První záběry předvádí obsah z úvodního DLC pro Battlefield: Hardline

Policejní střílečka Battlefield: Hardline vyšla už před více než dvěma měsíci a hra na své první DLC stále čeká. Dočká se ho ale velmi brzy. Ponese název Criminal Activity a bude se věnovat především oponentům policejních sil. Přesně datum vydání DLC zatím neznáme, ale pokud patříte mezi prémiové uživatele, zahrajete si první rozšíření v předběžném přístupu už v průběhu příštího měsíce.

Trailer na kouzelnický masakr Magicka 2 opět nešetří humorem

Kouzelnická kooperativní řežba Magicka 2 je konečně venku. Po čtyřech letech od vydání prvního dílu jsme se dočkali pokračování, které je nyní k dispozici na PC a nově i na PlayStation 4. U příležitosti této události vydali tvůrci trailer, který se nese v duchu předchozích videí i v duchu Magicka série, takže humor v něm rozhodně nechybí.

GamesPlay: hrajeme PC verzi třetího Zaklínače

Milošova recenze třetího Zaklínače patří suverénně k nejčtenějším článkům na Games za poslední dobu, což se dalo předpokládat. Je tedy víceméně naší povinností vám vysoce hodnocené RPG od CDP Red názorně předvést i v pohybu, čehož se v následujícím gamesplayi chopí Miloš s Pavlem.

Zaklínač 3 se prodává lépe než dvojka. O Cyberpunk 2077 uslyšíme až za dlouho

Zaklínač 3: Divoký hon zažívá obrovský úspěch u hráčů i u odborné kritiky. Neméně podstatné ale je, že se hra těší velkému komerčnímu úspěchu. CD Projekt RED prodal před samotným vydáním hry přes 1,5 milionu kopií a předobjednávkami to samozřejmě nekončí. Na nějaká čísla po vydání je ještě brzy, ale jen pro srovnání - prvního i druhého Zaklínače se prodalo 1,7 milionů kusů za celou dobu co jsou tituly na trhu - a přitom oba tituly prošly celou řadou slev.

Survival horror Sleepers vás vezme na opuštěný vesmírný koráb

Lidstvo se do vzdálenějších končin vesmíru ještě nepodívalo, to však filmovým ani herním tvůrcům tolik nevadí a opuštěná vesmírná loď je vděčným tématem mnoha hororů. Dalším takovým bude například Sleepers z dílen studia Camel 101, který se vám představuje prvnímtrailerem odhalujícím atmosféru temných zákoutí opuštěného korábu.

Grafická karta za Meloun!

Kdo si hraje - nezlobí. A když při hraní máte možnost získat zdarma grafickou kartu, je to ideální kombinace. K příležitosti uvedení nové příchutě energeťáku Big Shock! Meloun vám dáváme možnost snadno vyhrát grafickou kartu MSI GeForce GTX 750 Ti.

Kooperativní střílečku Evolve rozšířil nový zběsile rychlý mód Arena

Jakkoliv je Evolve v jádru rychlá střílečka, pořád obsahuje pasáže kdy se toho moc neděje. Hrajete si s Monstrem na kočku a myš, hledáte se, schováváte se a naháníte jeden druhého. A teprve pak propukne to pravé peklo. Vývojáři teď vyrukovali s bezplatným novým módem Arena, který právě všechny pomalejší části hry eliminoval a soustředí se jen a pouze na tu nejrychlejší a nejakčnější část hry - lovci versus Monstrum v malém, těsném prostoru.

Impact Winter slibuje nelítostný boj o přežití v mrazivé pustině

Název titulu Impact Winter vychází z jevu, který nikdo z nás pravděpodobně zažít nechce – zima vzniklá dopadem velkého vesmírného tělesa na zemský povrch. V takovéto nezáviděníhodné situaci se ocitají hrdinové nezávislé hry, na níž se zaměřuje druhý vývojářský deníček. Impact Winter nabídne příběh Jacoba Solomona, který se v roli přeživšího ujímá skupinky dalších nešťastníků a vydává se na strastiplnou pouť za přežitím.

