Fight Club #292 HD: Věštění budoucnosti
I kdybychom se nedívali do kalendáře, tak konec letních prázdnin a začátek září bezpečně poznáme – ze dne na den se totiž zvýšilo množství vydávaných her a zajímavých událostí okolo nich. Ty nejdůležitější podle nás jsme si jako obvykle probrali v našem podcastu Fight Club, tentokrát v tradiční sestavě Lukáš, Aleš, Adam a Petr.
Titanfall 2 bude v singleplayeru pořádná jízda s otevřenějšími koridory
Titanfall 2 se od začátku chlubí důrazem na hru pro jednoho hráče a tvůrci slibují, že bude skvělá a hru bude stát za to koupit jen kvůli ní. Vždyť jsou to také veteráni, co mají na triku Call of Duty, konkrétně tedy první díly a Modern Warfare, kde byl singl velmi důležitou součástí celého zážitku. To samé plánují nabídnout i v Titanfall 2, jen celý zážitek uzpůsobí charakteru hry. V kampani se tak dočkáte prozkoumání vztahu pilota a jeho titána, rychlé akce za pilota a hry v kabině těžkého, smrt rozsévajícího titána.
Nejlepší modifikace pro Command & Conquer: Generals
Real-time strategie se dnes nacházejí tak trochu ve stavu klinické smrti - občas se jejich EEG malinko zachvěje, i nové hry však silně čerpají z nostalgie a recyklují staré nápady. Málokdy navíc zůstanou v paměti po delší dobu. Fanouškům žánru proto možná přijde vhod návrat do starých časů - k jedné z nejlepších her žánru, C&C: Generals. Vybrali jsme tři zásadní modifikace a hrst doplňkových, které rozhodně stojí za pozornost.
Dojmy z hraní - svět nové Zeldy je plný možností, které můžete a nemusíte využít
Jestliže jste se někdy vydali na cestu s Linkem, víte, že jeho dobrodružství dokáží překvapit pohádkovým příběhem, výbornými puzzly i roztodivnými lokacemi, co lákají k prozkoumávání. A že hratelností jsou nejblíže ke klasickým akčním adventurám, přičemž poměr boje s roztomilými nepřáteli, řešením hádanek a objevováním je precizně vyvážen. Ve šlépějích série kráčí podle cca hodinky strávené v novinářském demu i Legend of Zelda: Breath of the Wild, která však přidává i skutečně otevřený široký svět. Ne rozsáhlé a v podstatě lineární lokace, ale celou širou krajinu plnou různých bodů zájmu.
Zavzpomínejte na ZOO Tycoon s webovou strategií My Free ZOO
10. 9. 2016
|
Inzerce
Pamatujete ještě na vaši první ZOO ve starém ZOO Tycoonu? Na příjemnou grafiku, stavění různých výběhů a starání se jak o zvířata, tak o návštěvníky? Přesně to vás čeká v duchovním nástupci s názvem My Free ZOO. Nemusíte si ji kupovat ani stahovat, stačí navštívit tuto stránku, zaregistrovat se a začít hrát zdarma.
Master of Orion - recenze
„Orion – vaše čokoládová hvězda,“ hlásá známý reklamní slogan. Ale stejně tak dobře by ho marketingoví géniové mohli změnit na „Orion – vaše hvězda, kolem které obíhá úžasná planeta, již je třeba za každou cenu obsadit, ale pozor na velké zlé monstrum, co ho stráží, a taky na všechny vaše soupeře, co vás budou chtít předběhnout!“ Uznávám, není to tak chytlavá průpovídka, ale pro řadu lidí by rezonovala dokonale. Master of Orion je přece jenom pořád ještě legendární značka, která se může pyšnit spoustou fanoušků. A od konce srpna taky moderním a nablýskaným novým dílem.
