Euro Truck Simulator 2: Skandinávie - recenze
Euro Truck Simulator 2 považuje velká skupina hráčů za jeden z nejlepších simulátorů na trhu. Ať už se jedná o jádro zkušených kamioňáků, kteří mají na virtuálních silnicích naježděny stovky tisíců kilometrů, nebo jen o občasné řidiče, všichni se shodli na tom, že hře k pomyslné dokonalosti chybí hře snad jen kompletní mapa Evropy. A protože si to tvůrci z pražského studia SCS uvědomují a komunitě pečlivě naslouchají, připravili v pořadí už druhé velké DLC, které má za úkol právě tyto touhy fanoušků uspokojit.
Mirror's Edge Catalyst není pokračování první hry a více se dozvíme během E3
Už ráno jsme vás informovali, že druhý díl Mirror's Edge se bude jmenovat Catalyst. Nyní se DICE nechali na oficiálních stránkách slyšet, že skutečně na Twitteru ohledně jména nelhali, ale s tím pokračováním to bude poněkud komplikovanější. Ne, nebojte, Mirror's Edge Catalyst se nepromění v izometrickou adventuru, ale zdá se, že DICE provedli pořádnou porci změn, takže si dovolí říkat, že i přes zachování původních prvků nejde o pokračování.
Bloodstained: Ritual of the Night od tvůrce Castlevanie předvádí první záběry z hraní
Ještě tři dny zbývají do konce kickstarterové kampaně Bloodstained: Ritual of the Night, ale jak již bylo avizováno, o úspěch není třeba se obávat. Kodži Igaraši dokázal namísto plánovaného půl milionu dolarů vybrat zatím miliony čtyři a fanoušci jeho původní tvorby (série Castlevania) se tak mohou těšit na jeho další titul. Na ten se nyní můžeme podívat ve vývojářském deníčku, ve kterém můžeme vidět i samotné záběry z rozpracované verze hry, ve které křehká dívenka bojuje proti neznámé nákaze pohlcující nejen ji, ale i její okolí a přátele.
Modelínový Armikrog vyjde 18. srpna, podívejte se na nový trailer
Duchovní nástupce nesmrtelné klasiky Neverhood jméněm Armikrog vypráví příběh nebohého kosmonauta, jenž se svým věrným a bohužel také barvoslepým psem ztroskotal na neznámé a humorem prorostlé planetě. Cílem hráče pak bude tuto povedenou dvojkou dostat zpět do vesmíru. Pokud už stříháte metr, u nějž nevíte, kdy by měl končit, zapište si, že Armikrog vyjde 18. srpna a to na PC, Mac a Linux. Tuto informaci doprovází trailer, kterým při této příležitosti vývojáři z týmu Pencil Test Studios předvádí, jak bude hra vypadat.
Nový Xbox One má přepracovaný ovladač, 1TB disk a stojí 12499 Kč
Při představení nových konzolí muselo být každému hráči záhy jasné, že s nárůstem velikosti her bude dříve či později 500GB úložiště nedostatečné. To nově také dochází výrobcům konzolí a Microsoft jakožto výrobce konzole bez vyměnitelného pevného disku jako první představuje 1TB variantu své konzole. Činí tak s předstihem před E3, jež s velkou slávou odstartuje příští týden. Výrobce vedle toho představuje také novou verzi ovladače k Xbox One, která přináší lehce obměněný design a 3,5mm jack pro zapojení sluchátek. Funkcionalita pak pochopitelně zůstává identická jako u starého modelu.
GamesPlay: hrajeme brutální závodní arkádu Carmageddon Reincarnation
Tak prý nový Carmageddon nějak hapruje, říkal v textové recenzi Honza Slavík. Škoda, protože jinak je to prý klasicky docela zábavný Carmageddon, říkal také Honza. No, uvidíme. Něco nám totiž nedalo a v následujícím gamesplayi se podíváme, jak to s tou zabugovaností, technickou neodladěností, ale též údajnou skrytou zábavností vlastně je.