Akční Downward spojuje parkour a biblickou Apokalypsu

Parkourové poskakování po otevřeném světě, který prošel událostmi ze Zjevení sv. Jana? To je rozhodně nápaditý a neotřelý koncept, za který je třeba nezávislému studiu Caracal Games opatrně zatleskat. Jejich projekt Downward vypadá rozhodně atraktivně a nestojí za tím jen vizuální zpracování v Unreal Engine 4. Základem je parkourový pohyb v prostředí, jenž vidíte z pohledu vlastních očí.

Child of Cooper oživí dětské vzpomínky mimo hranice klasického herního příběhu

Nezávislí švédští vývojáři z Might & Delight si nedají pokoj. Pořád zkouší něco nového, experimentálního a i když to někdy nefunguje, vrhnou se na jiný nápad. Zabodovali s Pid, s dvěma díly jezevčí, respektive rysí simulace Shelter spíše klopýtli a nyní se chystají na ještě zvláštnější titul. Nese jméno Child of Cooper a zdá se, že naruší staré známé herní principy kde to jen půjde. Tihle chlapíci si prostě nedají a je to jen dobře, protože je třeba neustále zkoumat hranice a standardy herního designu.

DLC Supremacy pro CoD: Advanced Warfare vás zavede do Londýna či na Rudé náměstí

Třetí velký DLC balíček pro Call of Duty: Advanced Warfare nese jméno Supremacy a na jeho obsah se můžete podívat v následujícím videu. V něm se prezentují atraktivní mapy zasazené do Londýna či moskevské Rudé náměstí. Na nových mapách se hráči podívají i do výcvikového střediska Compound a vertikálně laděnou mapu Skyrise vycházející z fanoušky oblíbené Highrise. Chybět samozřejmě nesmí ani rozšíření Exo zombie módu a nášup nových zbraní.

Vyvražďovačka Until Dawn vyjde na konci léta, mezi herci je i Peter Stormare

Jakkoliv by mne už nebavilo chodit do kina na filmy typu Vřískot, asi by mne podobný styl bavilo hrát. Už jen proto, že bych mohl ovlivnit kdo umře a zajistit si tak, že ta nesympatická hrdinka, kterou má snad každý slasher horor, zaklepe bačkorami a nestane se z ní hrdinka, která překoná hlavního zabijáka. Což by se mi mohlo teoreticky splnit s hororem Until Dawn, který vyjde na PlayStation 4 symbolicky 26. srpna, tedy na konci letní blockbusterové sezony.

Toren - recenze

Brazilská herní tvorba je pro svět zatím velkou neznámou. Změnit to měl projekt nezávislého studia Swordtales. Akční 3D plošinovce Toren však ke kýžené kvalitě nakonec nepomohla ani podpora brazilské vlády. Příběh dívky bojující s drakem sice nabídne poeticky zpracovanou zápletku a zajímavé výtvarné kulisy, ovšem na úkor všeho ostatního. Jakkoliv vysoká očekávání Toren doprovázela, velké je především zklamání z nudné hratelnosti, technických chyb a ostudné krátkosti.

Horor Perception obsadil do hlavní role slepou dívku

Další z pohrobků série Bioshock o sobě dávají vědět. Po nedávném neúspěchu The Black Glove tu máme další pokus z řad ex-bioshocků, tentokrát pod vedením Billa Gardnera, jak jinak veterána studia Irrational Games. I tentokrát se jedná o titul na první pohled velmi originální a filmovým fajnšmekrům dá vzpomenout například na roli Audrey Hepburnové v kultovním snímku Čekej do tmy. Jak v onom filmu tak i v Perception je v hlavní roli slepá dívka, která se vydává bojovat s nepřízní osudu ve zdánlivě opuštěném sídle.

