Frank Gibeau, šéf EA Labels v rozhovoru pro CVG potvrdil, že EA v současné době pracuje na “třech až pěti” nových značkách, které vyjdou na další generaci konzolí. V zápětí ale dodal, že ne všechny novinky musí nutně vyjít. Místo pěti se tak můžou na pulty obchodů dostat jen dvě, nebo tři nové hry. A nejde samozřejmě jen o pět nových značek. Prý od EA v nové generaci konzolí uvidíme hodně nových her. Stačí se ohlédnout na tuhle generaci - některé značky nevyšly (Mirror’s Edge), z jiných se staly úspěšné série (třeba Dead Space, Assassin’s Creed...).
Trochu opačný přístup má k novým značkám Sony. Ta se teď rozhodla vydávat neobvyklé množství nových značek - jmenujme například Beyond, nebo The Last of Us. Zatímco takový Microsoft zkusil “jen” Gears of War a Alan Wake, z čehož se stal velkým úspěchem jen Gears.
Gibeau se pak ještě rozpovídal o tom, jak je v pokročilé fázi konzolového cyklu obtížné spouštět novou značku: “Pouštět na takhle masivní trh novou značku je hodně riskantní. Je to velká investice. Proto je přirozené, že se v téhle chvíli všichni soustředí spíše na známé věci, ale v novém cyklu uvidíte od EA hodně nových značek.”