Child of Eden - recenze
Čistil jsem hřbet kybernetické velryby od virů, probíjel jsem se mračny digitálních závojnatek, požal jsem trávník z jedniček a nul, prošel jsem si vnitřním vesmírem do čtvrté dimenze, utkal se s kyberchobotnicí, utahal si obě ruce k upadnutí a to vše pro smutný úsměv krásné dívky jménem Lumi, umělé lidskosti ve vesmíru kybernetické reality.
Hrajeme a neplatíme: 40% CZ hráčů si hry nekupuje nebo stahuje
Hry už nejsou v České republice doménou úzké skupiny teenagerů: hraní se na mobilech, konzolích, handheldech a PC věnuje 27,8% tuzemské populace, 63,3% z toho jsou muži a 36,9% ženy – nejčastěji v rozmezí 18 - 44 let. Tohle všechno tušíme už delší dobu, ale na reálná data se můžeme odkázat až nyní, díky průzkumu spol. Factum Invenio z jara letošního roku. Jeho výsledky jsou součástí první zprávy o herním trhu v ČR (přímý odkaz - 3.6 MB PDF), který vypracovala a dnes zveřejnila Asociace herního průmyslu v ČR a SR.
Hardwarové nároky RAGE vás snad nerozzuří
Majitelům nabušeného železa je jedno, jak bude Rage náročná, u vlastníků slabších strojů bych na to nesázel. Pokud se podíváme na doporučené požadavky u téhle postapokalyptické FPS, není to zase tak málo, nicméně to bude muset posoudit každý dle svých dispozic. Takže se podívejme nejprve na minimální požadavky a v článku pak najdete ony doporučené. Pokud jste se tedy na Rage těšili a váš stroj nestačí... zuřte.
Game of Thrones – Genesis vyjde koncem září
Všichni fanoušci knižní ságy Píseň ledu a ohně, potažmo seriálu Hra o trůny, zbystřete....
Ubisoft uvolňuje multiplayer Driver: San Francisco pro všechny
Měl to být první pořádný pokus o omezení ztrát z prodeje z druhé ruky a je z toho celkem ostuda.
Intrikaření ve strategii Sengoku aneb jak si založit klan
Ve vývojářském videu Sengoku, což je detailní strategie ze středověkého Japonska, si sice milovníci akce nic moc neužijí, ale ti, kdo mají rádi politiku, intrikaření a spoustu statistik, si přijdou na své určitě.
Borderlands 2 přinesou chytré nepřátele a víc zbraní
Příznivci postapokalyptické kombinace FPS a RPG s netradičním vizuálním stylem, který je trnem v oku všech uctívačů hyperrealismu, jistě čekají na každou novou zprávu o Borderlands 2.
Pro informace o Arma 3 zajděte v pátek na novou homepage
Všichni jsme zvědaví na třetí díl české taktické akce Arma, který slibuje řadu novinek a vylepšení oproti předchozím dílům, o nichž hovořil Martin Vaňo v prvním i druhém rozhovoru z Gamescomu.
Dragon’s Dogma představuje zajímavý systém „nohsledů“
Akční RPG Dragon's Dogma se začíná profilovat čím dál tím lépe.
Další Monster Hunter přinese novou periferii pro 3DS
To, že na 3DS, které nevydělává tak, jak by mohlo, přijde Monster Hunter je pro Nintendo zpráva skoro klíčová, protože Monster Hunter je jedna z her, která se směle může chlubit tím, že dokáže prodat zákazníkům i samotný hardware (tzv.
EA nehodlá zpoplatnit Battlelog - je to vůbec možné?
Včerejší zpráva o odhadu výdělků Call of Duty Elite některými, primárně hráčskými kruhy, celkem zahýbala, už jen proto, že je to částka vskutku nezanedbatelná, vzhledem k tomu, na jakém principu platforma funguje.
Bastion - videorecenze
Prázdniny jsou za námi, ale než se hřmotně přivalí armáda podzimních hitů, rychle se...
Driver: San Francisco čeká multiplayer obsah zdarma
Sice má Ubisoft dost problémů s nevydanými Uplay passy pro hraní přes internet, ale i tak...
Jeremy Clarkson a Cortana představují Warthog pro Forzu 4
Forza Motorsport 4 prostě ví, jak využít své licence od Top Gearu a stejně tak si umí...
Dead Island, Driver SF a DiRT 3 obětí obskurních distribučních průšvihů
Update (17:43) - Ušetřen distribučních problémů nezůstal ani Ubisoft, jehož nový titul Driver: San Francisco pro Xbox 360 se zřejmě prodává bez Uplay Passport kódu. Ten je třeba k přístupu do online multiplayeru po uplynutí 48 zkušebních hodin. Problém je o to nepříjemnější, že jde o první titul s touto ochranou, proti které se hráči (ostatně jako proti každé jiné ochraně) bouřili. Ubisoft se vyjádřil pro Joystiq, že všechno dá do pořádku. Uvidíme, jak se tato nepříjemnost dále vyvine.Původní zpráva - Nedávno jsme zažili období, kdy skoro každý den došlo k nějakému nepříjemnému úniku dat z herních firem. Odstartovalo to u Sony a další následovaly. Delší dobu se však nic nestalo, až nyní přichází dvě nemilé příhody dvou různých firem. Povaha událostí se liší od úmyslných útoků hackeru, protože tentokrát jde hlavně o šlendrián a přehmaty uvnitř firem samotných. Studio Techland má problém s umístěním zjevně nehotové vývojářské verze zombie akce Dead Island na Steam místo verze finální a Codemasters zase musí řešit únik 3 miliónů aktivačních kódů pro DiRT 3. Holt, úterky...
Podzemí a obří houby v Minecraftu 1.8
Pokud jste propadli kouzlu ošklivého káčátka Minecraftu, jistě teď netrpělivě vyhlížíte...
CoD Elite vydělá dle analytiků 50 milionů ročně
A než se zeptáte, ta částka je v dolarech.
Procházka po From Software představí studio i jeho styl
Poměrně netradiční making of video (ono je to spíš tour de studio video) vydalo japonské studio From Software, které stojí kupříkladu za jedním z nejtvrdších RPG poslední dekády, Demons Souls.
Tvůrci DMC a Enslaved: model velkých her dusí inovaci
Je jednoduché, nebát se, když vám herní průmysl ukázal, že i když přijdete s vlastní značkou, nápady, zajímavým konceptem i světem, není vám to nic platné.
První pořádný multiplayerový trailer z Modern Warfare 3
...a k tomu přidaná spousta informací o hře. Jistě, jistě, vím, že hned chcete psát, že už tu multiplayerový trailer na Modern Warfare 3 před pár dny byl, ale upřímně: spousta zpomalených záběrů a animací proložená trochou záběrů ze hry sice může vypadat dobře, ale když chceme trailer, v němž budou pořádně záběry z hraní, tak jenom tento. Ukazuje smrt, smrt, smrt, střelbu, střelbu, průzkum, exploze, střelbu. Prostě klasika. Tím však novinky nekončí, další informace o multiplayeru čtěte po rozkliku.