Microsoft posouvá datum vydání Quantum Break od Remedy až na rok 2016

Letos se na Xbox One nedočkáme jedné z jeho nejočekávanějších exkluzivit – sci-fi akce Quantum Break od Remedy. Oficiálním důvodem je, že Microsoft nechce „vyplácat“ potenciální velkou značku v konkurenci hordy jiných titulů. „Vzhledem k tomu, kolik skvělých her vyjde na Xbox One v tomto roce, představuje přesunutí silné značky jako Quantum Break na rok 2016 základ pro pokračování podobně silné sestavy i do příštího roku,“ vysvětluje Shannon Loftis z Microsoft Studios.

Grand Theft Auto V předvádí v traileru PC verzi, která běží v 60 fps

Od nejnovějšího traileru na Grand Theft Auto V na PC nečekejte nic velkého, kromě faktu, že záběry z kampaně předvádí v 60 fps. To je hlavní a de facto jediné poselství, což vlastně není tak málo, pokud se soustředíte na tuto vlastnost. Ostatně GTA V na PC v těchto záběrech vypadá vážně hezky a i když je vidět na určitých segmentech její stáří, pořád je jasné, že jde o vizuálně nejnadupanější verzi hry.

Dreadlocks vydali betu kyberpunkového RPG Dex

Vývojáři z českého týmu Dreadlocks vydali beta jejich kyberpunkového RPG jménem Dex. Jedním dechem však v KS postu dodávají, že jde o neodladěnou betu, která neobsahuje všechno, co v betě být má nebo by alespoň mělo. Tvůrci sice přemítali, jestli nebude lepší s vydáním počkat a nabídnout hráčům betu v pravém slova smyslu, ale nakonec s rozhodli vydání dále neodkládat (nebylo by to poprvé) a ukázat hráčům současnou podobu Dexe.

GOG nabízí výměnu nepodporované krabicovky za digitální verzi a slevu na spoustu ruských her

GOG se činí a krom nedávného prodloužení lhůty na vrácení omylem zakoupené hry nabízí další uživatelsky příjemnou službu - majitelům krabicových verzí her s již nepodporovaným typem DRM umožní aktivaci těchto titulů na GOG s pomocí původního CD klíče. Namísto krabicovky s otravnou ochranou získá uživatel digitální verzi bez DRM, navíc upravenou pro chod na moderních strojích a operačních systémech. Nabídka se zatím týká jen několika titulů, ale časem by se měla znatelně rozrůst.

Diablovka Victor Vran dostala kooperaci pro čtyři hráče a předvádí své zbraně

Ačkoliv se akční RPG a nebo prostě diablovka Victor Vran teprve nachází ve fázi early accessu, samotná hra vypadá už nyní k světu, ostatně jak tvůrci slibovali. Haemimont Games proto nyní ani tak nedávají dohromady hru po funkční stránce "aby fungovala," ale spíše pracují na přidávání nových herních prvků a mechanik. Jedním z nejvýznamnějších samozřejmě bude, respektive už je, kooperativní multiplayer. Ten se otevírá pro až kvarteto spolupracujících hráčů a jak to vypadá se podívejte na videu, které najdete uvnitř článku.

Charitativní DLC This War of Mine pomůže 350 dětem ze Sýrie

Strategie This War of Mine na sebe nejvíce upoutala syrovým pohledem na válku z pohledu civilisty v poničeném městě. Podruhé na sebe upoutala DLC War Child Charity (viz článek), jehož výtěžek směřuje na pomoc dětem uprchlíků v krizových oblastech. Společnost War Child, s níž studio 11bit na DLC spolupracovalo působí v Iráku a Jordánsku a nyní se podělila o informace, jak moc celá akce pomohla a kdo se na ní nejvíc podílel.

Tanková akce Armored Warfare nabídne tři typy munice i řízené střely

Obsidian Entertainment se momentálně nevznáší na obláčku z úspěchu Pillars of Eternity, ale jeho příslušná část nadále pilně pracuje na tankové akci Armored Warfare. Ve svém nejnovějším, tradičně dlouhém, vývojářském deníčku se tentokrát tvůrci věnují různým typům munice, které budete moci během jednotlivých bitev využívat v rámci taktického rozhodování jak na protivníka. Kromě základní trojice typů projektilů se pak představí i naváděné protitankové střely.

