Nové video detailně prezentuje Extinction mód z CoD: Ghosts
Nedávno oficiálně potvrzený mód Extinction se na první pohled zdá být jedna ku jedné variací na kooperativní mód se zombíky z Black Ops her. Skutečnost ale bude odlišná. Extinction je sice na první pohled klasická horda, což je dobře známá a dost populární herní varianta. Tvůrci z Infinity Ward a Neversoftu se však zažitý a dobře známý koncept hordy snažili modifikovat, aby výsledkem byl herní mód, který dokáže stát na vlastních nohách. Jestli se jim to podařilo, se můžete sami přesvědčit na osmiminutovém videu v článku. Pořídili jej kolegové z Gamespotu a krom adrenalinových záběrů přímo ze hry vám Brian Bright z neversoftu a Mark Rubin z Infinity Ward poví něco málo i o tom, jak vlastně vývoj Extinction probíhal.
Tvůrci Dreamfall Chapters oznámili survival horor Draugen
Red Thread Games je nadějné norské studio, které před rokem založil vývojářský veterán Ragnar Tørnquist. Upoutalo na sebe hlavně úspěšným Kickstarterem Dreamfall Chapters, který posbíral více než milion a půl dolarů oproti požadovaným osmi stům tisícům. Nyní Red Thread Games oznámili, že chystají ještě jednu hru, survival horor Draugen, který se odehrává v Norsku dvacátých let.
Game Making University bude učit tvorbu her pod dohledem profíků
Počet tematicky jasně definovaných akcí pro zvídavé hráče a profesionální i amatérské vývojáře, které se v ČR a SR pravidelně konají, utěšeně roste, což je rozhodně hezký pohled. Příští týden (8. – 10. listopad) se tak v Praze uskuteční další ročník Game Developers Session, zatímco v Brně se v úterý 5. listopadu rozjede pilotní série přednášek a prakticky zaměřených workshopů pod názvem Game Making university.
Age of Wonders 3 slibuje šedesátku unikátních míst
Chystaná fantasy strategie Age of Wonders 3 stále počítá s vydáním v prvním čtvrtletí příštího roku. Nyní se tvůrci ze studia Triumph rozhodli podělit o další novinky ohledně své hry a popsali systém unikátních nebo spíše legendárních míst.
Historická hra Veligrad: Fos-Zoe-Nika je nyní zdarma ke stažení
Česká republika a společně s ní i většina křesťanské Evropy letos oslavila výročí 1150 let od příchodu byzantských věrozvěstů Konstantina a Metoděje na Moravu. Ze společenského a náboženského tématu se však stalo tak trochu i téma herní díky velmi zajímavé publikaci Pravdivý příběh byzantských věrozvěstů Konstantina a Metoděje, která krom tematického komiksu, povídky a historického pojednání nabídla i svého druhu hru s názvem Veligrad: Fos-Zoe-Nika.
World of Tanks rozšíří nový bojový mód a německé stíhače tanků
World of Tanks dnes rozšíří další větší update s číslem 8.9, který do hry přidá hned několika novinek včetně týmového bojového módu 7 vs. 7. Měl by vyhovovat zejména hráčům, kteří si chtějí poskládat vlastní týmy a bojovat proti virtuálním tankistům na podobné výkonnostní úrovni.
Tržby EA z digitálu rostou, firma čeká úspěch Battlefield i Titanfall
Electronic Arts má za sebou vyhodnocení druhého kvartálu finančního roku (nezapomeňte, že je jiný, než kalendářní), a ačkoliv meziročně šly tržby drobně dolů, je vedení firmy spokojené, protože se původně očekával větší propad. Ve druhém čtvrtletí tohoto roku činily tržby 695 milionů dolarů oproti loňským 711 milionům. Důvodem poklesu je dle analytiků přechod na nové konzolové platformy.
Enviromentalisté proti technokratům v traileru na SimCity: Cities of Tomorrow
Chystané rozšíření k poslednímu SimCity jménem Cities of Tomorrow sice vyjde až v polovině listopadu, ale už teď se prezentuje trailerem, což působí trochu předčasně. Na druhou stranu, hezky prezentuje futuristické směry, kterými se bude moci vaše opečovávaná metropole vydat. V tomto případě proti sobě stojí enviromentalistické vzdělávání a ryze technokratická snaha o výdělek (s pomocí velkých robotů!).
Titanfall nevyjde na PS4, Assassin's Creed IV DLC zase na Xboxu
Skoro by se zdálo, že s ohledem na vývoj současné generace konzolí a nástup next-genu mají exkluzivity utrum. Kromě pár stěžejních titulů z dílen Sony a Microsoftu se většinou hry třetích stran stávají maximálně exkluzivitou časovou. Tedy zdálo by se, ale zjevně to neplatí a trocha toho přetahování zde bude i do budoucna.
Ryse: Son of Rome chce, abyste bojovali za Řím
Je to jen sychravým ránem nebo Crytek balí další tunu klišé a pitomostí do hezkého kabátku? To, že Crytek staví v Ryse: Son of Rome Koloseum dřív, než tomu bylo ve skutečnosti, považuji za chybu pitomě úsměvnou. To, že opakovaně ukazuje krásné vizuály a do toho kydá jednu pitomost za druhou, už moc úsměvné není. Klišovitá zápletka, klišovité dialogy, smrtelně vážně se tvářící hra...
