Velvetist inspirované první Mafií

Studio SiCzech Arts připravuje městskou akci Velvetist, která se neskrývaně hlásí k odkazu první Mafie. Vrátí vás do studené války do města okupovaného Sovětským svazem, ve kterém budete dělat bordel. Jezdit jako šílení, přejíždět lidi, střílet po všem, co se hýbe… Však to znáte. Plná hra je ještě daleko, ale ještě tento týden si můžete zadarmo vyzkoušet její prototyp.

GamesPlay – hrajeme unikátní střílečku Bright Memory

Nad dílem Bright Memory jediného autora ze studia FYQD nám pořád zůstává rozum stát. Něco tak nádherného a zajímavého se na poli singleplayerových stříleček často nevidí, mezi sólovými tvůrci už vůbec ne. A přesto je to realita a jeden z mála titulů oznámený na novou generaci konzolí. My si dnes vyzkoušíme jeho prolog.

Aeronautica Imperialis je tahová strategie se stíhačkami ve světě Warhammeru 40,000

Britská společnost Games Workshop je proslulá především svými rozsáhlými světy fantasy a sci-fi Warhammeru, které doprovází bezpočet samostatných stolních her, wargame, RPG a spousty dalších. Zároveň je známá tím, že se vůbec nebrání sdílet své značky s tvůrci videoher, kteří adaptují její populární deskové a figurkové hry. Což je i případ Aeronautica Imperialis sledující letecké bitvy Impéria a orků.

První dva díly Tony Hawk’s Pro Skater dostanou poctivý remake

Hry Tonyho Hawka se začaly objevovat už na přelomu tisíciletí a získaly oblibu velké spousty hráčů. Nový díl tu nebyl opravdu dlouho a o žádném plánovaném se zatím neví, potvrzují se ovšem předchozí spekulace sahající do listopadu minulého roku, kdy se mluvilo o možných remasterech prvních dvou dílů. Včera jejich existenci oznámil sám Tony Hawk na svém Twitteru u příležitosti svých vlastních 52. narozenin.

Nový State of Play zítra ukáže samurajskou akci Ghost of Tsushima

Pásmo State of Play je občasníkem, kde Sony informuje o novinkách týkajících se nadcházejících titulů a exkluzivit pro PlayStation. Většinou jde o mix všeho možného, ten zítřejší ale bude něčím trochu speciální. Večerní epizoda, kterou budeme z Prahy živě komentovat, se totiž zaměří pouze na akci ve feudálním Japonsku od Sucker Punch.

Přehled všech letošních digitálních událostí nahrazujících E3

Letošní rok může být tím nejzásadnějším v historii pořádání herních veletrhů. Virus nám znemožnil shromažďování, takže se pořadatelé uchylují k digitálním prezentacím svých plánovaných programů. Není těžké si domyslet, že jde o mnohem levnější způsob představení her a nedivili bychom se, kdyby nešlo jen o dočasnou proměnu, ale nový trend v pořádání výstav. E3 letos vůbec nebude, ale zato se můžete těšit na spoustu menších digitálních událostí. A protože už jich je opravdu dost, jistě přijde vhod jejich kompletní chronologický seznam.

Iratus: Lord of the Dead – recenze

Zástupy mrtvých pochodují a ve vzduchu je cítit pach rozkládajícího se masa. Mumie bojuje bok po boku se zombií a kostlivcem… a lidé prchají. Zbylé šiky odvážných se shlukují, aby bránily poslední zbytky svobody. Země živých už nikdy nebude jako dřív. Nekromant Iratus si ji hodlá podmanit, tvrdě a nekompromisně, jednou provždy.

Podle inzerátu Sony by PlayStation 5 mohl vyjít už v říjnu. Firma to ale popírá

Vydání další generace konzolí je oficiálně naplánováno na „Holiday 2020“, což v USA znamená pozdní listopad ode Dne díkuvzdání až do Silvestra. Konzole PlayStation 5 by ale podle inzerátu na pracovní pozici v Sony mohla přijít už o měsíc dříve – v říjnu.

Fanouškovský film k Cyberpunku 2077 pomalu dosahuje hollywoodské úrovně

Máte pocit, že jste o Cyberpunku neslyšeli už celých 20 minut? V pohodě! My vás podržíme! Tentokrát ovšem není řeč o tom, že si můžete určit velikost vlastních genitálií nebo jak brutální hra to bude. Místo toho tu máme fanouškovský film. Než ale protočíte oči v očekávání špatných hereckých výkonů a mizerné kamery, doporučujeme se podívat na vyšlý teaser. Tohle totiž stojí za zhlédnutí.  

