Assassin's Creed Unity - recenze

Ulice jsou plné a na náměstích se vedle sebe tísní bez nadsázky stovky lidí. Většina Pařížanů se jen tak prochází (pokud tedy zrovna neprotestují a nestávkují, jsme přeci ve Francii), ale tuhle pokřikuje obchodník, támhle fidlá houslista, občas zakopnete o nuzného žebráka a vyhlášená kavárna na břehu Seiny praská ve švech. O kousek dál huláká politický řečník, vedle si někdo přivydělává pucováním bot, sem tam se kolem vás dokonce mihne pes, popřípadě prchající kapsář. A ta architektura! Notre-Dame bere dech. Paříž na konci 18. století je úžasné prostředí a Ubisoft, ne náhodou francouzského původu, jej zpracoval neméně úžasným způsobem. Akorát do něj tvůrci zapomněli nacpat stejně úžasnou hru.

Blizzard chce v Hearthstone posílit roli náhody

Jaká je podle vás nejhorší a nejlepší karta v Hearthstone: Heroes of WarCraft? I takovéto otázky řešili vývojáři na pódiu jednoho z Hearthstone panelů během BlizzConu. O prvním datadisku Goblins vs Gnomes už víme, ale designér Ben Brode se pustil nejdříve do karet a základní vývojářské filozofie, kterou se bude hra do budoucna ubírat. Ale zpátky ke kartám. Nejhorší kartou není Angry Chicken, ani libovolný Murloc. Je jí Magma Rager. A nejlepší?

Spuštění Warlord of Draenor a další zajímavosti z WoWfan a HSfan

Poslední týden byl pro hry od Blizzardu nesmírně důležitý. S úderem středeční půlnoci byl spuštěn nejnovější datadisk pro World of Warcraft s názvem Warlords of Draenor a ještě předtím na víkendovém Blizzconu bylo oznámeno nové rozšíření Goblins vs. Gnomes pro karetní hru Hearthstone: Heroes of Warcraft. Pojďme se tedy podívat, jak o těchto novinkách informovaly naše partnerské weby WoWfan.cz a HSfan.cz!

Nový LEVEL 247 rozebírá zvířata, Nintendo i #gamergate

V pátek 14. listopadu na stáncích, v obchodech JRC/Brloh a v elektronických distribucích Floowie a Publero objevil nový LEVEL 247. I tento měsíc uvnitř časopisu najdete hromadu zajímavého čtení o hrách v podobě témat, rozhovorů, recenzí, komentářů a analýz od našich autorů. Mezi hlavní taháky patří články o historii a současnosti Nintenda, důsledcích fenoménu Gamergate, téma o úloze zvířat ve hrách nebo tipy na upgrade počítače před Vánoci.

Nabídku frakcí v Total War: Rome II rozšíří národy z Francie a okolí Černého moře

Tvůrci Total War: Rome II ještě neřekli své poslední slovo. Kdo hru odepisoval s vyhlídkou na Total War: Attila, by měl ještě počkat. Rome II se v brzké době dočká několika nových frakcí v jednom placeném DLC a v jednom updatu, který je zcela zdarma. Až pak bude definitivně dokonáno a vývojáři se přesunou na vývoj Attila? Uvidíme, ale zatím se můžeme těšit na další rozšíření stávající hry.

League of Legends chce motivovat a odměnit slušné hráče

Agresivní, nespolupracující a škodící hráče je nutné v multiplayerových hrách trestat, ale zároveň by se nemělo zapomínat na přesný opak. Na tu většinu, která se chová normálně, hry neopouští, ostatním nenadává a hru úmyslně nekazí. Ví to Valve a stejně tak Riot Games, tvůrci League of Legends. Naštěstí pro dušení zdraví většiny hráčů je těch problémových jedinců minimální množství. Riot Games se ale chtěli inspirovat u pozitivních hráčů a oznámili sympatické bonusy pro všechny normální lidi.

