Tahové RPG Blackguards vás zve k hraní rozpracované verze
Co se s těmi německými studii, která normálně chrlí jednu (nutno říci, že v poslední době opravdu kvalitní) adventuru za druhou děje? Nejdříve KINGArt vydají tahovku Battle Worlds: Kronos a prakticky současně s tím šikulové z Daedalic hodí na Steam první kapitolu svého tahového RPG Blackguards.
Battle Worlds: Kronos chce dokázat, že tahovky jsou stále v kurzu
Stává se z toho v zásadě už dost provařená otázka. „Vyšly už nějaké hry, které se zaplatily přes Kickstarter?“ Slýchávám ji často, a jakkoli člověk ještě stále nemůže poukázat na vydání těch nejznámějších her (Wasteland 2, Broken Sword, Broken Age a další), několik zajímavých Kickstarter projektů už venku opravdu je. S klidným svědomím zařadím mezi úspěšné a kvalitní třeba Shadowrun Returns a s jistou dávkou důvěry ve výsledek i tahovou strategii Battle Worlds: Kronos.
Connor se už nevrátí a další zodpovězené otázky o Assassin's Creed
Studnice krátkých odpovědí, tak by se dal nazvat kolektivní „rozhovor“ AMA (Ask me...
PlayStation 4 představuje hry, ovladač a hraní na PS Vita
Hned trojice videí představuje PlayStation 4, jehož vydání v Severní Americe je za rohem. U nás si počkáme ještě měsíc a kousek, ale to už vlastně není tak hrozné. Každopádně, ve videích uvnitř článku, vám budou bleskově představeny větší i menší hry, které se v dohledné době na PS4 chystají (kupříkladu já zapomněl, že zde vyjde i Warframe), a dostane se vám i informace, že jich je na 180 ve vývoji.
Rise of Venice dostane expanzi Beyond the Sea s novými městy
Obchodně námořní středověká strategie Rise of Venice se povedla a dostala od náš hezkou sedmičku. Nemálo stratégů, milujících slanou vůni moře a cinkání zlata, tedy určitě potěší fakt, že byla oznámena expanze Beyond the Sea, která vyjde už 21. listopadu a bude stát 20 euro.
První díl seriálu Fall k Ryse: Son of Rome začíná skromně
Nedávno byl oznámený a už se prezentuje prvním dílem. Webový seriál Fall, který má doprovázet chystanou antickou mlátičku Ryse: Son of Rome od Cryteku, začíná velmi pozvolna. První epizoda se jmenuje Pohřeb (v originální latingličtině FVNERAL) a celá medituje nad tím, proč hlavnímu hrdinovi barbaři vyvraždili rodinu.
PES 2014 čeká spousta nových tváří, FIFA 14 řeší technické nedostatky
Zatímco reálná fotbalová sezóna nám v Evropě pomaloučku vrcholí, její virtuální nápodoba se teprve dostává do obrátek. Po necelých dvou měsících od vydání svých titulů vývojáři z EA Sports i Konami pracují na updatech a opravách pro PES 2014 i FIFA 14 pilně jako včeličky, z čeho fotbalově pozitivní hráči mohou kvitovat s povděkem.
Iwata: „3D neopouštíme, 2DS je jen alternativa“
Vydání Nintendo 2DS považuji za vynikající nápad, kterému chybí jen trocha citlivější ergonomie. Nicméně to, že Nintendo vydalo levnější verzi svého handheldu bez onoho „revolučního“ trojrozměrného efektu, muselo i vyvolat otázky, zda se nakonec firma na 3D potichu nevykašle.
SimCity: Cities of Tomorrow září technologií budoucnosti
Za týden vyjde očekávaný datadisk k budovatelské strategii SimCity, který nese všeříkající přídomek Cities of Tomorrow. Už několikrát se města budoucnosti v trailerech předváděla, ale tentokrát jde o ukázku názornou a konkrétní. Takže vám video u každého vynálezu zastaví, vysvětlí oč jde a klidně ještě přidá informaci, kolik ze zařízení půjde peněz nebo energie.
Naolejovaný Rambo nepřátele nestřílí, ale rozpouští
Pokud John Rambo z nějakého důvodu ještě stále patří do panteonu vašich osobních bohů, důrazně vám nedoporučím sledovat trailer z chystaného herního anti-blockbusteru Rambo: The Video Game. Titul od Reef Entertainment, který dějově pokrývá první tři Rambo filmy, se sice trailer do traileru zlepšuje v sebeprezentaci. Stejně to ale nestačí, aby se hra zvedla a odešla z trestaneckého tábora pro tituly, jejichž smyslem bude pobavit herní dav tím, jak jsou špatné - od grafiky až po herní prvky.
