Assassin's Creed nechce jít do současnosti, od toho jsou jiné značky
Je jasné, že Assassin’s Creed je dlouhodobá značka. To s sebou samozřejmě nese i nutnost vymýšlet nová a originální prostředí, kam by hra byla zasazena. Logicky často padají úvahy o tom, že se musí značka časem přesunout do současnosti, a zároveň se ozývají opodstatněné hlasy, že by tím Assassin’s Creed ztratil své unikum.
Poetický trailer k Train Simulator 2014 namluvil Sean Bean
To je krásné! Nemusíte mít nějaký extra vztah k vlakům, abyste pochopili onen vztah samotných milovníků železného oře (dobrá, to zní spíše jako z Vinnetoua) právě z tohoto videa. Svým charakteristickým a dost charismatickým hlasem video nadaboval Sean Bean (filmový Sharpe, Boromir či Odysseus) a jeho promluva vás prostě chytne za srdce.
Metal Gear Online díky fanouškům vstává z popela
Určitě víte a někteří pamatujete, že s Metal Gear Solid 3: Subsistence bylo k už tak vynikajícímu Metal Gear Solid 3: Snake Eater (vážně je vynikající, můžete se o tom v HD edicích přesvědčit i dnes) přidáno i multiplayerové zápolení v podobě Metal Gear Online. To nás následně s neodvratností většiny online platforem opustilo...
Dojmy z hraní Hearthstone: další precizní závislost od Blizzardu
Taky jste se už přejedli WarCraftu jako já? Navíc kartičkárny šly vždycky mimo mě. O Magicu jsem jen slyšel a ostatní vlastně ani neznám. Papírově jsem tedy pro Hearthstone ta nejhorší cílovka. K mému prvnímu kontaktu s něčím, co si říká "trading collectible card game", došlo teprve nedávno díky české Coraabií. Byla moc fajn, ale od pravidelného hraní mě pořád odrazuje ne zrovna perfektní uživatelská přívětivost. Pak ale, jako blesk z čistého nebe, Blizzard oznámil novou hru. Nebyl to WarCraft IV nebo Titan, ale Hearthstone: Heroes of WarCraft. Malá free to play hra, na které pracuje zhruba 15 vývojářů. Hearthstone běží zatím v postupně se rozšiřující betě a plná verze by měla vyjít ještě letos. Už teď jsou ale sociální sítě plné pochvalných ohlasů, ke kterým se musím přidat i já.
XCOM: Enemy Within stojí mezi pokračováním a datadiskem
Dokud se za stodolou neobjevil emzácký mechtoid, bylo celkem jasné, že Sergej je králem bojiště. V hřmotném exoskeletu se posunoval mezi nepřáteli jako bůh pomsty, a když byl v úzkých, tak ho Agnes, zahalená clonou neviditelnosti, kryla odstřelovačkou ze střechy nejvyššího stavení. Na střechu vyskočila jedním skokem jako gumídek, zatímco řadoví pěšáci zajistili kůlnu na traktor i obytnou část, a takticky se posunovali k zelnému poli. Právě tam čekal mechtoid.
Adventura Rain připomíná své vydání deštivým trailerem
Skoro by se ve všem tom lomozu kolem chystaných blockbusterů zapomnělo, že pozítří vychází skvěle vypadající logická (a emotivní) adventura Rain. Převtělíte se v ní do chlapce, který je neviditelný a zjeví se jen ve chvíli, kdy na něj dopadají kapky všudypřítomného deště. Budete si tedy muset zvyknout na to, že postava nebude vidět ve chvíli, kdy bude pod nějakým přístřeškem.
PC verze Assassin's Creed IV vyjde na konci listopadu
Tak snad už je definitivně jasno, kdy vyjde pirátský přídavek do AC série jménem Assassin's Creed IV: Black Flag. Verze pro X360 a PS3 vyjdou 1. listopadu, PC verze pak vyjde společně s Wii U, Xbox One a PlayStation 4 verzemi 22. listopadu. Navíc, jak už je dnes zvykem, hru doprovodí na trh aplikace, která vám napomůže při hraní.
Neběhejte v Titanfall po ulicích, šlápne na vás robot!
Mezi největší překvapení posledních měsíců řadím multiplayerovou střílečku Titanfall. Jistě, od bývalých členů Infinity Ward se dala čekat pořádná multiplayerovka. Ale to, co Titanfall doposud předvádí, to přesahuje očekávání střízlivých skeptiků jako jsem já. Titanfall vypadá inovativně a pekelně zábavně.
Tvůrce Red Faction by rád viděl pokračování od DICE
Chtělo by se říci, že sci-fi série Red Faction nás opustila společně s neslavným koncem THQ. Jenže je pravdou, že po mizerných prodejích Red Faction: Armageddon šla celá značka minimálně do chladničky ještě předtím, než na THQ spadnul Damoklův meč. Po konci THQ následně značku získali Nordic Games a nejspíše na ní jen sedí a přemýšlí, zda k něčemu bude - kdo by mohl další díl vyrobit co nejlevněji.
Mikami: „Survival horory se mění a jsou akčnější“
Ještě jednou Šindži Mikami. Dnes už se totiž připomněl s jedenácti minutami videa z chystaného survival hororu The Evil Within. Mikami se navíc rozpovídal obecně na téma survival hororů. Málokdo má ostatně v tomto žánru tolik zkušeností jako právě on. Vždyť stál u zrodu několika Resident Evilů a byl tak svědkem transformace celého žánru.