Kingdom Come už má v Sázavském klášteře podobizny podporovatelů z Kickstarteru
Pokud si vzpomínáte na kickstarterovou kampaň Kingdom Come: Deliverance, možná si i pamatujete na to, že odměna pro podporovatele na úrovni Emperor (600 liber) zahrnovala i zpracování jejich podobizny jako dobové malby v kapli Sázavského kláštera. Jak se můžete přesvědčit na novém videu, Warhorse Studios už tento slib splnili, takže se vybraní fanoušci mohou těšit prvním pohledem na kapli a hlavně sebe sama v pozici světce.
Na Steamu vychází The Cold War Era, strategie simulující mocenské tahanice studené války
Jsou hry, na které netrpělivě čeká celý herní svět. Články se hltají, oči se vpíjejí do trailerů a hlasivky se ošoupávají neustálými spekulacemi. Na druhé straně spektra pak jsou tituly jako The Cold War Era, který dnes vyšel na Steamu. Že vůbec nevíte, o co jde? Jde o poněkud obskurní kanadský titul simulující souboj dvou supervelmocí během studené války, který poprvé vyšel už v roce 2013.
Onlinovka Escape from Tarkov předvádí komplexní systém pro úpravu zbraní
Právě probíhající alfa test realistické online střílečky Escape from Tarkov se v posledních týdnech neustále rozšiřoval o nové vlny hráčů, ale namísto suchého oznámení data vydání si vývojáři připravili video o zbraních. Respektive o obrovských možnostech jejich úprav, ladění a změn, které můžete ve hře dělat.
Logická plošinovka Hue vás nechá upravovat svět skrze změnu barvy
Standardní mustr logické plošinovky s hopsáním, lezením a přesouváním věcí oživila novinka Hue barvou. Na začátku uvidíte skoro až depresivně šedý svět, v němž budete postupně objevovat jeho barevné části. Celý svět pak měníte tím, že změníte barvu jeho pozadí. Na tom stojí mechanika všech puzzlů a je to také způsob, jak můžete najít hrdinčinu ztracenou matku.
Retro GamesPlay: hrajeme legendární Deus Ex
S nedávným vydáním Deus Ex: Mankind Divided se nevyhnutelně vrací vzpomínky na úplně první Deus Ex hru, ve které s JC Denton postavil s pomocí hráče několika frakcím a řešil natolik globálně zásadní věci, které by neměl řešit jeden jediný člověk. Jenže právě to je na dobrodružství chlapíka, který na první pohled připomíná postavu z Matrixu, zajímavé. Nejenom pro nás zůstává Deus Ex etalonem hry, ve které je možné prakticky všechno, samozřejmě v uvozovkách. A tu volnost v řešení překážek si dneska předvedeme v dalším retro gamesplayi.
Hearthstone oživuje nevyváženou Arenu vyřazením některých karet
Mód Arena v Hearthstone: Heroes of WarCraft bývá trochu pozapomenutý za hlavním Ranked hrou, ať už jde o Standard či Wild. Ostatně, dlouhé měsíce už Arena není zrovna vybalancovaným místem, kde by každá třída měla stejné šance. Některé třídy mají univerzálně užitečné karty, jiné mají dost specializované. Blizzard na problémy jinak zábavného módu konečně zareagoval a to vyřazením několika karet z celkového objemu, z něhož hráči při tvorbě balíčku pro Arenu vybírat.
První vývojářské video k Let it Die klade důraz na akci a prvky hack & slash RPG
Akční řezničina Let it Die se dočkala prvního videoblogu, což by mohlo znamenat blížící se oznámení data vydání. Než se ale dostaneme tak daleko, je tu dost netradiční video, ve kterém vám šéf vývoje Hidejuki Šinv představí základní koncept téhle akce a rozšíří dříve známé informace o slovíčka jako rogue-like nebo hack and slash.