Zaklínač 3: Divoký hon za dva týdny prodal čtyři miliony kopií
Na sever od nás zřejmě teče šampaňské proudem a ještě chvíli tomu tak bude – od 19. května, kdy vyšel třetí Zaklínač, napříč trojicí platforem dokázal prodat na 4 miliony kopií a prodeje tak předčily nejen veškerá očekávání, ale i předchozí díly této povedené RPG ságy. Zakladatel CD Projektu RED Marcin Iwiński otevřeným dopisem děkuje všem fanouškům za podporu i pochvalná slova z komunity a těší se nejen z prodejů, ale i přijetí u kritiků – na serveru Metacritic se zatím hra průměrným hodnocením drží nad 90%.
Dreadnought nabízí multiplayerové souboje vesmírných lodí
Německé studio Yager slibuje sci-fi fandům přinést simulátor nikoli kapesních rozměrů – ve free-to-play akci Dreadnought půjde o bitvy obrovských korábů, ve kterých nepůjde pouze o ovládání jediného kniplu, ale správu celé řady podsystémů nutných k přežití v multiplayerových bitvách. Jak však napovídá následující video,k dispozici nebudou jen monstra, ale také menší, podpůrné a víceúčelové lodě.
Tvůrci The Order: 1886 se rozrůstají a neomezují se jen na jednu platformu
Autoři The Order: 1886, tým Ready at Dawn, se stále utěšeně rozrůstá a je vidět, že se studiu daří. Na zmíněném steampunkovém dobrodružství si konečně vyzkoušeli plnohodnotnou tvorbu vlastní „velké“ hry a i když se jejich experimentování neobešlo bez občasných zaškobrtnutí, výsledek byl uspokojivý. Důkazem utěšené expanze v byznysu je i akvizice nového člena nejvyššího vedení Paula Samse, zkušeného producenta z Blizzardu. Sams střídá v roli Ru Weerasuriyu, který se zbaví povinností řešit obchodní kontakty a bude se plně moci věnovat vývoji.
Získejte hodinky Apple Watch ve velké investiční soutěži!
9. 6. 2015
|
Inzerce
Zhodnoťte virtuální milion korun a vyhrajte hodinky Apple Watch nebo 1000 Kč týdně v investiční soutěži! Naučte se obchodovat se zlatem, ropou a dalšími komoditami nebo světovými měnami i na svém telefonu a tabletu!
document.write("");
Brian Fargo by rád v budoucnu oživil značku Van Buren
Vypadá to, že by se Brian Fargo a jeho studio inXile Entertainment by časem, v mlhavé budoucnosti, mohli udělat radost fanouškům Falloutu. Fargo totiž kdysi v rámci studia Interplay stál u zrodu dnes legendární série Fallout a v jeden čas se pak spekulovalo o původní podobě třetího pokračování nesoucí kódové označení Van Buren. Před časem jsme vás informovali o registraci ochranné známky a dnes pro vás máme další střípky informací našeptávající tomu, že se v inXile pravděpodobně k něčemu schyluje, byť ne až tak rychle, jak by možná někteří rádi.
CD Projekt vysvětluje, jak na gwent ve třetím Zaklínači
Pokud se vám stejně jako Alešovi na stránkách Levelu zalíbila karetní hra gwent, implementovaná do třetího Zaklínače a pokud snad v jejích pravidlech i jemných nuancích tápete, určitě si nenechte ujít následující video. To ve více jak deseti minutách shrnuje základy této návykové karetní hry i její taktiky. Video komentují Rafał Jaki a Damien Monnier z vývojářského týmu CD Projekt RED.
Wargaming.net chystají předělávku kultovní strategie Master of Orion
Fanoušci 4X sci-fi strategií teď musí zajásat. Wargaming.net se totiž rozhodli vytvořit moderní předělávku populární strategie Master of Orion, která spatřila světlo světa v roce 1993. Vrací se tak stará známá hratelnost, kdy své impérium vedete k vítězství vojenskou, diplomatickou či obchodní cestou. Z tiskové zprávy není úplně jasné, zda půjde o remake a nebo kompletně novou hru od základu, leč dle náznaků se zdá, že tvůrci vezmou systémovou kostru a obalí ji moderní grafikou, úpravami uživatelského rozhraní apod.
