Do Heroes of the Storm míří noví hrdinové – slavní Lost Vikings
Zábavná MOBA Heroes of the Storm je stále ve fázi betatestu (do kterého se můžete dostat za úplatu), což ale nebrání v přidávání nových hrdinů. Po posledním přírůstku, mocném Thrallovi, nyní přichází rovnou trojice bojovníků, kteří ovšem budou v jednom slotu bojovat jako jeden muž. Slavné trio z Lost Vikings vytáhne do boje proti dalším hrdinům, kteří spadají pod Blizzard.
Nový trailer odkrývá zápletku Homeworldu a rozdíly mezi původní a Remaster verzí
Už jen dva týdny zbývají do vydání Homeworld Remastered Collection, s láskou (a klidně i bez ní) tvořený HD remake kultovní strategie od Relicu. A současní tvůrci remasteru z Gearboxu nenechávají nic náhodě a velmi podpásově útočí na nostalgické senzory většiny pamětníků, kteří před patnácti lety začali svou cestu vesmírem. Jak jinak, než podpásovkou se dá nazvat úvod do příběhu, který vypráví o nalezení vesmírné lodi v poušti, což vedlo k exodu klanů planety Kharak? I když exodu... Homeworld je příběh o návratu na dávno ztracenou domovinu.
Assetto Corsa - recenze skvostné závodní simulace
Kdo by se nechtěl projet v supersportovním voze, aniž by na něj měl! Pro ty, které neznervózňuje finanční spoluúčast na případných nehodách, existují zážitkové půjčovny. Ti ostatní volí počítačové hry. Jednou z velmi lákavých je i Assetto Corsa, která naplnila potenciál stát se virtuální poctou rychlým automobilům. Sice jí chybí bohatý obsah i atraktivní singleplayerová kariéra, ale to první už napravuje hráčská komunita, zatímco o to druhé hra stejně neusiluje. Assetto Corsa je především multiplayerovou závodní arénou s úžasnou modifikovatelností a s důrazem na autentické pocity z jízdy. Vše ostatní jde stranou.
GDS 2014: Otakar Nieder - Úvod do světa serious games
Druhou várku přednášek z Game Developers Session 2014 zahajujeme přenáškou Otakara Niedera z firmy Bohemia Interactive Simulations. Jak sám přednášející na začátku upozorňuje, nepleťte si jeho zaměstnavatele s tvůrci Army a Operace Flashpoint z Bohemia Interactive Studio. Pole činnosti Otakara Niedera a jeho kolegů je totiž jinde a soustředí se na propracované vojenské simulátory, vyvíjené pro armády z celého světa.
Svět RPG Underworld Ascendant slibuje proměnlivost a souboje frakcí
Duchovní nástupce Ultimy Underworld spěje na Kickstarteru ke zdárnému úspěchu, a pokud jste dříve nepostřehli naše představení hry, určitě se k němu vraťte a koukejte dohnat mezery, protože nyní se dozvídáme další nášup informací týkající se tohoto návratu ke klasice RPG žánru. Ten pochází z již sedmého updatu v rámci Kickstarteru. Ten je vydán v momentě, kdy má Underworld Ascendant na kontě takřka 400 tisíc dolarů z požadovaných 600 tisíc a do konce kampaně zbývá ještě skvělých 22 dní.
V roztomilé plošinovce Mekazoo můžete hrát za pásovce, pandu či klokana
Snad až příliš roztomile vypadá video představující především z boku viděnou plošinovku s roztodivným názvem Mekazoo. Ta zamíří na PC, Xbox One, PlayStation 4 a Wii U koncem letošního roku a představí nepravděpodobné putování ještě nepravděpodobnější pětice hrdinů. Hlavními protagonisty hry jsou totiž pásovec, žába, klokan, panda a pelikán. A všichni patří do rodu mekanimals, což bychom mohli rozluštit jakožto mechanized animals, neboli mechanizovaná zvířata. Netřeba dodávat, že každé je něčím speciální a každé se něčím odlišuje od těch druhých.
