V tureckém hororu No70: Eye of Basir pátrate po zmizelém bratrovi

Nezávislý horor No70: Eye of Basir z dílen tureckého týmu Oldmoustache Gameworks slibuje v rámci hororu poměrně neotřelou zápletku a také trochu odlišný pohled na samotný žánr. Příběh hry pracuje s premisou návratu dvou bratrů, kteří se dvacet let po smrti své babičky vracejí na místo společného vyrůstání, do domu s číslem 70.

Probuď se. Bojuj. Dobývej. A znovu

Nabídka herních zážitků každým dnem roste a společně s ní přibývají také herní zařízení, kde si můžete všechny ty lákavé novinky zahrát. Nová zařízení přináší rovněž počítačový velikán HP, který oživil svoji herní značku OMEN v čele s notebooky. Tak se pojďte seznámit, stroje toho totiž mají hodně co nabídnout. Navíc si budete moci OMEN od HP sami vyzkoušet. document.write(""); document.write('');

Vyšla moderní předělávka historické strategie Cossacks 3

GSC Game World vydali remake své populární realtime strategie Cossacks a místo delšího názvu za jméno dali trojku. Pokud tedy hledáte zcela novou hru, porozhlédněte se jinde. Pokud ale hledáte starou dobrou megalomanskou strategii, která se převlékla do moderního kabátku, na Steamu či oficiálních stránkách už je k dispozici normální i Deluxe edice, přičemž vydání samozřejmě doprovází patřičně lákavý trailer.

Dojmy z hraní: V Divinity Original Sin II zradíte své přátele a bude se vám to líbit

Ještě než se pustím do popisu dema Divinity: Original Sin II, které mi bylo předvedeno na Gamescomu, je potřeba si ujasnit jednu věc – jsem silně zaujatý. První díl série je jedním z mých nejoblíbenějších RPG, hlavně kvůli bezvadnému kooperativnímu zážitku, který nabízí. Sdílené dialogy, výborně napsané úkoly, zábavné tahové souboje, kdy na sebe různé systémy občas dost nepředvídatelně reagují - to a mnoho dalšího považuji za neobvykle skvělou ukázku herního designu. Když studio Larian téměř přesně před rokem spustilo kickstarterovou kampaň s cílem zafinancovat vývoj pokračování, nebylo o čem váhat a svou troškou do mlýna jsem přispěl i já.

GamesPlay: hrajeme závodní hru Forza Horizon 3

Dějištěm v pořadí již třetího hudebního festivalu Horizon se stala Austrálie se svým rozmanitým a častokrát i značně exotickým prostředím, kam ve Forza Horizon 3 vyrážíte ne v roli účastníka, nýbrž pořadatele. Nemusíte se ale bát, z báječné závodní arkády se nestala budovatelská strategie. Pořád jde v první řadě o závodní hru v otevřeném světě, ve kterém se bez omezení můžete pohybovat, jak chcete, závodit kdy chcete a zároveň se u toho bavit sami nebo s přáteli. Jestli je to pořád ta samá – skvělá zábava jako v předchozích dvou dílech, se dozvíte během našeho gamesplaye.

Podívejte se na to, jak se natáčí dabing k Batmanovi od Telltale

Další ze série interaktivních adventur od Telltale má jako hlavního hrdinu samotného Batmana. Respektive Bruce Waynea, protože právě volba mezi tím, zda budete jednotlivé situace řešit jako milionář a nebo maskovaný bojovníkem se zločinem, je klíčový prvek nové epizodické série. Rozhodně se už teď dá říct, že Telltale v první epizodě nešlápli vedle a pokud ještě nejste rozhodnutí, zda do dalšího herního seriálu naskočit, možná vám pomůže pohled do zákulisí natáčení dabingu.

Forza Horizon 3 - recenze

Brány hudebně-závodního festivalu Horizon se otevírají potřetí a lákají virtuální závodníky na kontinent, kde klokani dávají dobrou noc. Arkádová odnož série Forza se tentokrát přesouvá do Austrálie, a přestože se na první pohled může zdát stejná jako vynikající druhý díl, zdání klame. Vývojáři se vynasnažili, aby ze hry odstranili poslední zbytky skřípajících součástek, a servírují naprosto nekompromisní arkádové závody. Takže popadněte letenku do země Šíleného Maxe, sejdeme se na startu!

Konverzační adventura Far from Noise se zamýšlí nad životem, smrtí a přírodou

Herní experimentátor George Batchelor představil svůj nový titul, kterým je přemýšlivá adventura Far from Noise, jejíž veškerá interaktivita spočívá v konverzaci. Nenechte se ale zmást, neznamená to, že bude hra lineárním odklikáváním replik. V rámci konverzace se na základě vašich odpovědí měnit plynutí příběhu a především myšlenkový tok hlavní hrdinky, jejíž život doslova a do písmene visí nad propastí.

RPG Shiness těží z japonského i západního stylu hratelnosti a kouzelné grafiky

Od naší poslední zmínky o akčním RPG Shiness: The Lightning Kingdom uplynuly víc, než dva roky. Tehdy se titul francouzského studia Enigami ucházel o přízeň podporovatelů na Kickstarteru. Teď už má vydavatele v podobě Focus Home Interactive a především i datum vydání stanovené na prosinec tohoto roku. Vývojářský tým tedy při té příležitosti vzpomíná, jak hra začínala a zároveň vysvětlují její základní prvky. 