Fight Club Special: s Overwatchem o BlizzConu

Minulý víkend se nesl zcela ve znamení BlizzConu, nejdůležitější akce celého roku pro všechny fanoušky her od Blizzardu. Adam také celý víkend vydržel na stráži a o všem podstatném z BlizzConu vás informoval ve spoustě článků. Měl při tom štěstí, že letos rozhodně bylo o čem psát. Určitě ale neuškodí, když si to nejdůležitější z BlizzConu 2014 shrneme v následujícím Fight Club speciálu.

Retro GamesPlay: hrajeme mix adventury a střílečky Realms of the Haunting

Žánrová kombinace first person adventura a střílečka není zrovna obvyklá. S relativně snadnou dostupností všehoschopných enginů by však určitě nebyl problém adventuru se střílečkou spojit. Zkuste si ale představit, jak obtížný musel být vývoj podobné hry v roce 1996, kdy si každé studio dělalo svůj engine pro konkrétní hru na koleně, neexistovaly 3D karty a už vůbec ne možnost si licencovat něco jako fyziku, světla a tak dále. Když si tohle uvědomíte, musíte chtě nechtě uznat, že first person adventuro-střílečka Realms of the Haunting (momentálně na GOG ve slevě) byla doslova přelomovým dílem po stránce technické, ale i herní. Dokáží vám to v následujícím retro gamesplayi Pavel s Honzou.

Tvůrci úspěšného Lords of the Fallen připravují dvě nové hry

CI Games (dříve City Interactive) vsadili všechno na jednu kartu a sázka vyšla. Nedávno vydané akční RPG Lords of the Fallen totiž uspělo u hráčů i kritiků - Pavel hru hodnotil sedmičkou a na Metacritic se hodnocení PC verze hry pohybuje rovněž lehce nad sedmdesátkou. Pro život studia a vývojářů je ale podstatnější, že hra komerčně nepropadla. Lords of the Fallen se podle tvůrců prodává dobře a bez obav tak mohou oznámit, že pracují hned na dvojici nových AAA projektů.

This War of Mine oživuje vzpomínky na válku v Jugoslávii

Že není This War of Mine sluníčková záležitost, jsme pochopili už z prvních informací a s každou další tento dojem sílí. Tvůrci navíc těžkou válečnou depku a vážnost situace ve hře neustále zdůrazňují, což dokládá i nové video. Nečekejte od něj akci nebo svižnou hudbu, nýbrž pomalé tempo a kombinaci záběrů ze hry s osobní zpovědí válkou postiženého člověka. To aby všichni pochopili vážnost námětu a význam v podstatě jakéhokoliv rozhodnutí, které ve hře uděláte.

GTA Online si zahrálo téměř 34 milionů hráčů

O zásadních novotách a pohledu z vlastních očí v next-gen verzi GTA V už jsme psali několikrát, je tedy na čase se zmínit též o GTA Online. Tvůrci z Rockstaru totiž, vedle poděkování hráčům a příslibu nových updatů, zveřejnili pěknou infografiku, která rekapituluje chování hráčů během prvního roku provozu GTA Online.

Úklid otravných démonů na záběrech z Dragon Age: Inquisition

Pokud jste nesledovali náš včerejší let's play Dragon Age: Inquisition ze strachu, že se dozvíte něco, co nechcete, můžete se mrknout na oficiální video od BioWare, které je v tomto ohledu bezpečné. Trailer s podtitulem The Breach pojednává o obří trhlině v nebesích, skrze kterou se do Thedasu dostalo zlo. Nečekejte však pojednání o příběhu, jako to nedávno předvedl trailer na Zaklínač 3: Divoký hon. Následující video z Dragon Age je čistě o akci.

Rotující akční peklo nabídne Geometry Wars 3 už na konci listopadu

Geometry Wars 3: Dimensions je prvním titulem, který Activision vydává pod značkou Sierra, jejíž oživení udělalo řadě hráčů radost během letošního Gamescomu. Vývoj hry má na svědomí studio Lucid Games, které založila skupina lidí po krachu Bizarre Creations v roce 2011. Kontinuita značky je tedy zaručena, protože Geometry Wars vznikla právě ve studiích Bizarre Creations. Třetí díl vyjde už 25. listopadu pro PlayStation 4, PlayStation 3 i PC a pouhý den poté se jí dočkají i majitelé Xbox One a Xbox 360. A nové video vám ukáže, co konkrétně můžete od Geometry Wars 3 čekat.

