Nový update pro Guild Wars 2 vás donutí k útěku z Lion’s Arch
Na konci příběhového updatu Edge of Mist se hráči Guild Wars 2 měli dozvědět šokující podrobnosti o ultimátním plánu Scarlet Briar ohledně její kampaně za destrukci Tyrie, který vyjde ve známost 18. února. V tento den nasadí tvůrci na servery další část příběhového obsahu s názvem „Útěk z Lion’s Arch“, který snad o obsahu updatu jasně vypovídá.
Trailer na Dying Light ukazuje tuctovou vizi zombokalypsy
Popisek v tiskovce zněl tak lákavě! Nový trailer na Dying Light „ukazuje strašlivou realitu života v zombíky zamořené karanténní zóně a způsob jakým to lidi mění zevnitř,“ píše se v tiskovce. Se zvědavostí mačkám tlačítko play v očekávání drsného kvazi dokumentu nebo alespoň efektního nápadu à la již legendární trailer na Dead Island. A čeho jsem se nakonec dočkal a vy se o tom na záběrech traileru v článku můžete přesvědčit také? Několika záběrů na zombíky, několika záběrů na proces broušení nože či mačety a děcka skákajícího přes švihadlo. Taky došlo na likvidaci nakažených. Ach jo, zas to samé.
Adventura Blackmore slibuje japonsko-západní steampunk
Jak dokázal Tim Schafer a celá řada následovníků na Kickstarteru, ze hry kolikrát není nutné ukázat ani font v menu nebo o ní dokonce ani konkrétně hovořit, abyste uhranuli peněženky fanoušků a vybrali je dočista do čista. Všechno se ale jednou přejí a ne všichni jsou Tim Schafer. Víte třeba, kdo je Jeremy Blaustein?
Trailer a video ze hry "prodávají" Evolve jako next-gen nástupce Left 4 Dead
Ne náhodou spoustu z vás při vydání filmečku z očekávané hry zajímá, co že to hraje za písničku na pozadí. Člověk tou dobou často mívá o hře načtené základní informace a chce si je porovnat s praktickou ukázkou. Stejně jako v případě prvního traileru na týmovou střílečku Evolve to však není možné. Povedený trailer kouzlí záběry, které naznačují, co bude ve hře, ale nejsou ze hry. Proto si pozornost hráče-diváka tolikrát ukradne hudba na pozadí, když renderovaná nápodoba hry není příliš zajímavá.
Prodeje Assassin's Creed IV a Just Dance 4 táhly hospodaření Ubisoftu
Nové konzole svým příchodem nakoply trh k nové dynamice, ale krátkodobě zároveň rozhodily nákupní zvyky hráčů. Potvrzují to finanční výsledky většiny firem, které pro nové konzole na podzim 2013 vydávaly nějaké tituly - včetně Ubisoftu. Očekávaný pokles tržeb za poslední čtvrtletí roku 2013 se dostavil a zastavit jej nepomohly ani výborné výsledky Assassin’s Creed IV nebo Just Dance 4. Za říjen – prosinec 2013 Ubisoft utržil 520 milionů euro, což je meziroční pokles o 35,2 procent. Jelikož však vedení Ubisoftu s podobným výsledkem počítalo, akcionáři nemají proč šílet.
HD verze God of War I a II vyjdou na PS Vita
Čtyři roky po vydání God of War kolekce pro PS3 se dočkají i majitelé handheldu PS Vita. God of War a God of War II si mohou od 8. května vychutnat v předělané grafice a s podporou trofejí, dvojice analogů i dotykového displeje. Pokud bude Vita verze kolekce upravené stejně jako pro PS3, lze očekávat grafiku v 720p rozlišení, co poběží v 60 fps. Tuhle informaci však Sony v tiskové zprávě nezmiňuje, stejně jako doposud neznáme cenu. Jen je jisté, že God of War kolekce bude dostupná v digitální i krabicové formě.