Optimistický trailer na Dark Souls II: Scholar of the First Sin se tváří, že máte šanci

Ta nejdefinitivnější edice Dark Souls II v podobě Scholar of the First Sin dnes vychází v rámci digitální distribuce (v krabicové verzi vyjde zítra) a to na PC, PS4, PS3, Xbox One a X360. Svůj příchod oznamuje i novým trailerem a mám tak trochu dojem, že nám tak říkajíc maže med kolem úst. Ukazuje totiž rovnocenné (ha) a nebo dokonce vítězné (haha) souboje s nejrůznějšími protivníky ze hry a všichni víme, že mnohem častěji, než o hrdinská vítězství, půjde o upocené výsledky krvavé práce, které předcházel tucet vašich smrtí.

Sid Meier's Starships - recenze

Jednou má prý člověk létat vesmírem tak snadno a rychle, že mu vzdálené hvězdy budou před očima ubíhat jako stanice metra. To už bude všechno úplně jiné. I války, které se do kosmu jednoduše přestěhují. Svéráznou představu o vzdálené budoucnosti se "supergalaktickými" konflikty nabízí i tahová strategie Sid Meier's Starships, která sice duchovně navazuje na kvalitní Civilization: Beyond Earth, a sdílí s ní i některé herní prvky či pravidla, ale jinak se jí nevyrovná prakticky v ničem.

Ve Scrap Mechanic budujete šílené stroje i stavby a bojujete proti robotům (a jiným hráčům)

Spoustu hráčů poslední dobou zřejmě baví budovat a přežívat – očividně i to stálo za motivací studia Axolot Games, aby se pustilo do vývoje hry Scrap Mechanic. Jde o akční survival hru, zasazenou do barevného a náhodně generovaného světa, která chce s pomocí tradičních herních mechanismů nabídnout netradiční herní zážitek.

Povedená free to play onlineovka Neverwinter vyšla pro Xbox One

Perfect World a Cryptic Studios vydali svoji solidní free to play onlineovku Neverwinter i ve verzi pro Xbox One. Konzolová verze nabízí základní hru a spolu s ní též dosud vydané přídavky, hratelné třídy a obecně všechen dosud vydaný dodatečný obsah. Protože jde o onlineovku, potřebujete k bezplatnému stažení a hraní placený XBL gold účet, takže "free to play" ve smyslu obecném hra není. Rozhodně však za hřích stojí, když si online službu platíte. Nalákat by vás k tomu měl ostatně i následující trailer.

Upíří akce Nosgoth dostane novou mapu a opatření proti odhlašujícím se hráčům

Ačkoliv se řežba mezi upíry a lidmi v multiplayerovce Nosgoth ještě nedostala z fáze early access, podle prohlášení tvůrců na Steamu už od 21. ledna, kdy byla spuštěna otevřená beta de facto funguje jako standardní titul. Zčásti to dokazuje i nový update, který nejen, že rozšiřuje hru novou mapou, ale hlavně se věnuje jednomu z palčivých problémů – leaverům, tedy hráčům, kteří opustí rozehraný zápas a oslabí tak svůj tým.

Blizzard spustil uzavřenou betaverzi StarCraft II: Legacy of the Void

Zkontrolujte si emailové schránky. Blizzard totiž oznámil, že právě spouští betaverzi StarCraft II: Legacy of the Void. Ta je uzavřená a v těchto chvílích mezi vyvolené putují první pozvánky. Vybraní hráči se budou moci přednostně podívat nejen na již předem představené jednotky, ale i na něco navíc, například na novou jednotku Protossů, při této příležitosti příhodně pojmenovanou The Adept.

Čím více se budete bát, tím výrazněji vám horor Nevermind zvýší obtížnost

Pozoruhodný pokus, který ale z podstaty věci nemůže zasáhnout mnoho lidí. Nápad u nezávislého hororu Nevermind je prostý – hra s pomocí biosenzorů sleduje vaše reakce na dění na obrazovce a na tomto základu případně zvýší obtížnost. Tedy, ne, že by vystresované jedince více šetřila, naopak, čím více se zdáte být rozrušení, tím víc vám bude Nevermind šlapat na krk. Po jednom neúspěšném a jednom úspěšném Kickstarteru a osmi měsících vývoje se tým Flying Mollusk vrhnul na Steam Early Access.

