Crusader Kings II DLC Sons of Abraham bude o náboženství a penězích
Povedená historická strategie Crusader Kings II vyšla sice už na začátku minulého roku, ale vývojáři z Paradox Interactive do ní pořád pumpují nový obsah. Aktuálně se chystá už páté rozšíření s názvem Sons of Abraham, a jak už asi tušíte, neboť jste si to jistě přečetli v Alešově článku, bude se točit kolem židovství. Judaismus, křesťanství a islám budou hrát v novém DLC také velkou roli, stejně jako peníze.
Díky hráčům zmizely z nového Thiefa quick time eventy
Vývoj připravovaného Thiefa prý nebyl žádný med a jak dokazuje poslední várka odpovědí vývojářů na otázky fanoušky, hra se pořád mění. Nejenom na základě interních porad designérů s producenty a jinými členy týmu, ale také na základě vašich názorů. Někdy se holt vyplatí se ozvat. Vývojáři totiž naslouchají a poté, co jim neslavné QTEs, nebo-li quick time eventy, všichni na E3 zkritizovali, jsou ze hry pryč. V celém Thiefovi tak žádné quick time eventy nebudou - jen díky názorům hráčů a novinářů.
Next Car Game od tvůrců FlatOut se předvádí na videu ze hry
Finové ze studia Bugbear se teď zuby nehty snaží nakopnout Next Car Game kampaň na Kickstarteru a nově vytáhli do boje s videem přímo ze závodu. Hře se na Kickstarteru zase tolik nedaří a nezbývá než doufat, že nové video potenciální zájemce přesvědčí. Vývojáři na Kickstarteru potřebují 350 tisíc dolarů a zatím mají jen 71 tisíc. Do konce kampaně zbývá ještě 16 dnů. Jestli se jim hru podaří zafinancovat, bude to až v posledních dnech. Jestli vůbec...
inFAMOUS: Second Son oznamuje datum vydání novým trailerem
Společně například s DriveClub je připravovaný inFamous: Second Son jednou z her, které sice vývojáři oznámili už v únoru letošního roku během odhalení PlayStation 4, ale vyjdou až v příštím roce. Zatímco DriveClub start nové konzole nestihl a byl odložen, inFamous ani letos vyjít neměl. Vývojáři ze studia Sucker Punch ho od začátku plánovali na příští rok a nyní se s námi konečně mohli podělit o konkrétní datum vydání. Kdo se těší na novou městskou akci se superhrdinskými schopnostmi, zakroužkuje si v kalendáři datum 21. března 2014.
Startovní trailer na Need for Speed: Rivals morálku neřeší
Série Need for Speed stíhá každý rok jeden díl, a není to tak dávno, co vyšly během jednoho roku díly dva. S kvalitou je to už proměnlivější, ale při tak častém vydávání stačí rok počkat a většinou se dočkáte kvalitního dílu dočkáte. Tím by měl být podle prvních reakcí i aktuální Need for Speed: Rivals, který v Americe vychází společně s PlayStation 4, což připomíná i nový trailer.
Starý Metal Gear Solid ožije ve speciální misi pro PlayStation verze MGS: Ground Zeroes
Metal Gear Solid už dlouho není výhradně PlayStation záležitost a vlastně nikdy ani moc nebyla. Různé díly se objevily na mnoha platformách, i když čtyřka zůstala exkluzivní jen pro PlayStation 3. Metal Gear Solid V: Phantom Pain sice vyjde na PlayStation a Xbox platformy zároveň, ale to by bylo, aby PlayStation verze hry nedostaly exkluzivní obsah. Během PlayStation All Access akce u příležitosti zahájení prodeje PS4 v USA vývojáři oznámili, že tím exkluzivním obsahem bude jedna speciální mise pro Metal Gear Solid: Ground Zeroes, která potěší nostalgiky a všechny hráče, co si pamatují Metal Gear Solid z roku 1998. Mise se bude trefně jmenovat “Déjà Vu” a tak trochu se v ní vrátíte časem.
V prvním příběhovém DLC pro Last of Us si zahrajete za Ellie
Parádní survival akce The Last of Us, která dostala v recenzi od Vaška Rybáře desítku, je na pultech obchodů už řadu měsíců. Ke hře se prodával i Season Pass, což značí jediné - multiplayerové DLC už máme za sebou a teď se netrpělivě vyhlíží první příběhové DLC. The Last of Us sice nemá špatný multiplayer, ale skoro by se dalo říct, že multiplayer pro TLOU je něco jako singleplayer v Battlefield 4.
Naughty Dog oznámili nové Uncharted exkluzivně pro PS4
Uncharted je jedna z mála úspěšných nových značek Sony pro PlayStation 3 a není divu, že vývojáři z Naughty Dog svým způsobem poruší své zajeté pravidlo - s každou novou generací konzolí dělali novou značku. A protože se tahle, teď už vlastně minulá, generace konzolí táhla hrozně dlouho, vytasili se tvůrci s The Last of Us. A s dnešním (ano, my si ještě pár týdnů počkáme) startem PlayStation 4 v USA tu máme i oznámení kompletně nového Uncharted.
Majitelé PS3 a PS4 si budou moct zahrát Destiny jako první
Ambiciozní akční online RPG Destiny, které mají na svědomí tvůrci série Halo, bylo se značkou PlayStation spojené už od začátku. Ostatně už na prvotním oznámení konzole PlayStation 4 přišel na pódium šéf Activisionu Eric Hirshberg s pány z Bungie a přislíbil všem PlayStation hráčům exkluzivní obsah. Teď dostávají fanoušci Sony další hezký příslib - přednostní právo do betaverze hry.
