No Escape – vynikající krátký film ze světa Portalu
Dan Trachtenberg se nechal inspirovat nápaditým principem portálů z Portalu 2 a natočil...
„Konzole brzdí vývoj her,“ říká Robin Kaminsky
Bývalá viceprezidentka marketingového a vývojářského oddělení Activision, Robin Kaminsky, se vyjádřila k současnému vzestupu mobilního a tabletového hraní, problémům tradičních her a vývoji na konzole.
Warhammer 40,000 Space Marine – Mark Strong o Titovi
U příležitosti vydání dema k čím dál slibněji vyhlížející brutální akci Warhammer 40...
S Modern Warfare 3 brýlemi prý budete drsňáci pod ochranou
Když jsem před slabou hodinkou psal, že o Modern Warfare 3 teď moc neslyšíme, rozhodně jsem...
Team Deathmatch v Battlefield 3 omezen na 24 hráčů
Pravda, zpráv o Battlefield 3 už tu bylo požehnaně, a to jsme vás ušetřili obrovského výčtu všech zbraní a vozidel, které ve hře najdete (tedy tím, že jsme vás na informaci odkázali v bleskovce). Některé zprávy jsou však stále zajímavé a aktuální. Kupříkladu nemalé množství lidí se domnívalo, že na PC se budou v módu Team Deathmatch moci rubat v 64 hráčích. Podle Bf3 Blogu je to však mylná domněnka: Team Deathmatch si maximálně zahraje 24 hráčů na PC i konzolích.
Rooks Keep mixuje krvavé šachy s bojovkou
Existovala vůbec někdy doba, kdy virtuální šachy byly „in“, potažmo se stávaly předmětem vzrušených rozhovorů mezi hráči, co jinak řešili hry jako Deus Ex, Half-Life nebo Baldur’s Gate? Upřímně si na to nevzpomínám, ale něco mi říká, že to snad mohlo být jen v dobách Battle Chess, a že to tehdá nebylo kvůli skvělé simulaci šachu, nýbrž kvůli vzájemně se masakrujícím figurkám.
Tvůrce Deus Ex 3: „Pojem grafického stylu je dnes pokřivený“
Jonathan Jacques-Belletete, vedoucí týmu, který má na svědomí vizuální podobu Deus Ex: Human Revolution, opět nakousl kyselé jablko dnešního vývoje her – vizuální podobu a problémy s jejím vnímáním. „Myslím si, že opravdový grafický či vizuální styl je v našem průmyslu stále špatně chápán. Pořád se setkáváme s přístupem – uděláme to nablýskané, ještě nablýskanější než byla ta poslední hra“. Jednoduše chce Jacques-Belletete říci, že se dnes zaměňuje technická dokonalost s uměleckou hodnotou.
Ukázka z bety Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
Pokud také patříte mezi ty, kteří se nemohou dočkat, až vezmou svého Špagina a nechají matičku Rus svlažit árijskou krví (pokud se těšíte na to, jak ji připojíte k Reichu, tak se s vámi nebudu bavit...
První herní momentky na videu z Aliens: Colonial Marines
Dojmy z Aliens: Colonial Marines dema na letošním Gamescomu byly pozitivní, ale stejně jako u...
Serious Sam 3 a Double D útočí videem a termínem vydání
Jestli si nějaká hra může vyskakovat na komerční titány střílečkového žánru (BF3, MW3, Rage), kteří se mezi smrtelníky snesou letos na podzim, pak je to Serious Sam 3: BFE. Titul, který se arkádovou hratelností vysmívá do obličeje všech vážně míněných her a nebojí se jim klidně zezadu podkopnout nohy (samozřejmě z legrace), asi neprodá miliardy a miliony kopií, ale pro nezanedbatelné množství hráčů bude vrcholem letošního podzimu. Přesně tak, podzimu, protože ode dneška už známe termín vydání, který byl stanoven na 18. října.
Bazarové prodeje vydavatelům her neškodí, naopak!
Zajímavou názorovou alternativu k tradiční vývojářské a vydavatelské mantře „bazarové prodeje ničí herní průmysl, protože z nich nemáme ani dolar a nemůžeme je investovat zpět do her“ poskytl Mike Mauler z prodejního řetězce GameStop v rozhovoru pro Edge. Není pochyb o tom, že si Mauler ohřívá svou vlastní polévku, protože bazarové prodeje tvoří velkou část tržeb zmíněného obchodu, ale nedá se říci, že by jeho argument PRO bazarové prodeje nebyl relevantní.
