For Each Our Roads of Winter je dalším projektem Novozélanďana Orihause, který se do širšího povědomí dostal prostřednictvím svých předchozích (zejména vizuálně) experimentálních projektů Xaxi, Anubis ale ze všeho nejvíce hříčkou Lumiere.
Zmíněné projekty si dohledejte za odkazy, protože je velká šance, že vás zaujmout bez ohledu na to, jestli pozitivně či naopak. Pak se ale vraťte, protože For Each Our Roads of Winter působí netradičně nejenom temnotou zvolené barevné palety, ale v první řadě monumentalitou objektů a vlastně celého světa.
zdroj: Archiv
Autor popisuje For Each Our Roads of Winter na Greenlight stránce velmi stručně. Má jít o epizodickou a na průzkum světa zaměřenou adventuru pro PC, Mac a Linux, která čerpá inspiraci z Mystu či Pathologic. Cílem hry je zdánlivě odhalit tajemství minulosti, která se nikdy nestala (mozek už se vaří), ale zjevně je skutečným cílem samotná cesta.
Náznaky příběhu či spíše způsobu vyprávění, které bude do značné míry hodně kryptické, obsahuje speciální twitterový účet. Myslím, že v této chvíli ale nemá valného smyslu hltat tajemné narážky a takřka výrokové fráze.
For Each Our Roads of Winter přitahuje pozornost vzhledem místa a objektů. Nechám vás tedy, abyste se dívali, kochali a případně autora podpořili zdviženým palcem na Greenlightu. Byl bych rád, kdyby se podařilo For Each Our Roads of Winter na Steam protlačit, protože se nechci dívat jenom na obrázky. Chci se v tom světě projít a vlastně k tomu ani nepotřebuju řešit hádanky a odkrývat tajemství minulosti, co nikdy neexistovala.