Výlet na Rudou planetu - dojmy z hraní české simulace Take On Mars
Lety do vesmíru získávají ve hrách stále více na popularitě. Vedle všech těch Space Citizenů, EVE, Space Engineerů či X: Rebirth se však tiše krčí skutečně realistické simulace, které by zároveň myslely i na jistou porcí zábavnosti. Spravit se to jala Bohemia Interactive. Kdo by však od jejich Take On Mars čekal cosi jako český Kerbal Space Program, je na omylu.
Vychází Pandora: First Contact - duchovní pokračování Alpha Centauri
Nemožné se stává skutečností – po čtrnácti letech, zrovna když člověk dopíše její retrospektivu (vyjde o víkendu), přichází duchovní následovník úplně nejvíce nejlepší 4X strategie Sid Meier's Alpha Centauri. Onen neskutečný titul se zví Pandora: First Contact a slibuje přebalenou hratelnost série Civilization spolu s futuristickým sci-fi nádechem kolonizace vzdálené soustavy.
Remake Oddworld: Abe’s Oddysee má datum vydání i nový trailer
Ačkoliv byl HD remake Oddworld: Abe’s Oddysee jménem Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty ohlášen už loni, doposud jsme zůstávali v mlze pochybností kolem data vydání. Počínaje dnešním dne se to ale mění, protože fachmani ze studia Just Add Water oznámili hru překopanou nejen po grafické stránce na jaro 2014.
Veterán z Rockstaru chce vaše peníze na hru o Íránské revoluci
Pane jo, tohle má hodně fousaté pozadí sahající až do února 2011. Pamatujete si, co jste tehdy dělali? Já ne. Právě tehdy se však objevilo info o tom, že designér Navid Khonsari, jež se podílel na Grand Theft Auto: Vice City, Manhunt, Alan Wake i Grand Theft Auto 3 (a krom toho i práce na filmech či komiksech), chystá seriózní hru o průběhu íránské revoluce z roku 1979. Stačily necelé tři roky a nyní se nám titul konečně vybarvuje! Přispět na něj můžete i na Kickstarteru.
X: Rebirth jde do vydání s explozivním trailerem
Neskutečné se stává realitou a nadlouho odmlčený vesmírný simulátor X: Rebirth se chystá k zítřejšímu startu mezi hráče. Vývojáři na hru lákají dalším efektním trailerem a ukazují při tom dost možná nejhezčí space porno od traileru na první Mass Effect.
PlayStation 4 vychází v US a verbuje hráče videem s pohodovou atmosférou
Zítra dojde v severní Americe k vydání PlayStation 4 a oficiálně tak odstartuje ona „další generace“, což nám, kteří ještě živě vzpomínají, jak přicházely ty předešlé "další generace" vytváří dojem, že stárnou moc rychle. Nicméně, dost zamýšlení o minulosti.
Trailer na Contrast žongluje žánry a boduje na celé čáře
Světlo, stín, tma, noir. Kabaret, drama, fantaskno. Art deco. Krása. Contrast vychází na PC a XBLA už zítra (PS3 verze vyjde v Evropě 20. listopadu, PS4 verze pak 29. listopadu) a jak naznačuje tenhle trailer, čekání na hru se vyplatilo.
The Division chce napravit nefunkční online komunity
Hybridní single-multiplayerová MMO střílečka Tom Clancy's The Division od trestuhodně nedoceněných Massive Entertainment udeřila s možností asynchronního hraní hřebíček na hlavičku problémů s onlinovkami. Přesněji řečeno, udeřil její vývojář Ryan Barnard pro OXM, když se vyjádřil k tématu infantilního chování komunity. Dle jeho slov se vytratil pocit okouzlení z hraní otevřených světů, mimo jiné proto, že se po nich potulují hordy trollů.
Redshirt nabízí satirický mix Facebooku a Star Treku
Další nadějní vývojáři přišli s podivnou, neřku-li až cizí herní vizí. Satirický počin Redshirt (neplést s tímto románem) od začínajícího uskupení Tiniest Shark si totiž hodlá utahovat z většího než malého množství sci-fi klišé tím, že z hráče udělá snadno nahraditelného kosmického budižkničemu. Tím však originalita nekončí.
Middle-earth: Shadow of Mordor slibuje nelineární dobrodružství
Čerstvě oznámená akční adventura s RPG prvky a z pohledu třetí osoby s názvem Middle-earth: Shadow of Mordor možná na první pohled vypadá jako snaha využít licenci. Ale Game Informer se o titulu pořádně rozepsal a zdá se, že studio Monolith zkouší vytvořit něco, co by mohlo aspirovat na pojem next-gen i mimo oblast audiovizuálního zpracování.
Umožnit offline hru u Diablo II byla chyba, tvrdí Blizzard
Jak se blíží úprava lootu (krom mnoha jiných novinek) v datadisku Diablo III: Reaper of Souls, zvyšuje se díky BlizzConu i frekvence rozhovorů s vývojáři. V jednom takovém hlavní designér Kevin Martens zavzpomínal na éru Diablo II a nechal se slyšet, že "umožnit lidem hrát (Diablo II) v offline režimu, byla chyba". Stalo se tak v učebnicovém příkladu prohlášení, po němž členové PR oddělení Blizzardu nejspíše mlátí hlavami do zdi.