V 2. sezóně Walking Dead si zahrajete za Clementine, první epizoda vyjde do Vánoc
Slíbené oznámení druhé sezóny epizodické adventurní série The Waking Dead dnes přišlo s prvními obrázky, trailerem (najdete v článku) a základní informací o zápletce. Druhá sezóna naváže na příběh holčiny Clementine, za kterou si v následujících pěti epizodách zahrajete. První epizoda vyjde na PC, Mac, iOS, PS3, PSV a X360 ještě před Vánoci s tím, že další čtyři kousky budou vycházet postupně ve čtyř až šestitýdenních intervalech.
EA ruší vývoj F2P verze Command & Conquer a chystá něco jiného
Electronic Arts nečekaně ruší vývoj free to play multiplayerové strategie Command & Conquer a rozpouští tvůrčí tým BioWare Victory (dříve Victory Games), vedené veteránem série Might and Magic Jonem Van Caneghemem.
Upište zombíky k smrti s nečekaným vydáním Typing of The Dead: Overkill
Snažil jsem se učitelce předmětu "Psaní na stroji" namluvit, že The Typing of the Dead je mnohem lepší trénink, než pitomý domácí úkol podle učebnice s větami jak ze slabikáře. Nepochodil jsem a koule mě neminula. Stejně mi ale maniakální likvidace zombíků psaním určených anglických slov pomohla, abych tím zatraceným předmětem prolezl. A nebýt toho, asi bych nikdy nedělal tuhle práci. Ostatně, mojí jedinou kvalifikací je, že umím docela rychle psát. Jestli to není jen dojem, ale skutečnost, si můžu nově ověřit díky dneska vydanému The Typing of The Dead: Overkill. Bez předchozího oznámení dneska Sega tento „remake“ The House of the Dead: Overkill z Wii a PS3 vydala na Steamu, kde hru rovnou nabízí v rámci helloweenských slev za poloviční cenu.
Multiplayerový trailer signalizuje dnešní vydání Battlefield 4
Při zběžném pohledu na internety se zdá, jakoby se herní svět rozdělil na dvě půlky. Jedna se třese nebo už hraje Assassin’s Creed IV, zatímco ta druhá se pustila do hraní Battlefield 4. Jakoby ty čtyřky měly mít letos nějaký význam… A zatímco recenzi AC IV už jsme vám odpoledne nabídli, na zhodnocení BF 4 si od nás budete muset pár dní počkat. Do hry se dostaneme stejně jako vy všichni ostatní až s vydáním hry, přičemž s ohledem na to, že BF 4 je primárně multiplayerová záležitost, by stejně by nemělo smysl hru hodnotit bez zkušenosti z ostrého provozu.
Shadowmantle rozšíří Neverwinter o nové povolání a dobrodružství
Free-to-play onlineovka Neverwinter se dobře etablovala na poli onlinovek a chystá se pro ni už druhý modul. Jmenuje se Shadowmantle a přinese nové povolání, po kterém hráči volali. Ranger nebo také Hunter Ranger bude povoláním, které kombinuje boj na blízko a na dálku.
Assassin's Creed IV: Black Flag - recenze
Nestává se tak často, aby mi po nějaké hře zůstala v ústech stejná pachuť jako po dohrání Assassin's Creed III. Produkčně solidní hra, která ale nezvládla ukočírovat scénář a mnohé herní mechaniky, iritovala zejména tím, jak dokonale zazdila svůj potenciál. V jednu chvíli vás potěšila, v druhé profackovala. Když krátce po vydání trojky Ubisoft oznámil ryze pirátský Assassin's Creed IV: Black Flag, nemohl jsem se ubránit skepsi.
Autor hudby k World of Warcraft založil skupinu zaměřenou na herní hudbu
Jason Hayes je hlavní skladatel hudebního doprovodu World of Warcraft. Před nedávnem oznámil, že založil Critical Hit, orchestrální hudební skupinu, která se bude soustředit na interpretaci herní hudby a rovnou vydá i debutové CD, které vyjde pozítří. Critical Hit se může pochlubit zkušeným a širokým ansámblem, o němž si můžete přečíst na oficiálních stránkách.
Fable Legends bude díky Unreal Enginu nejhezčí ze série
Kooperativní RPG akce Fable Legends vzbuzuje velmi opatrné pohledy. Nikdo moc neví, zda se dokáže Fable oklepat z předchozích nezdarů. Nicméně, částečný odklon, který vězí v propracované kooperaci, naznačuje, že to tentokrát v trochu jiném žánru vyjde. Navíc, Lionhead Studios se v nejnovějším blogu chlubí, že díky možnostem Unreal Engine 4 hra bude vizuálně atraktivnější, než její předchůdkyně.
Sci-fi RPG The Mandate předvádí bitvu ve vesmíru i se sbory
Kickstarterový projekt The Mandate (viz náš článek) ještě nemá ani zdaleka vyhráno, ale i když nevybral ještě ani polovinu požadovaného půl milionu dolarů, nedá se říci, že by byl bez šance. Vždyť zbývá ještě více, než měsíc. Měli bychom mu držet palce, protože ambice The Mandate nechybí a pokud by se hra povedla, čekalo by nás RPG křížené s vesmírnou strategií, kterou doplňuje propracovaná diplomacie.
Akční RPG Dark Eye: Demonicon konečně vyšlo, připomíná trailer
Populární německé fantasy universum Das Schwarze Auge (The Dark Eye) ožilo v posledních...