Záběry z hraní akčního RPG Lords of the Fallen vám zlepší náladu
Každé slovo v podcastu a písmeno v článku, které vyprodukujeme na konto akčního RPG Lords of the Fallen od polského studia CI Games je pozitivní. Nevedeme však žádnou skrytou agendu na podporu polských her (jak by se mohlo zdát, protože je tu ještě Zaklínač 3 a další zajímavého polské projekty) – Lords of the Fallen „jenom“ vypadá skvěle podle Miloše, podle Pavla a já se k nim s radostí přiznám.
Ubisoft chce vydat Watch Dogs mezi dubnem a červnem
Kdyby vyšla městská (závodně-špionská) akce Watch Dogs na podzim minulého roku ruku v ruce s novými konzolemi Xbox One a PlayStation 4, byl to dozajista na next-gen strojích největší hitovka. Neokoukaná nová značka vždycky táhne více pozornosti než prověřené série. Nevedlo by to možná k vyšším prodejním číslům, ale předpokládám, že by to Watch Dogs ulehčilo proces etablování se na trhu. Vydání Watch Dogs však bylo odloženo na jaro 2013, hra na čas zmizela z hlavních zpráv a její návrat do oblasti palcových titulků bude obtížnější o to více, že Ubisoft dle posledních informace šéfa firmy Yvese Guillemota vydá Watch Dogs někdy v období duben – červen 2014.
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o soubojích v Kingdom Come (ale báli jste se zeptat)
Slíbený čtvrtý video update, vydaný na podporu Kickstarter kampaně českého RPG Kingdom Come: Deliverance, obšírně a velmi detailně představuje zpracování soubojového systému. Jestliže jsem si u představení koně posledně ztěžoval na zbytečnou stručnost, tentokrát podobnou námitku nemám. Dvanáctiminutové video nezapomíná na žádný detail soubojového systému Kingdom Come.
Consortium - recenze
Je to Mass Effect, ale bez velkoleposti. Je to System Shock, ale bez panické hrůzy ze Shodan. Je to Deus Ex s chybějící apokalyptikou. Consortium, jinak také vesmírná odysea vojína Bishopa, vypadá na vskutku netradiční mix tradičních ingrediencí. Z ničeho neopisuje tak okatě, aby dostala nálepku plagiátu, ale zároveň se kvůli tomu těžko identifikuje. Pro marketing existuje snad už jen jeden katastrofičtější scénář. Co může být horší, než že si lidé hru zapamatují jako kopii veledíla? Snad jen to, že si ji nezapamatují vůbec.
Multiplayerový Project Stealth hledá inspiraci v sérii Splinter Cell
Sedm let vývoje bez jasného výsledku, to se na morálce týmu nemůže pozitivně projevit. Tvůrci multiplayerového projektu (původně modifikace) Project Stealth však mají obdivuhodnou trpělivost. Po sedmi letech, kdy hru vytvářeli komunitně a zjevně spíše ve volném čase se rozhodli pro změnu. Neposlali však svůj herní sen k ledu, ale chystají se vývoj naopak nakopnout s pomocí peněz od hráčů a zapojení profesionálních vývojářů. Své plány včetně přesné představy o možnostech finanční pomoci zveřejní v následujících týdnech, nyní spustili nové stránky, které hru představují v dobrém světle.
Vývoj nového obsahu pro Batman: Arkham Origins má přednost před opravami chyb
Nejenom zjevná utahanost, která se tvůrcům z Warner Bros. Montreal vloudila do díla, ale i sestava technických chyb a bugů se podílela na nejednoznačném přijetí Batman: Arkham Origins. Lukáš se s řadou drobnějších bugů setkal na vlastní kůži, ale měl štěstí, že nenarazil na chybu, která by mu efektivně znemožnila pokračovat v hraní. Jiní takové štěstí neměli a logicky doufali v brzkou nápravu od vývojářů prostřednictvím opravných patchů.