Arkádová klasika Asteroids se vrací jako multiplayerová survival akce
Hraním prastarých arkád si prošla řada z nás a o znovuvzkříšení jedné z těchto automatových klasik je i následující zpráva. Atari oznámili oživení titulu Asteroids z, pro mnohé hráče prehistorického, roku 1979. Moderní verze však ušla pořádnou cestu a bude mít diametrálně odlišnou podobu. Asteroids: Outpost totiž je multiplayerový survival titul zasazený do otevřeného světa a vyjde pouze pro PC, žádné automaty plánované nejsou.
Three Monkeys je RPG, které hrajete jen podle sluchu
Občas se v herním odvětví objeví opravdu nápadité, imaginativní projekty, které mohou posunout či rozšířit hranice tohoto průmyslu. Jedním z adeptů na podobnou inovaci je i kickstarterový projekt Three Monkeys, který pracuje s jednoduchou, ale odvážnou myšlenkou. Svůj fantaskní RPG svět nechá hráče vnímat jen za pomocí sluchu a představivosti. K tomu bude využívat moderní technologie pro co nejdokonalejší 3D projekci zvuku.
Kyberpunková adventura Technobabylon představuje rebelku Lathu
"Být a vůbec žít v kyberprostoru nazývaném Trance je úžasné a neexistuje mnoho důvodů k tomu, abychom vůbec fungovali ve vnějším světě." Těmito slovy začíná nový trailer na nezávislou point'n'click adventuru Technobabylon a dává tak vzpomenout na otázky, jež vystávaly například ve snímku Počátek či Matrix. Video, které najdete uvnitř článku, představuje jednu ze tří hratelných postav. Jmenuje se Latha Sesame a ve videu nahlas zpochybňuje svět reálný a reálný dopad toho, co v něm lidé ve skutečnosti dokáží.
Nový update survivalové The Long Dark zvětšuje mapu a vytváří chytřejší zvířata
Sníh je fajn v rozumné míře, když však sníh představuje vašeho neustále přítomného společníka, je zkrátka a dobře něco špatně. A přesně takovouto nezáviděníhodnou situaci simuluje hra o přežití The Long Dark z dílen týmu Hinterland Studio Inc. V The Long Dark se ocitáte po letecké nehodě sami v divoké zamrzlé kanadské pustině po blíže neupřesněném globálním neštěstí. Nově vydaný patch pro early access verzi vám přežití v divočině nijak neusnadní, dává však hráčům bohatší schopnosti a podstatně zvětšuje pole působnosti.
Desetiminutové video vám předvede bitvu gigantických lodí v akci Dreadnought
Tvůrci z německého studia Yager nás okouzlili nejen svou syrovou akcí Spec Ops: The Line, ale i povedenou leteckou záležitostí Yager. Letos se chystají vrátit právě k tématice soubojů, ovšem tentokrát v podání obřích vesmírných lodí v primárně multiplayerovém titulu Dreadnought. Ve hře jde o střety pětičlenných týmů, přičemž prim bude hrát správný výběr lodi a samozřejmě týmová spolupráce, což vám ukáže i desetiminutová ukázka v článku.
Tvůrci S.T.A.L.K.E.R.a brzy oznámí novou hru a chtějí rázně bránit práva na značku
Ke konci minulého roku jsme se překvapivě dozvěděli o znovuvzkříšení studia GSC Gameworld, které má na kontě sérii S.T.A.L.K.E.R., a v současnosti připravuje "něco" nového. Valentin Yeltyshev z GSC už minule naznačil, že by případné pokračování série S.T.A.L.K.E.R. nebylo vůbec jednoduchým projektem - muselo by se jednat o kompletně novou a od základů vybudovanou hru. Nešlo by tedy o hru podobnou add-onům Clear Sky a Call of Pripyat, které vycházely z první hry. A zatím se zdá, že GSC už na realizaci výše popsaných plánů pracuje!
První update Elite: Dangerous pojmenuje systémy po objevitelích a přidá komunitní úkoly
Říct, že Elite: Dangerous je běh na dlouhou trať, by bylo podceněním časové náročnosti a zároveň rozsáhlosti téhle hry. Neplatí to jen pro samotné hráče, ale také vývojáře, kteří nadále pilně pracují na novém obsahu a úpravě stávajícího obsahu na základě odezvy od hráčů. Prvním plodem téhle práce je velký update 1.1, který kromě lokalizace do němčiny, ruštiny a francouzštiny přidává i několik nových funkcí.