GamesPlay: Okna vesmíru Elite dokořán s astronomem Jiřím Grygarem

V netradiční hodinu a v rovněž netradičním obsazení se odehraje dnešní "netradiční" gamesplay Elite: Dangerous. Začínáme okolo 20:00 a za kamerou na vás čekají obličeje Lukáše Grygara a jeho tatínka Jiřího Grygara - známého astronoma, astrofyzika a popularizátora vědy nejenom z pořadu Okna vesmíru dokořán. Nápad pozvat Jiřího Grygara do studia, aby společně s Lukášem okomentoval z astronomického hlediska jevy v Elite: Dangerous, vznikl během našeho posledního gamesplaye, a pak už jen zbývalo najít vhodný termín. Pokud tedy chcete být svědky toho, co Jiří Grygar říká na ztvárnění vesmíru a různých jevů v Elite, stačí si pustit následující video.

Update pro early access verzi DiRT Rally přináší legendární závod do vrchu Pikes Peak

Jestli někomu Codemasters udělali radost svým poněkud nečekaným oznámením DiRT Rally, je to určitě Petr (a Vašek). A přestože nejsem žádný znalec tohoto typu závodů, chápu v čem tkví kouzlo titulu, který chce jít cestou ryzí simulace a zaměřit se na původní fandy série, které nezajímá obsahový balast, co se na DiRT nalepil postupem času. Nicméně, když mi Petr nadšeně napsal, že v early access verzi je nově dostupný i závod do vrchu Pikes Peak, musel jsem se obrátit na google, abych byl v obraze.

Survival akce Sheltered nabídne nelítostný, postapokalyptický boj o přežití

V létě minulého roku na Kickstarteru uspěl post-apokalyptický titul jménem Sheltered. Ten bpojednává o pixelartovém a zboku viděném zápasu o přežití v post-apokalyptické pustině. Základním stavebním prvkem je budování vlastní základny a bezpečného přístřešku. Následuje průzkum světa a sběr všeho potřebného k tomu, abyste v roli přeživšíchů uspěli a mohli žít ještě o jeden den déle. Podívat se nyní můžete na první teaser trailer, který prozatím odhalí především atmosféru hry.

Herní Mad Max se připomíná nadupaným trailerem ze zničeného světa

Poté, co jsem viděl vynikajícího, nového, filmového Mad Maxe, měl jsem trochu strach, abych od toho herního nečekal podobný zážitek, což díky rozdílnosti médií prostě není možné. Když se ale dívám na nejnovější trailer z Mad Maxe od Avalanche Studios, už mne tolik obavy nejímají, protože to vypadá, že ten místní Max bude mít dost benzínu, střelného prachu a hlavně barvitého světa, aby vyprávěl vlastní dobrodružství.

2K láká na Advent, zatím neoznámený titul z budoucnosti

Zřejmě až na E3 si 2K schovávají kompletní představení svého dalšího velkého titulu. Tím by měl být projekt s kódovým označením (byť možná bude i oficiálním názvem) Advent. Vydavatel spustil webovou stránku, jež láká na přestěhování se do města budoucnosti. Nastěhujte se již dnes a již dnes začněte žít život zítřka. Tak zní motto zveřejněné na Twitteru, to je Advent – svět zítřka.

Zaklínač byl původně akční izometrické RPG hraničící s diablovkou

Těžko říci, zda by to Geralt dotáhl tam, kde se nachází dnes, kdyby se jeho autoři z CD Projektu vydali původně uvažovanou cestou. Původně měl totiž být Zaklínač izometrické akční RPG. Přesvědčit se o tom můžete z následujícího videa, jež pochází z dema pro případné investory, které ukazuje podobu hry v roce 2002, kdy vývojáři experimentovali se zamýšlenou podobou hry. Archaické vzezření titulu ještě v tomto případě navíc podtrhuje fakt, že původně neměl v Zaklínači vůbec vystupovat Geralt jakožto hratelná postava, ale pouze v roli NPC.