Rush for Glory je tower defense s nádechem Warhammer 40K
Dobrá, na rovinu se přiznávám, že nevím, zda neslyším trávu růst. Ale přijde mi, že čerstvě oznámená hra Rush for Glory od ruského studia Parseh Game Studio si bere ze settingu Warhammer 40,000 víc, než je v rámci volné inspirace zdrávo. Všichni ti orkové se střelnými zbraněmi a raketomety, povědomí vesmírní rytíři s mohutnými nárameníky, jump packy a bolt... pardon automaty, tak trochu evokují tenhle svět.
Tvůrci Project CARS oznámili free-to-play závody World of Speed
„Kuj železo, dokud je žhavé,“ si říkají vývojáři ze Slightly Mad Studios (tvůrci Need for Speed: Shift) a vedle Project CARS chystají čerstvě oznámenou závodní hru World of Speed. Půjde o free-to-play online závody s arkádovějším jízdním modelem, než jaký nabídne Project CARS, což jasně definuje o jaký typ hry půjde.
The Elder Scrolls Online dostane možná neoficiální podporu Oculus Rift
Pokud jste už viděli Pavlovy zelené zážitky z testování Oculus Rift, možná vás zaujme další možnost, kam by mohl tenhle systém virtuální reality zamířit. Kupodivu, do připravované onlineovky The Elder Scrolls Online. Nepochází však od Bethesdy, ale jednoho zjevně šikovného chlapíka, který šel se svou kůží na trh.
Torment: Tides of Numenera licencoval technologii z Pillars of Eternity
Pamatujete doby, kdy nemalá část RPG z pohledu třetí osoby vypadala stejně nebo alespoň hodně podobně? Kupříkladu svatá trojice Baldur's Gate, Icewind Dale a Planescape: Torment, byť všechny tři hry byly obsahově velmi odlišné? Uroboros se zahryzl do svého ocasu a zdá se, že by kickstarterem nakopnuté tituly Torment: Tides of Numenera a Pillars of Eternity mohly zase sdílet nějaká ta vizuální pojítka.
Střílečka Velocity 2X vypadá jako adrenalinem napumpovaná zábava
O chystaném titulu pro PlayStation 4 a PS Vita jménem Velocity 2X jsme psali naposledy v srpnu. Nyní toho o titulu nevíme o mnoho více, ale ono je to celkem jedno, protože základem téhle shoot 'em up akce je... no vlastně to, co má v popisu žánru, tedy rozstřílení všeho, co vám přijde pod ruku.
Kingdom Come: Deliverance vybrala víc peněz u nás než Velké Británii
Hrát si s čísly je nesmírná zábava a zvlášť, když jde o téma, které vám přijde zajímavé. Pro podobně „postižené“ bude jistě zajímavý nový update od Warhorse, který řeší rozložení příspěvků na kickstarteru Kingdom Come: Deliverance z hlediska zemí, kolik obyvatel té a té země přiložilo polínko ke crowdfundingovému ohni a kolik těch polínek bylo.
Titanfall představuje „padouchy“ z korporace IMC
Chystaná střílečka Titanfall se mimo jiné chlubí tím, že skloubí příběhovou kampaň s multiplayerovým modelem. Děj se bude motat kolem střetu silné korporace IMC a poloprofesionální milice s nepříliš originálním názvem Militia, kterou jsme vám představili minule.
Dungeon Keeper - recenze mobilní verze
Mohla to být nezapomenutelná předělávka legendární hry na mobilní platformy. Mohl to být hit, u něhož by nezůstalo jediné oko suché a slovo nostalgie by získalo zcela nový a netušený rozměr. Bavíme se Dungeon Keeperovi, na jehož vydání pro mobily a tablety čekala celá řada fanoušků s dychtivým očekáváním. V roce 1997 šlo o jedinečné zjevení z dílny Petera Molyneuxe a studia Bullfrog. A dnes?