Městská budovatelská strategie Cities: Skylines je vydání blíž než myslíte
To je rychlost. Ještě nedávno se tvůrci z malého studia Colossal zpovídali, jak milují města a rádi sledují dopravu a teď už oznamují, že za měsíc svou hru vydají. Takže, všichni milovníci plánování městské dopravy, osidlování nových prostorů a výstavby funkčního města si zapište, že 10. března vychází Cities: Skylines, jíž vydává Paradox Interactive.
Best of 2014: Výsledky čtenářského hlasování o hru roku
Vyhlášení nejlepších her roku 2014 podle názoru redakce opět vyvolalo diskusi a řadu čtenářů vedlo k zamyšlení, jaké tituly je vlastně minulý rok zaujaly či bavily nejvíce. Jde o nedílnou součást procesu sestavení a vyhlášení jakéhokoli žebříčku a jsme za debatu rádi. Abychom ale neprezentovali jednostranně pouze názor redakce, dali jsme prostřednictvím čtenářského hlasování možnost, abyste skupinově svůj názor vyjádřili i vy - čtenáři. A nyní vám nabízíme výsledky hlasování, do kterého se vás, stejně jako minule, zapojilo několik tisíc.
Tvůrci Dying Light ukazují hru za zombíka a prozradili, co za 20 euro nabídnou majitelům season passu
Tvůrci zombie sandboxu Dying Light mají za sebou několik pořádně hektických zážitků. Vydali hru, řeší podporu modifikací (je povolená!) a pracují na vývoji DLC, která tvoří obsah season passu domnělé hodnotě 20 euro. Zároveň se ale snaží využít dnešního vydání kooperativní akce Evolve, aby hráčům připomněli mód Be the Zombie, ve kterém hraní za silného zombíka připomíná hru za příšeru v Evolve.
DLC Dead Kings pro Assassin’s Creed Unity stojí za zahrání
Vydání Assassin’s Creed Unity na sklonku minulého roku se, kulantně řečeno, zrovna moc nepovedlo. Hra byla zamořená hromadou chyb a nedodělků, v některých lokacích se propadal framerate hluboko pod akceptovatelnou mez a hráčská obec po právu reagovala podobně jako davy rozzuřených francouzských občanů ve hře samotné. V průběhu několika týdnů po vydání pak Ubisoft vydal potřebné záplaty, které hru dotáhly do relativně funkčního stavu. A jako náplast na pořádnou bolístku vyšlo nedávno DLC Dead Kings zcela zdarma. Přináší pár zajímavých novinek včetně poměrně rozsáhlé nové lokace. Má ale vůbec smysl sedmigigový soubor stahovat?
Ukáže Bethesda na své první E3 konferenci Fallout 4, Doom 4 nebo něco nového?
Jsme zvyklí, že se v rámci E3 každoročně dočkáme řady velkých konferencí - po Sony a Microsoftu (Nintendo již pravidelně vynechává) se přidali i herní vydavatelé a v minulých letech jsme se mohli těšit i z konferencí v režii Electornic Arts či Ubisoftu. A letos se k nim přidá ještě Bethesda, což naznačuje, že firma chce ukázat něco důležitého či zajímavého. Nový Fallout, The Elder Scrolls a Doom? Kéž by.
Kooperativní Evolve od tvůrců Left 4 Dead konečně vychází
Datum vydání akce postavené na asymetrickém multiplayeru čtyř hráčů proti hráčem ovládané bestii s názvem Evolve je stanoveno právě na dnešek - není tedy lepší příležitost podívat se na launch trailer než právě dnes.
GamesPlay: Aleš hraje datadisk Hearthstone Goblins vs Gnomes
Nakonec se nepotvrdily obavy, že nové kartičky a větší tlak na prvek náhody v datadisku Goblins vs Gnomes, rozbijí herní systém karetní hry Hearthstone. Názorně vám to během následujícího videa předvede Aleš, který v rámci redakce patří mezi nejpravidelnější hráče Hearthstone.