Speciální edice Beyond: Two Souls nabídne bonusovou půlhodinku hraní
Jsme zvědaví, zda ambiciózní Beyond: Two Souls dostane slibům a očekáváním, nebo se naplní věštby skeptických proroků, kteří ve hře vidí načančaný interaktivní film. Jasno budeme mít za necelých čtrnáct dní, kdy hra vyjde nebo už tento týden, kdy bude k dispozici demo. Pokud ale patříte k fandům Davida Cage a Quantic Dream, možná předem sáhnete po speciální edici.
Řezník s motorovkou na videu z hororu Evil Within
Jedenácti minutami ze začátku hry se prezentuje mysteriozní horor Evil Within, který má být finálním dílem Šindži Mikamiho. V tomto akčním hororu z pohledu třetí osoby se chopíte trýzněné tělesné schránky nebohého policisty, který při vyšetřování případu masové vraždy nejdříve sleduje masakr svých kolegů a následně musí řešit přežití ve velmi nenormálním světě.
Batman: Arkham Origins bude mít mód s permanentní smrtí
Všichni jsme zvědaví, jak dopadne batmanovská „Arkham“ série mimo milující rodičovskou náruč Rocksteady. Batman: Arkham Origins převzal tým Warner Bros. Games Montréal. Guillaume Voghel se nyní vyjádřil k tomu, jak bude hra dlouhá a co v ní také najdeme v budoucnu, po jejím vydání.
První obrázky a nástin zápletky Mount & Blade II: Bannerlord
Přesně po roce od oznámení se zase ozvali svatořečení TaleWorlds a přinesli několik obrázků z chystaného Mount & Blade II: Bannerlord. Dle obrázků je celkem jasné, že se tvůrci nehodlají odchýlit od formulky, která jim přinesla úspěch. Vše vypadá v základu tak nějak stejně, včetně nezbytných ukazatelů života vaší postavy i věrného oře.
Deadfall Adventures nechá spadnout letadlo na pyramidu
Jak už vás Pavel informoval památnými slovy admirála Ackbara, Deadfall Adventures je past. V rámci stylizace šestákových dobrodružných románů, a samozřejmě navazujícího archeologa s bičem a kloboukem, se tedy podíváte do Jižní Ameriky, kde s potomkem slavného dobrodruha Quatermaina budete řešit hádanky a střílet indiánské nemrtvé.
Ztraceno v procesu: lekce komunikace jménem KOTOR II
Kultovní RPG Knights of the Old Republic II: The Sith Lords (dále jen KOTOR II) je ukázkovým případem hry, která byla vydána v drakonickém termínu, a až teprve nedávno byla svými fanoušky dokončena. Nejvíce kritizovaným aspektem oficiálně vydané verze KOTOR II byl poněkud lichý konec, v němž se namísto definitivních osudů milovaných i nenáviděných NPC postav hráči dočkali pouze informací o jejich pozdějších osudech. Šlo o jakýsi oslí můstek na nikdy nerealizovaný třetí díl Knights of the Old Republic. Celá kauza KOTOR II a jeho autorů ze studia Obsidian je však mnohem zajímavější jako ukázka případu proměny nenáviděných vývojářů v milované persóny.
Evil Within chce, abyste se třásli strachy
Shinji Mikami se vrací s pravým hororem, psalo se v titulcích všech článků, které po předvedení The Evil Within na E3 vyrazily do světa. Mikami sám se mediálního víru kolem svého návratu k hororovkám s radostí pouštěl a sliboval všem hostinu strachu a bezmoci.
SteamOS je to nejlepší, co se hraní na PC mohlo stát
Boom. Gabe Newell právě pustil mikrofon na zem a odkráčel z pódia. Microsoft, přihlížející na ten masakr z balkónku, si jen třesoucí rukou otírá orosené čelo kapesníčkem a přemýšlí, jestli si hodit mašli hned, nebo až příští kvartál. Ballmer si oddechl, že jde od válu včas. Že se vám to nezdá jako velká věc? Linux a hry? PCčko v obýváku? Ale jděte.
Adventurní speciál: Lilly Looking Through má šarm her od Amanity
Už to tak bývá, že na první pohled malinký a nenápadný projekt předčí výrazně větší a načančanější giganty. Stalo se mi to v případě Lilly Looking Through. Malý nezávislý projekt ve mně během prezentace vzbudil větší zaujetí, než třeba taková Beyond: Lost Souls, a to už je co říct. Určitě v tom svoji roli sehrálo nadšené vystupování sympatického manželského dua vývojářů, které prací na hře doslova a do písmene žije. Tím hlavním důvodem je ovšem celkový charakter hry, stylizovaný do podoby úžasných dílek českého studia Amanita: Machinaria a Botanicula.
Fight Club #148 HD: Pára nad hrncem
Po minulém speciálním Fight Clubu, kde jsme naživo hráli a komentovali hlavně GTA V, jsme se tentokrát zase trošku uklidnili. Fight Club #148 se točil hlavně okolo nedávno oznámeného operačního systému SteamOS a nedávno vydaného iOS 7. Oba operační systémy mají mnoho společného s hrami, proto jsme si jako jednoho ze dvou hostů pozvali opět Lukáše Macuru. Jako vývojář pro PC a iOS má se Steamem i Applem dostatek zkušeností, a nebál se je proti vybraným tématům použít.