Zavádíme nová pravidla moderování diskusí na Games.cz

Po důkladném zvážení všech možností jsme se rozhodli provést radikální změnu ve stylu moderování diskusí pod články na Games.cz. Na dodržování pravidel slušné debaty budou nyní dohlížet lidé ze zákaznické podpory Tiscali Media. Diskuse tak bude moderovat víc adminů než dosud a samotná redakce už nebude mít s mazáním a redigováním příspěvků nic společného (i když dál budeme samozřejmě do diskusí sami psát). Noví admini budou mít na procházení a kontrolu více času a díky tomu zvládnou rychleji a důsledněji odhalovat příspěvky, které porušují naše pravidla. Ta jsme mimochodem v souvislosti s touto změnou zbavili zbytečné "právničiny" a snažili se je celkově zlidštit. A o to samé se pokusíme i v samotných diskusích.

Trilogie Assassin's Creed Chronicles představí tři asasíny z tří různých zemí

Ano, i tohle je cesta, kterou se značka Assassin's Creed může ubírat. Ačkoliv chápu, že Ubisoft chce své rodinné stříbro v podobě této značky zpeněžit, asi nejsem jediný příznivec série, který cítí, že hrát každý rok novou hru (loni dokonce dvě) se stejným obsahem začíná být poněkud zahlcující a stereotypní. Takže když máte značku, můžete ji použít i na jiné herní žánry – a právě takovým bude trilogie Assassin's Creed Chronicles, v jádru klasická plošinovka, která rozšiřuje toto universum a zároveň nabízí něco nového.

Cities: Skylines - recenze

To bylo ještě tenkrát za komára, kdy s prvním SimCity pronikl do herního světa nový žánr (simulátor plánování, stavění a řízení města) a půlce světa málem pukla hlava z poznání, že hry umí spojit edukaci a zábavu. Až do roku 2003, kdy vyšlo SimCity 4, bylo možno mluvit o monopolu značky. Jenže pak přišla doba temna PC hraní a další SimCity se dostavilo zpět na místo činu až o deset let později - sociální, online, sešněrované v zájmu "specializace měst", po krk utopené v Originu, juchající, blikající a chválící hráče za každé kliknutí jako správný skinner box. Přitom Maxisu stačilo udělat to, co zvládli tvůrci Cities: Skylines - postavit hru na základech, na nichž žánr prosperoval dobrých 15 let. A je to opravdu otázka filozofie herní, nikoliv technické. Cities má totiž funkčně blíž k novému SimCity, zatímco nabízí podobný zážitek z hraní, jako dodnes milované tituly v maxisovské sérii.

Dojmy z hraní Might & Magic Heroes VII - čekejte klasickou Heroes hru

Série Heroes of Might & Magic (respektive nově Might & Magic Heroes) letos slaví 20 let a je to vlastně taková velká rodinná oslava. První a Druhý díl sedí u stolu na čestném místě, málokdo jim ale věnuje pozornost – jejich historky z dávných časů každý slyšel nejmíň stokrát. „To víte dědo, že to tehdy bylo super, ale teď už si snězte svoje želé a běžte spát, jo?“ Třetí díl naopak sedí v čele - stárnoucí sebevědomý bonviván, který rozdává úsměvy a rady. Co na tom, že ti mladší dávno vydělávají mnohem víc – stejně jim ho všichni pořád předhazují a nic není dost dobré. Miláček publika, kterého už ostatní mají plné zuby. Aby se z něj všichni nepo…!

Zahrajte si Pac-Mana v ulicích vašeho města

Nemusím snad připomínat, co je zítra za den. Možná už máte připravený nějaký aprílový vtípek na známé, rodinu a kamarády, kterým je zítra rozsekáte. A můžete si být jistí, že někdo jiný má připravený vtípek na vás. My pro vás na Games žádný aprílový vtip nechystáme, protože jsme suchaři, takže můžeme maximálně informovat o aprílech někoho jiného - třeba Googlu, který nabízí ve svých mapách možnost zahrát si Pac-Mana v ulicích vašeho města.

DLC After the Incident pro Trials Fusion nabídne závody v postapokalyptickém světě

Velmi zábavná motocyklová arkáda Trials Fusion dnes dostane poslední ze šesti plánovaných DLC, které nese název After the Incident. Jak tento název napovídá, obsahem bude katastrofická událost, v tomto případě meteorit, který zdevastuje zemi a vytvoří z ní ideální prostor pro další šílené kousky na motorkách. Inu, po konci světa je třeba radovat se z každé maličkosti a v tomto případě to bude hned několik postapokalyptických maličkostí.