Za problémový start Warlords of Draenor mohou DDoS útoky a nečekaně velký zájem hráčů

Spustit obří online hru bez jediného problému se podaří málokdy (čti nikdy), a i když máte hromadu zkušeností i odpovídající infrastrukturu, vždycky vás něco překvapí. Stejně jako aktuálně Blizzard. Nejnovější datadisk pro World of WarCraft s názvem Warlords of Draenor se pomalu rozjíždí, ale start bohužel neprobíhá tak hladce, jak by si hráči i vývojáři přáli. Problémy způsobují především dvě věci a jednou z nich jsou regulérní DDoS útoky na herní servery.

Video z Tales from the Borderlands představuje zápletku a hlavní "hrdiny"

Telltale Games jsou příkladní herní ševci, co se drží svého kopyta. Rozšiřují záběr značek, ale forma jejich her zůstává víceméně stejná, což platí třeba o Tales from the Borderlands. Od oznámení hry zhruba před rokem z ní tvůrci nic moc neukázali a červnová upoutávka rovněž nebyla nějak extra sdílná. Jenže vydání první epizody se mílovými kroky blíží a vývojáři proto konečně přispěchali s konkrétními informacemi a přibalili k nim i hezké video.

Stronghold Crusader 2 - recenze

Křižáci se pod vedením krále Richarda Lví srdce vydali ve 12. století do Svaté země a jejich dobyvatelské choutky provázela výstavba sofistikovaných opevnění, odrážení nepřátelských hord a samozřejmě také obléhání nepřátelských hradů. O tom jsou vlastně všechny středověké výpravy, které jsou popsány ve strategických a budovatelských hrách zasazených na jih od Cařihradu. Stronghold Crusader 2  nevyjímaje, protože jde o návrat k žánrové klasice.

Polární trailer ohlašuje úterní vydání Never Alone

Při pohledu z okna to nevypadá, že by předevčírem bylo Martina, ale případnou touhu po ledu a sněhu můžete naštěstí od úterý 18. listopadu zahnat s překrásnou logickou hopsačkou Never Alone (homepage). Zasazení do mýtů původních obyvatel Aljašky garantuje spoustu zasněžených honiček s ledovými medvědy i mystičtějšími potvorami. Zkrátka je to severské Limbo, ale navíc se zvířátkem!

Resident Evil: Revelation 2 ukazuje singleplayer "kooperaci"

I přes tvrzení, že se Resident Evil: Revelation 2 poveze spíše na vlně hororové atmosféry, ukazuje trojice nových videí ze hry spíše akční podobu postupu ostrovem zamořeným zombie potvorami. Na druhou stranu v ukázkách nechybí ani zajímavý způsob kooperace, který je v rozporu s oznámením, že on-line kooperace si tentokrát dá pauzu.

Dvojice videí z Blitzkrieg 3 se chlubí detailními tanky a zničitelností bojiště

S poněkud chladnějším přijetím Company of Heroes 2 se žezlo strategií z druhé světové vrátilo do ruských rukou tvůrců z Nival Interactive. Jejich Blitzkrieg 3 (homepage) se začíná hezky vybarvovat a důkazy poskytuje i série videí, která předvádějí různé aspekty bojiště. Dvě nová videa se třeba zaměřují na proměnu prostředí a detailně vyvedené tančíky.

Next-gen verze Grand Theft Auto V navýší počet hráčů v multiplayeru

Vydání Grand Theft Auto V pro nové konzole je doslova za rohem (příští úterý 18. listopadu). Se všemi ohlášenými novinkami by však jeden ztratil přehled, co vlastně nabídnou PlayStation 4 a Xbox One verze, a co PC verze. Rockstar proto přispěchal se souhrnem informací, co na hráče v renovovaném Los Santos čeká, a má schované i pádnější argumenty, než jenom hezčí grafiku.