Japonské stránky Xboxu vydaly svědectví o šesté Forze
Oznámení šesté Forzy Motorsport ve spojení s představením nové verze Fordu GT určitě potěšilo všechny virtuálního závodění chtivé majitele Xbox One. Ti se konečně dočkají závodního next-genového závodního zážitku. A že tomu tak skutečně bude naznačují japonské stránky Xboxu, kde se mimo jiné píše o nativní podpoře 1080p rozlišení a stovkách vozů. Vydolovat lze však i další kusé a velmi lákavé informace.
Super Meat Boy pročísne nervy hráčům i na PS4 a PS Vita
Rozbít klávesnici nemusí stát zase tolik, pokud používáte laciný kus. Zahodit ve vzteku DualShock 4 či dokonce Vitu však může zamrzet poněkud víc a hráči na PS4 a PS Vita by se tedy měli mít před následujícím oznámením na pozoru. Hardcore hit Super Meat Boy totiž zamíří právě na zmíněná zařízení a čtyři roky po původním vydání se pokusí pocuchat nervy další várce hráčů.
Not a Hero - recenze
Politici jsou obvykle nudní suchaři. Pořád by sáhodlouze debatovali o věcech typu “Vyhláška o reorganizaci byrokratického aparátu Ministerstva pro místní rozvoj” a snažili se nahnat pozitivní bodíky u Václava Moravce. Nejvíce vzrušujícím aktem, který po nich můžete chtít, je selfie v bazénu nebo vazba na Pankráci. Politici jsou zkrátka jenom lidé jako vy a já. A to je možná chyba. Možná že politika by byla daleko zábavnější a prospěšnější, kdyby ji dělali obrovští fialoví králíci, disponující teleportačním zařízením a nesmyslnou gramatikou. Jako v Not a Hero.
Psychologický horor Through the Woods názorně předvede, proč se lidé bojí v lese
Norské studio Antagonist zamířilo na Kickstarter se zajímavě vypadajícím psychologickým hororem Through the Woods, ve kterém se hráči ujmou z pohledu třetí osoby role matky, jež se v temných hvozdech snaží zachránit vlastního syna. Autoři se pokouší hráčům klást otázky, kam až je jedinec pro záchranu vlastních dětí schopen zajít. V tomto případě je řeč o lese a temnotě, která si žije vlastním životem, a ukrývá se v ní něco víc, než co si lze se zdravou dávkou rozumu představit - pro malého chlapce to může být nepředstavitelnou hrůzou.
K překonání zla musí v Armed with Wings spojit síly člověk a orel
Původně flashový titul Armed with Wings (hrajte některý ze tří dílů na Newgrounds) se snaží prorazit i mimo hranice internetového prohlížeče. Vývojář (ano, jen jeden) z týmu Sun-Studios vypustil v early access režimu na Steamu Armed with Wings: Rearmed, svižnou akční plošinovku s mečem máchajícím hrdinou v hlavní roli. Armed with Wings: Rearmed nabídne příběh o záchraně monochromatického světa a vedle klasické akční hratelnosti před hráče postaví též logickou složku v podobě řady puzzlů.
Herní pořad Games TV se vrací do 70. let ve hře Sunset
Zatímco Ondru poklízení v luxusním apartmánu ze 70. let vyloženě nadchlo, Lukáš věnoval uklízečce Angele, tajemnému boháči Gabrielu Ortegovi a jejich společnému vlivu na probíhající revoluci aktuální díl pořadu Games TV.
V Symphony Worlds se hudba stane vaším světem i zbraní
Empty Clip Studios u nás naposledy zabodovali s hudební střílečkou Symphony, jejíž kvality vám v recenzi shrnul Adam. Nyní se tým vrací a vstupuje do stejné, hudební, řeky, ovšem s mnohem většími ambicemi. Jejich nový titul nese název Symphony Worlds a z ryzí střílečky se proměňuje v akční strategii s procedurálně generovanými světy, které se odvíjejí od hudby, jíž si ve hře pustíte. Nicméně nejen, že budou světy vytvářené dle vaší hudby, to bude i vaše strategie a schopnosti.