Akční sci-fi ARC Continuum předvádí své hrátky s časem na Kickstarteru

Když jsem loni psal o chystané nezávislé sci-fi akci ARC Continuum, tvůrci ze studia Akimbo počítali s vydáním koncem roku 2016. To už neplatí, protože jak už to v herním vývoji bývá, potřebují více času na doladění hry a s tím se pojí i potřeba více peněz. Proto zamířili na Kickstarter, kde žádají o 100 tisíc dolarů a předvádí hru, která nemá daleko k dokončení.

OMEN Komunitní bitva – ukaž, kdo je lepší a vyhraj

Fanoušci a hráči počítačových her zpozorněte. Přichází netradiční projekt, který nadobro rozsekne dlouhodobý problém dvou znesvářených konkurenčních hráčských komunit. OMEN Komunitní bitva proti sobě staví populární MOBA hry League of Legends a Dota 2 resp. jejich hráče. Zapoj se i ty a podpoř svojí hru!

Hardwarové nároky PC verze Battlefield 1 jsou dle očekávání nemalé

S blížícím se datem vydání lze očekávat, že novinek okolo akčního Battlefield 1 bude přibývat. Dnes DICE zveřejnili hardwarové nároky, ale také postřehy, které si odnesli z otevřeného betatestu, který si zahrálo rekordních 13,2 milionů hráčů. Vedoucí technologického vývoje DICE, Per-Olof Romell, sice o Frosbite v Battlefieldu 1 hovoří jako o dosud nejlépe optimalizované verzi tohoto enginu, nyní zveřejněné hardwarové nároky PC verze hry však hovoří jasně – za krásu se zkrátka platí.

Budovatelské sci-fi Unclaimed World vyjde začátkem října

O budovatelské sci-fi strategii Unclaimed World jsme psali v roce 2013 a již tehdy byla hra dobrých pět let ve vývoji. Do roku 2012 se však jednalo o nefinancovaný projekt dvojice nadšenců, jemuž se teprve až po letech dostalo finanční injekce v podobě podpůrného projektu Nordic Game Program. Tehdy se práce rozjely s novou energií a výsledek je tady – nově zveřejněný trailer láká na 4. října, kdy Unclaimed World konečně vyjde v plné verzi.

14. ročník Game Developers Session se uskuteční na začátku listopadu

Nejstarší evropská konference herních vývojářů Game Developers Session se v podobě 14. ročníku uskuteční i letos, konkrétně ve dnech 4. – 5. listopadu. Zájemci si mohou pořídit lístky na stránkách celé akce, kterou v zastoupení sdružení České hry organizuje společnost Eventia. Pořadatelé očekávají účast zhruba tisícovky návštěvníků z řad vývojářů, novinářů a fanoušků her a všeho, co se jich dotýká. Co konkrétně na návštěvníky během dvou konferenčních dní čeká?

Upoutávka na Gears of War 4 ukazuje spoustu nových nepřátel a klade důraz na rodinu

Pořád se nemohu zbavit pocitu, že je Gears of War 4 dinosaurus, který odmítl uznat, že herní evoluce jej už odsoudila jen k nostalgickému vzpomínání. Na druhou stranu, jako člověk, který má celou sérii opravdu rád doufám, že čtvrtý díl dokáže přidat dostatek nových prvků a okoření je dobrou atmosférou a správně heroickým příběhem. Launch trailer, který vychází takřka měsíc před vydáním hry dává naději minimálně na to druhé.

GamesPlay: hrajeme válečnou akci War Thunder

Od chvíle, kdy jsme v dubnu hráli a vysílali War Thunder přidali tvůrci do hry prostřednictvím řady updatů spoustu nových tanků, letadel a herních prvků, které si dnes ukážeme v gamesplayi. Konkrétně se o to postará komunitní koordinátor War Thunder známý jako kheynom.

Dalším dočasným cílem v Hitmanovi je šéfka Torvik Research

Nápad na časově omezené mise, na jejichž splnění máte jen jeden pokus, je skvělý. Hráčům, kteří si k Hitmanovi sednou až po vydání všech epizod sice budou k ničemu, ale ti, kteří čekají na vydání dalšího dílu a mají PlayStation 4, jistě ocení extra obsah, který navíc nabízí solidní výzvu.

Nezávislý horor Stay Close nabízí možnost kooperace v roli páru v nesnázích

Dle data vypsaného na Steamu by indie horor Stay Close měl již být oficiálně venku, jenže tomu tak není. Tento drobný formální nedostatek nám však nijak nepřekáží v představení hry, jež představuje hororový mix adventury a thrilleru, v němž můžete hrát sami a nebo v kooperaci s jiným hráčem.

Dojmy z dema Prey - černý kůň mezi střílečkami pro rok 2017

Prey by se dala popsat jako Dishonored ve vesmíru, nejenom kvůli stejným autorům. Samozřejmě to neznamená, že si Corvo Attano postavil steampunkový raketoplán a nasekal do něj pár velrybích rodinek - koneckonců má svoje závazky ve městě Karnaca. Vliv vývojářů z Arkane Studios se promítl v něčem jiném, konkrétně v širokém spektru možností, jak Prey hrát.

Akční plošinovka MiniLaw dá vzpomenout na Robocopa i Orwella

Nezávislý tým Lasso Games představil svou svou futuristickou plošinovku MiniLaw. Název evokuje zkráceninu vytvořenou ze slov Ministry of Law a pokud se vám právě teď v hlavě vybavil Ingsoc, tak jste na správné adrese – MiniLaw se inspiruje orwellovskou dystopií a vrhá hráče do světa budoucnosti, v němž pevnou rukou vládnou represivní složky státu.