Men of War: Vietnam - první dojmy ze zeleného pekla
Válečné strategie, vycházející pod značkou Men of War, jsou překvapivě hodně dobré. Mnoho herních ignorantů však nad nimi mávlo rukou jen proto, že je obtížnější do nich proniknout. Ne každý holt unese fakt, že se v realtime strategii musí piplat s inventářem pidi-mužíků pod sebou, obírat mrtvé o náboje a takřka vést každý krok jednotlivých vojáků. Kdo se ale složitějším ovládáním MoW her popere, tak zjistí, že detailní taktická práce ve skutečnosti nabízí neuvěřitelnou svobodu hraní, umožňuje zábavně a podrobně plánovat akce a neponechává prostor k výmluvám na hloupé AI.
FPS/RPG hybrid E.Y.E se připomíná videem se dvěma katanami
Kyberpunk, dystopická budoucnost, silikonová dokonalost... Tímto směrem se nejspíše upírají...
Podmínky účasti v alfa a beta testu Battlefield 3
DICE byli natolik bombardováni otázkami ohledně toho, kdy si budou moci hráči zkusit alfa a beta verze Battlefield 3, až se rozhodli vydat krátký článek, v němž objasňují, jak to bude s jednotlivými testy a možností účasti v nich. Předně je tu alpha trial, což je „období zaměřené na testy zátěže serverů pro specifický počet hráčů“. Alpha trial test nebude přístupný na přihlášky, tvůrci si budou sami vybírat z těch, kteří jsou zapsáni k odběru newsletteru a zároveň drží v některé z předešlých BF her statut veterána. Rovněž nečekejte uvolňování alfa klíčů na Twitteru a dalších sociálních sítích, tohle je čistě technický test.
Audiopásky hlavních padouchů z Batman: Arkham City
Virální reklamou pro fajnšmekry je série audionahrávek (umístěných na Youtube), v nichž se...
Jízda horskou stezkou na videu z Need for Speed: The Run
O zápletce dalšího dílu Need For Speed s podtitulem The Run se toho napsalo spoustu.
Tržby z digitální distribuce přes Steam a XBLA stoupají
Analytická firma Forecasting & Analyzing Digital Entertainment (FADE) zveřejnila své odhady prodeje a zisků Steamu a Xbox Live Arcade a konstatuje, že obě služby zaznamenaly znatelný nárůst v ziscích.
Oznámeno první DLC pro Duke Nukem: Forever
Mesiáš po dlouhém, dlouhém čekání přišel...
Driver: San Francisco vyžaduje neustálé připojení k internetu
Nedobré zprávy k nám dorazily, Ubisoft se v případě Driver: San Francisco vrátí ke svému starému modelu online ochrany.
Šéf EA hlásá: tradičním konzolovým cyklům odzvonilo
S posledním červnem přišlo vyhodnocení prvního kvartálu hospodaření Electronic Arts a...
Dead Rising 2: Off the Record aneb těžký život novináře
Takovéto trailery jsou prostě příjemné, skoro by člověk řekl: balzám na duši. Nesnaží se...
Rare: „Kinect 2 je tady a my s ním pracujeme“
Kdepak, nebojte se, nejde o oznámení další verze pohybového ovladače, ale o vzletné prohlášení Scotta Hensona z Rare, který je zjevně nadšen možnostmi softwarového vývoje ovladačů pro Kinect.
Uncharted film žije, ale začíná zase od nuly
Co se týče filmové adaptace Uncharted, začíná se z projektu stávat adept na nekonečný příběh. Režisér David. O. Russell od projektu odstoupil, vzal si sebou Marka Wahlberga a nyní je číslem jedna Neil Burger, který nedávno zabodoval svým Všemocným. Na Comic-Conu se dostal do víru rozhovorů s novináři i fanoušky a vyjádřil se k některým spekulacím a vlastně k celému stavu filmu. „Právě jsem začal přepisovat scénář. Od začátku, úplného. Miluju tu hru, je skvělá a myslím, že je i výborným materiálem pro film, protože je sama dost filmová. Obzvlášť mám rád Natea, je to takový typ, který se jen tak nezalekne, umí používat hlavu a dokáže cokoliv. Nebojí se, a když se pro něco rozhodne, jde za tím, ať se děje, co se děje. Mám tyhle postavy rád a pro film je vhodný“. Nicméně, v jednom má Burger potíž a to je obsazení hlavní role. Fanoušci jsou totiž v tomto případě velmi rozumní, co se týče volby herce, ale ne až tak rozumní ohledně jeho prosazování. Posuďte sami...
