Prioritou šéfa Electronic Arts jsou hráči
zdroj: tisková zpráva

Prioritou šéfa Electronic Arts jsou hráči

19. 9. 2014 19:45 | Téma | autor: Adam Homola |

Současný šéf EA Andrew Wilson se během konference GamesBeat 2014 s publikem podělil o tři priority, které dodržuje při vedení Electronic Arts. Nejde o nic revolučního, ale spíše o přístup, který se z Electronic Arts v posledních letech vytratil a Wilson to chce napravit. První prioritu Wilsona a EA už navíc všichni dobře známe - EA se jí držela už během letošní E3 a hráči jsou podle ní na prvním místě.

Čert ví, na jakém místě byli hráči za vlády Johna Riccitiella, který firmě šéfoval v letech 2007 - 2013. Podle Wilsona ale hráči momentálně na první místě nejsou a hodlá to napravit. Právě vztah zákazníka a firmy může být podle Wilsona jedním z faktorů, které rozhodnou o úspěchu či neúspěchu firmy. Obzvláště v dnešní době takřka neomezených možností hraní na různých zařízeních, za různé ceny a v různých formách.

Sami jste se určitě někdy přistihli, že vám je sympatičtější nějaká konkrétní firma - herní, hardwarová, softwarová. A logicky jste pak dali přednost jejímu produktu. Cílem Wilsona je postavit hráče na první místo, aby se pak rozhodli právě pro hru od EA.

A nemusíme chodit daleko, abychom se podívali na konkrétní příklady - odklady Battlefield: Hardline a Dragon Age: Inquisition. Za oběma odklady stojí podle Wilsona touha po větší kvalitě her. A zatímco Battlefield: Hardline vyjde později kvůli původní absenci novinek oproti BF4, menší posun vydání nového Dragon Age způsobila hromada bugů, které by tvůrci do původního data vydání nestíhali opravit.

Druhou prioritou Wilsona a EA je digitální prostor, čímž se nemyslí jen digitální distribuce, ale též sociální sítě a vůbec komunikace firmy s fanoušky obecně, jak uvádí Games Industry International. Třetí a poslední prioritou je lepší spolupráce v rámci EA - stručně řečeno, aby se hra nedělala tady a její marketing támhle.

Jak moc se Wilson snaží jen o dobré PR, nebo hovoří upřímně uvidíme v případě Dragon Age: Inquisition už 21. listopadu, zatímco o kvalitách Battlefield: Hardline se přesvědčíme až na začátku příštího roku. Faktem ale je, že EA by nějakou pozitivní změnu image potřebovala jako sůl. Pokud v tom loňské nasazení Wilsona do vedení firmy pomůže, tím líp pro hráče.

Nejnovější články