GamesPlay – hrajeme hardcore simulaci SnowRunner

Jedna z nejlépe hodnocených her letošního roku je plná bahna a sněhu, kterým se velice pomalu ploužíte s těžkým nákladem na korbě. SnowRunner je neobyčejná hra, kterou širší publikum asi nikdy nepochopí, zatímco její fanoušci na ní nedají dopustit. Pojďme se ve videu společně podívat, o čem že to vlastně je.

Civilization VI dostává season pass se spoustou nových národů

Konec civilizace? Aldous Huxley má smůlu, Civilization VI šlape dál. Po dvou velkých rozšířeních si pro historické nadšence postižené syndromem ještě jednoho tahu připravila další nášup obsahu, tentokrát v podobě nabitého season passu. Čekejte nové herní módy, budovy, lídry – a především osm nových civilizací. Vejdou se mezi ně i Češi?

O The Elder Scrolls VI ještě roky neuslyšíme

Před dvěma roky během E3 se spoustě fanoušků Bethesdy a její fantasy série The Elder Scrolls splnil sen, protože bylo oznámeno pokračování s pořadovým číslem šest. Šlo ovšem o nicneříkající video, jediný pohled na krajinu s logem The Elder Scrolls VI. O dva roky později víme jen to, že legendární gamerská babička Shirley Curry bude ve hře zastoupená vlastním NPC. A to je na dlouhou, opravdu dlouhou dobu vše.

V Assassin’s Creed Valhalla se objeví Beowulf a hudba od skladatele seriálu Vikingové

Německá verze oficiální stránky hry Assassin’s Creed Valhalla v obchodu Ubisoftu prozradila dvě velmi zajímavé novinky. Jednou z nich je vůbec první zmínka o obsahu season passu, která slibuje bájného hrdinu, druhou novinkou je seznam tří skladatelů tvořících soundtrack. A práci jednoho z nich fanoušci Vikingů pravděpodobně dobře znají.

Mafia se po letech probouzí, oznámení pokračování či remasterů je na spadnutí

Aktualizace (12.5.2020 9:28): Po korejské a tchajwanské ratingové společnosti se Mafia II objevuje i v Brazílii. Tamější ratingová společnost aktualizovala informace o platformách hry, mezi kterými nyní jsou PlayStation 4, Xbox One, a dokonce i Stadia. Oznámení definitivní edice či remasteru je každým dnem pravděpodobnější.

Kyberpunk není mrtvý! Kooperativní střílečka The Ascent ho přivede na next-gen

Cloudpunk, Cyberpunk 2077, Gamedec, Death Trash, Ghostrunner… Mimo vikingů zažívá své zlaté období také budoucnost, kde nadvládu nad společností převzaly korporace a lidé si ve velkém začali modifikovat těla technologiemi, jak by se kyberpunkový žánr dal velmi zkratkovitě shrnout. Svou troškou do mlýna přispěje také kooperativní (nebo sólo) RPG akce The Ascent, která se minulý týden představila na Inside Xbox.

První hra, na kterou jsme se místo hraní raději dívali

Youtubeři, kteří za vás odehrají celou hru, ať už s komentářem, nebo bez něj, už hezkých pár let nejsou žádnou vzácností. Je to výtečná alternativa pro všechny, kdo si hry nemohou dovolit, nerozjedou je na svém starém železe nebo se jim prostě zrovna chce spíš koukat než hrát. Jak to ale se sledováním her na YouTube máme my, novináři, kteří mají hraní v popisu práce? Kdy jsme si odbyli svoje youtuberské poprvé?

Pod rukama modderů vzniká nejen Morrowind a Cyrodiil. Beyond Skyrim: Roscrea vás vezme na vulkanický sever

Modderská skupina Beyond Skyrim má ambiciózní cíl: vytvořit v enginu Skyrim ideálně celý Tamriel. Dokončen byl prozatím region Bruma, který si hráči pamatují z TES IV: Oblivion, ale práce postupují i na dalších projektech. Autoři se v novém vývojářském deníčku připomínají se svým modem Roscrea, který láká na mrazivou atmosféru vulkanických ostrovů.