SoulCalibur V video ukazuje staré postavy a rychlejší souboje
Orientovat se v příběhu série SoulCalibur není nic lehkého, a pokud se do pátrání po osudech všech bojovníků pustíte, strávíte nad ním pár hodin.
Call of Juarez: The Cartel - recenze
Call of Juarez série prošla s novým dílem zásadní plastikou. Není to ale takové to napravování povislých víček nebo nenápadná botoxová řachanda do čela. Naopak se dá říct, že vizuálně hra vypadá o fous nebo dva hůř než její předchůdce. Překopávalo se však hlavně zevnitř, ostatně sousloví „moderní western“ hovoří samo za sebe. A věřte, že na papíře to ještě zní mnohem lépe než ve skutečnosti.
Konzolový Battlefield 3 nehodlá hráče kvalitativně šidit
Jak se pozná, že normální PC už výkonově opravdu znatelně převyšuje možnosti současných konzolí? Když tvůrci multiplatformových her začnou konzolovému publiku vysvětlovat, proč jsou jejich verze jiné a ne naopak, jak se to obvykle dělá v prvních letech po vedení jakékoli konzole na trhu. A tohle nevděčné vysvětlování, proč zkrátka musí hráči na konzolích počítat s určitými kompromisy, si tentokrát užil šéf DICE Patrick Bach ohledně PS3 a X360 verzí Battlefield 3.
PC verze From Dust se opozdí, X360 získává devítky
Ještě před dvěma týdny byl svět krásný a plný nedočkavého vyhlížení sandboxové strategie From Dust. A dnes? Není úplně hnusně, ale sluníčko se přeci jenom schovalo za mraky a má k tomu dva důvody: From Dust se podle prvních recenzí profiluje jako skvělý titul; vydání PC verze bylo posunuto až na 17. srpna. Takže tu máme potenciálně dobrou hru, kterou si ale část z vás nemůže/nechce zahrát, přestože to dlouho vypadalo, že ano. Smůla. Recenzi X360 verze, která jako jediná zítra na XBLA vyjde, vám však co nejdříve přineseme, aby se PC a PS3 hráči měli (doufejme) nač těšit.
Seriál The Wire jako inspirační zdroj tvůrců L.A. Noire
Australský Team Bondi si stále užívá úspěchu své debutové hry L.A Noire, pochopitelně se však v kancelářích v Sydney již uvažuje o dalším titulu. Nové číslo britského PSM3 přineslo zajímavé informace, které poskytl samotný šéf studia Brendan McNamara. Na otázku, jestli nechystají tentokrát hru z prostředí současného Los Angeles s odkazem na seriál The Shield, odpověděl, že jsou velkými fanoušky moderních kriminálních seriálů.
PS3 letos poráží X360, analytici konzoli od Sony věří
Konzolový souboj je zdánlivě nekonečný. Teď nemáme na mysli ten v internetových diskuzích, kde se zarytí fanoušci jedné z nich snaží přesvědčit zaryté fanoušky té druhé, že ta jejich je lepší. Pro nás je tentokrát důležitý „povrchní“ souboj prodejních čísel. Podle nedávno zveřejněných údajů se letos velmi dobře dařilo Xboxu 360, kterého se prodalo 13.7 miliónu kusů, oproti loňským 10.3 miliónům. Jedním z faktorů takovéhoto zlepšení může být uvedení Kinectu na trh. Jenže ani vyšší prodeje Microsoftu nestačí na Sony, která má letos (za první půlrok) náskok zhruba 10 % se svojí PS3. Jen pro připomenutí, stále jde o boj o pouhé druhé místo, protože na příčce nejvyšší se neochvějně drží Nintendo Wii.
S tímhle budete jednou bojovat v Battlefield 3
YouTube kanál Your Gaming Team se utěšeně zaplňuje celou řadou videí z alfa testu...
Vztah Batmana a Catwoman v Arkham City bude komplikovaný
S blížícím se vydáním Batman: Arkham City se postupně rojí střípky informací, které mají ještě víc nažhavit už tak nedočkavé hráče. Nedávný trailer ukázal Tučňáka a nyní server Siliconera přinesl krátké povídání se scénáristou nové videoherní adaptace, kterým je oceňovaný Paul Dini. Hlavním tématem tentokrát byla mechanika vztahu mezi Batmanem a Catwoman. Když budete procházet různými zpracováními Batmana, zjistíte, že se s tím autoři vypořádali pokaždé trošku jinak, ovšem nikdy nešlo o chladnou spolupráci dvou superhrdinů. „Jiskří to mezi nimi. Je tam vzájemná náklonost a úcta, ale oba jsou hodně tvrdohlaví,“ vysvětlil Dini.