4X strategie Endless Space 2 představuje nuance vesmírné rasové politiky
Vesmírné 4X strategie zažívají renesanci! Po skvělé Stellaris (i když její příslušnost k žánru je diskutabilní) a nedávném vydání Master of Orion se na obzoru objevuje další nadějný přírůstek do téhle expandující a exterminující rodinky. Jedná se o pokračování 4 roky staré Endless Space, která se jmenuje – a teď se radši něčeho chyťte, nebo se rovnou posaďte na židli – Endless Space 2.
Nový Doom se tento měsíc konečně dočká tradičního deathmatche
Letošní Doom byl příjemným návratem do starých časů v moderním kabátku (viz recenze), ale pořád mu „něco“ chybělo. Po přidání možnosti vycentrovat zbraň se hráči dočkají také tradičního deathmatche. Ten z nějakého záhadného důvodu při vydání hry chyběl, ale teď se do hry dostane v rámci bezplatného Free Update 3 ještě v průběhu září.
World of Warcraft slaví úspěch s datadiskem Legion, počet hráčů vylétl strmě nahoru
World of Warcraft mohou sice dlouhodobě padat počty předplatitelů, ale jedno je jisté: s vydáním nového datadisku se kolos mezi západními MMORPG hrami vždycky vyšvihne zpátky nahoru. V pořadí už šestý datadisk Legion to jen potvrdil, a byť se Blizzard svého dřívějšího rozhodnutí nezveřejňovat počet předplatitelů stále drží, oznámil, že Legion je jednou z nejrychleji prodávaných PC her vůbec.
Prey se odehrává v alternativní časové linii, v níž JFK přežil atentát
Arkane Studios už pilně pracují na své verzi Prey a pokud jste viděli video, které předvádí některé schopnosti hlavního hrdiny (to je to, kde se změní v hrnek), případně sledovali první trailer, jistě vám neuniklo, že stanice Talos 1 má specifický architektonický styl. Důvodem pro ne zcela standardní podobu vědeckého zařízení je, že se Prey odehrává v alternativní časové linii, v níž byl atentát na JFK neúspěšný. To se následně promítlo do celé řady věcí.
Reigns - recenze
Chcete-li co možná nejlépe pochopit koncept mobilní hry Reigns, pak si představte krále, který o osudu své fiktivní země rozhoduje prostřednictvím středověké verze sociální sítě Tinder. Jen si za profily uživatelů virtuální seznamky dosaďte svérázné obyvatele království jako vystřižené z muzea voskových figurín. Dílem jde o textovou adventuru, dílem o žonglování se statistikami, výsledný produkt je nicméně naprosto unikátní, zábavný a silně bizarní obrázek radostí a strastí života jednoho vládce. Až budete ignorovat cvrlikání ptáka za oknem, následkem čehož vaše říše skončí zadupána pod kopyty cizích nájezdníků, pochopíte.
Torment: Tides of Numenera ve videu představuje svět a hrdě se hlásí k velkému odkazu
Mnoho her se honosí přízviskem „jedna z největších stříleček… strategií… RPG všech dob.“ Nicméně v případě Planescape: Torment vychloubání se takovým způsobem je na místě. V novém videu k Torment: Tides of Numenera se vývojářský tým inXile Entertainment hrdě hlásí k odkazu tohoto působivého RPG, čímž na sebe bere poměrně velké břemeno – alespoň se přiblížit kvalitám cesty Bezejmenného. Planescape bodoval i díky barvitému universu a minimálně v tomhle by Tides of Numenera měla mít na čem stavět.
Ambiciózní vesmírná onlinovka Dual Universe vyrazila na Kickstarter
Jednou za čas herními kuloáry proletí projekt, který se zdá až příliš úžasný na to, aby se mohl stát skutečností. Je k zamyšlení, že tyhle ambiciózní hry se velmi často týkají objevování vesmíru a života ve hvězdách. Třeba takový Star Citizen nebo No Man’s Sky… a teď i onlinovka Dual Universe, kterou francouzští vývojáři Novaquark po vzoru prvně jmenované hry poslali na Kickstarter.