O příběhu Gears of War: Judgment rozhodla motorovka
zdroj: tisková zpráva

O příběhu Gears of War: Judgment rozhodla motorovka

8. 6. 2012 15:30 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Občas je dobré, když vývojář přemýšlí.

Nemusí moc, stačí tak, jak to zvládli v Epic Games, když se rozhodovali o tom, kam se vydají s novým Gears of War. Tedy novým... Cliff Bleszinski se k tomu vyjadřuje následovně: „Když nadešel čas, my dokončili Gears 3 a tím to pro nás skončilo, ve smyslu příběhu. Prequel byl jediným logickým krokem dál. Takže jsme se začali dívat na časovou osu a hledali, kde by se dala vytvořit hra“.


Jenže jedna věc je setting příběhu a prostředí a druhý samotný gameplay. A přiznejme si, ke Gears of War patří motorová pila na Lanceru. Bez ní by chyběl sérii trademark a i Retro Lancery dokázaly, že bajonet není to, co pěkně rotující zubaté ostří. Zjevně si to uvědomil i tým Epicu. Potvrzují to Bleszinského slova.

„Podívali jsme se na moment, kdy nastal E-Day a hned jsme si řekli – hm, během E-Day nemohla být ještě motorovka. COG zabralo nějaký čas, než si uvědomili, že Locusti mají tvrdou kůži a jejich bajonety se lámou“. Druhou možností samozřejmě bylo úplně opustit Locusty a zkusit se podívat třeba do války lidí proti lidem během Kyvadlových válek. Jenže, tady je problém ještě větší, protože chybí velká zlá monstra, na kterých se dá vyřádit a hlavně, zase chybí ta motorovka.

„To už bychom vůbec nebyli Gears of War. Tak jsme se podívali na časovou osu a zjistili jsme, že zde máme okno několika měsíců po E-Day, lidstvo už bylo pod útokem, vzchopilo se a řekli si, že když si na koneč bouchačky namontují motorovou pilu, tak to pomůže. No a tak jsme se dostali do našeho období v Judgmentu“.

Jednoduché, ne? Stačí prostě najít moment, když už se používaly motorové pily.

Nejnovější články