Zaklínač 2 novinky a videa z Gamescomu
Obsah updatu 2.0 pro Zaklínač 2 už jsme na Games letmo probírali minulý týden a dobře víte, že jej můžete čekat 29. září přes automatický update. Dnes vám obsah updatu představíme detailněji a k tomu nabídneme možnost, prohlédnout si jeho stěžejní prvky na videu pod textem. Po rozkliku pro vás navíc máme nový trailer prezentující X360 verzi hry, která na nás na Gamescomu rovněž udělala velmi dobrý dojem.
Diablo III nehrajete správně, pokud nejste online
Rozhodnutí Blizzardu nepovolit hraní Diablo III bez trvalého připojení k internetu bylo ze všech stran, od tvůrců i souhlasících/nesouhlasících hráčů, podpořeno řadou argumentů. Se svojí troškou do mlýnice všech těch protichůdných postojů přispěl redaktorům na Gamescomu i Jay Wilson a dá se říci, že se s tím rozhodně nemaže.
Nintendo prý chystá novou verzi 3DS s dvěma analogy
Nintendo údajně uspořádá před zahájením Tokyo Game Show blíže nespecifikovanou akci, na které bude dle kolujících fám, odhalena revize handheldu 3DS s dvěma analogovými knoflíky a utlumeným 3D efektem. Nintendo zatím ani jednu ze zmíněných informací nepotvrdila a hlavně neoznámila. Nicméně, podle Bloomberg se bude zmíněný event konat 13. září a je to údajný důvod, proč cena akcií Nintenda během posledních hodin tak rapidně stoupla.
PS Home čeká velká proměna na sociální herní platformu
PlayStation Home, před puštěním tolik diskutovaná, po spuštění médii polozapomenutá, ale uživateli PS3 docela oblíbená (23 milionů registrovaných uživatelů není málo) virtuální destinace, se na podzim letošního roku drasticky promění. Ze vzdušného virtuálního prostoru připomínající městečko, který měl inspirovat k socializaci, setkávání a spouštění her přímo z Home, ale také k nákupu virtuálních předmětů a občasnému hraní miniher, se stane mnohem konkrétněji zacílený projekt, rozdělený na zhruba tři části: herně tematické čtvrti, MMO metahra a sociální síť.
Metro: Last Light chce vaši pozornost pro 13minutové video
Ve stínu blížícího se vydání Deus Ex: Human Revolution není chuť ani čas přemýšlet nad...
Ubisoft obrací - odstraní protipirátskou ochranu z From Dust
Poněkud rozhořčení majitelé PC verze From Dust, kteří po koupi zjistili, že navzdory...
V Shoot Many Robots budete střílet roboty, ale až příští rok
Vývojáři z týmu Demiurge, kutí v 19. roce své existence úplně první vlastní hru a ještě jsme o ní nepsali? Nejvyšší čas to napravit. Tvůrci odpovědní třeba za PC verzi Mass Effect a další dvacítku titulů pro různé vydavatele představili kooperativní akci Shoot Many Robots už před řadou měsíců, až nyní však hra ulovila vydavatele v podobě Ubisoftu, který hru na PC, PSN a XBLA vydá v příštím roce.
Deus Ex: Human Revolution - recenze
Moment, kdy jsem propadl Deus Ex? Dole v centrále UNATCO po dokončení prvního úkolu. Hlava plná dojmů z nitra Sochy Svobody, sžívání se s agentem, vlastní kancelář. Autonomní cvrkot kolem mne, ať už ho mají na svědomí pendlující vojáci nebo robotický vysavač. A do toho, jakoby mimoděk, zazní hudbou v podkresu pět basových tónů. Nějakým obtížně sdělitelným způsobem (psát o hudbě rovná se tancovat o architektuře, tvrdí klasik) se právě téhle pětce podařilo do sebe zkomprimovat herní zážitek, který následoval.
Video z F1 2011 rekapituluje sezónu a zve k dalším ukázkám
Těsně před startem dalšího podniku F1 v Belgii vydává Codemasters nové video z F1 2011,...