EA dělá až pět nových značek pro next gen
zdroj: tisková zpráva

EA dělá až pět nových značek pro next gen

7. 6. 2012 17:15 | Téma | autor: Adam Homola |

S novými značkami je to vždycky těžké. Táhnou známá jména tak je jednodušší prodat Call of Duty 8, než Mirror’s Edge. Vydavatelé proto raději investují do tvorby pokračování, ze kterých jsou peníze přece jen trochu jistější, než že by sypali stamiliony do nových značek. Ideální chvíle pro zbrusu nové herní značky bývá ale obvykle na začátku nového konzolového cyklu. Pro novou generaci konzolí nikdy nebývá ze začátku moc her a tak nové značky lépe vyniknou. A právě EA chce na další generaci konzolí zaútočit možná až s pěti značkami, hned ze začátku. Odvážný krok.

Frank Gibeau, šéf EA Labels v rozhovoru pro CVG potvrdil, že EA v současné době pracuje na “třech až pěti” nových značkách, které vyjdou na další generaci konzolí. V zápětí ale dodal, že ne všechny novinky musí nutně vyjít. Místo pěti se tak můžou na pulty obchodů dostat jen dvě, nebo tři nové hry. A nejde samozřejmě jen o pět nových značek. Prý od EA v nové generaci konzolí uvidíme hodně nových her. Stačí se ohlédnout na tuhle generaci - některé značky nevyšly (Mirror’s Edge), z jiných se staly úspěšné série (třeba Dead Space, Assassin’s Creed...).

Trochu opačný přístup má k novým značkám Sony. Ta se teď rozhodla vydávat neobvyklé množství nových značek - jmenujme například Beyond, nebo The Last of Us. Zatímco takový Microsoft zkusil “jen” Gears of War a Alan Wake, z čehož se stal velkým úspěchem jen Gears.

Gibeau se pak ještě rozpovídal o tom, jak je v pokročilé fázi konzolového cyklu obtížné spouštět novou značku: “Pouštět na takhle masivní trh novou značku je hodně riskantní. Je to velká investice. Proto je přirozené, že se v téhle chvíli všichni soustředí spíše na známé věci, ale v novém cyklu uvidíte od EA hodně nových značek.”

Nejnovější články