Democracy 3 - recenze
Rádi sedáváte v hospodě, kde po šestém pivu briskně řešíte makroekonomické otázky a přesně víte, kde leží Lafferův bod? Rozčilujete se při televizních debatách, jak jednoduché je řešení problémů se smogovou situací na Ostravsku, a že být „jimi“, rozhodně byste zatočili s vysáváním sociálního systému? Ba co víc, dokonce byste vytvořili dostatek pracovních míst a vybudovali síť dálnic, jakou by nám i v Německu záviděli, a ještě byste zvládli víceméně kompletně zrušit daně? Pak je Democracy 3 právě pro vás.
PC verzi Destiny spíše nečekejte, Bungie na ni nemá kapacity
Destiny je velmi ambiciózní akční titul od Bungie (série Halo), který hodlá v dokonalé symbióze spojit singleplayer dobrodružství s kooperativním multiplayerem. Do mixu vhazuje i létání vesmírem a další sympatické prvky, které ze hry dělají jeden z nejvíce očekávaných titulů příštího roku. Jedna věc však Destiny chybí – PC verze. Hra má příští rok vyjít na prakticky všech konzolích (současných i budoucích) vyjma WiiU, ale případné vydání PC verze nechtějí tvůrci série Halo potvrdit, ani zcela jasně zamítnout. Bohužel se tahle agonie protahuje i po rozhovoru redaktorů IGN s komunitním managerem a hlavním scénáristou Destiny, Ericem Osbornem.
Najdi 10 rozdílů: video srovnává next a current gen verze Call of Duty Ghosts
Vydáním Battlefield 4 a Call of Duty: Ghosts anabáze těchto dvou her rozhodně neskončila. Krom toho, že jsou multiplayerově orientované a budou milionům hráčů po celém světě ukrajovat hodiny a hodiny ze soukromého volna další měsíce a možná roky, ještě obě dvě čeká premiéra na next-gen konzolích.
Blizzard si zaregistroval Warlords of Draenor, bude to další WoW datadisk?
Je snadné odepsat World of Warcraft za dlouhodobý pokles aktivní hráčské základny a vyhrožovat hře smrtí mikrotransakcemi. Dokud ale MMO behemot od Blizzardu řídí život několika milionům hráčů každý rok, měsíc, týden či den, mohou vývojáři dělat na posměváčky dlouhé nosy a věnovat se tvorbě nového obsahu pro hráče, kteří to nejenom ocení, ale hlavně vyžadují. Na mysli ale nemám menší či větší patche nýbrž pořádné obsahové hostiny v podobě datadisků.
Co prozradil test Steam Machine a Steam ovladače?
Před měsícem byli novináři z Verge a dalších světových periodik pozváni k otestování jednoho z prototypů Steam Machine a Steam ovladače od Valve. K vidění byl kupříkladu vnitřek jednoho ze Steam strojů, což je, pokud se oprostíme od PR řečí, prostě od Valve sestavené PC, na které dá firma svůj štempl. Zlý jazyk by mohl říci, že počítač si umím poskládat sám, ale nešť.
Rain Blood Chronicles: Mirage slibují čínskou řežbu ve stylu wuxia
Není všechno zlato, co se třpytí. Není třeba propracovaná 3D grafika pro srdeční zástavu z přemíry akce a šoku. Tohle mě před dlouhými lety naučila 2D řežba Abuse. Hýkajícím můstkem mě to přivádí k nenápadné akční plošinovce se sáhodlouhým názvem Rain Blood Chronicles: Mirage.
Zpráva o stavu Battlefield 4 multiplayeru
Za normálních okolností byste na tomto místě četli recenzi Battlefield 4 i s hodnocením multiplayeru. Za normálních okolností, které bohužel nenastaly.
Hororová adventura Stasis jde na Kickstarter s hratelnou ukázkou
Před rokem a půl se Petr rozněžnil nad krásně vypadající izometrickou adventurou Stasis, za níž stála jednomužná armáda Chrise Bischoffa. Ale ano, je to už rok a půl a Stasis nikde. Divte se ale, když Bischoff na hře může pracovat jen ve svém osobním volnu, když zrovna nemusí vydělávat na živobytí.
Warhammer 40,000: Eternal Crusade představuje legie Chaosu
Zatím jsme toho z chystaného MMO Warhammer 40,000: Eternal Crusade moc neviděli, ale sliby studia Behaviour Interactive zní hezky. Nyní potvrdili, že ve hře budete moci hrát i za odpadlické mariňácké legie. Pokud máte raději Hora a nevěříte v skoromortvolu schnoucí na trůnu, Eternal Crusade vám udělá radost.
Videa z Gran Turismo 6 jdou pod povrch hry a na povrch Měsíce
Chystaná závodní hra Gran Turismo 6 se prezentuje dvojicí nových videí, na nichž ukazuje dosti odlišné věci. Podíváte se v prostřizích na proces tvorby hry, video vám následně předvede finální podobu aut a rovnou se u toho pochlubí spoustou různých modelů aut.