Příští Xbox se může překrývat s cyklem Xbox 360
Neustále omílané řeči o další generaci konzolí se zpravidla omezují na představu, že...
PES 2012 se vás pokusí přesvědčit přes dvě hratelná dema
Ne jedním, ale hned dvojicí hratelných demoverzí hodlá Konami fotbalové fanoušky...
Designér Fallout: New Vegas o problémech RPG her
J.E. Sawyer si udělal jméno už v Interplay, a pak pod hlavičkou Obsidianu stál za vývojem Fallout: New Vegas, takže když se rozhovoří o koncepci dnešních RPG, mluví k žánru skutečně někdo povolaný. Na vývojářské konferenci GDC '11 se Sawyer razantně vyslovil proti tomu, aby RPG opírala část svých herních mechanismů o princip náhody.
Arma 3 rozhovor s Martinem Vaněm - 1. část
Rozhovor s vývojáři z Bohemia Interactive, to je již v podstatě tradiční zastávka našich...
DotA od Blizzardu se zpozdí kvůli kompletní předělávce
Od té doby, co Blizzard vloni představil plnohodnotného nástupce někdejšího módu Defense of the Ancients na bázi StarCraft II, který se má jmenovat Blizzard DOTA, uplynulo víc vody, než by si jeden myslel. Senior designér hry James Ebbert nyní v rozhovoru s Eurogamerem prohlásil, že Blizzard své dílo od té doby kompletně přepracoval.
Tvůrce Minecraftu půjde do soudu s Bethesdou s odhodláním
Pokud se to celé nezahraje jako obvykle do autu v rámci mimosoudní dohody, slibuje soudní střet Bethesdy a Mojangu (Markus Persson, tvůrce Minecraftu) kvůli slovíčku Scrolls v názvu Perssonovy nové hry zajímavou podívanou s možným poučením. Obvykle se tyhle názvové věci řeší a vyřeší v zákulisí, aniž by se veřejnost dozvěděla detaily - s ohledem na otevřenou indie náturu Markuse Perssona tomu v tomto konkrétním případě bude zřejmě jinak.
DOOM 4 poběží v singlu na polovině FPS multiplayeru
id Software se nejspíš rozhodli, že DOOM 4 udělají před oficiálním představením nejdelší...
Best of iPad - Doodle Dorks, Reckless Racing, Risk a další
Po delší době tu máme další díl seriálu o zajímavých titulech pro iOS platformy. Znovu připomínáme, že to je výběr toho, co se nám líbí a nelíbí nebo se nám dostalo při běžném hraní do rukou, na pokrytí aktuálních titulů zatím nepomýšlíme, ale když bude z vaší strany dostatečný zájem, rádi vyhovíme. Co vás ale dneska čeká? Podíváme se na překvapivý český hit Doodle Dorks, s vidláky si zazávodíme v Reckless Racing, vylepšíme švih v Let’s Golf 2, nakrmíme zelené cosi v Cut the Rope a nakonec ovládneme svět v adaptaci stolní hry Risk.
Dvojice uniklých videí ze survival titulu I Am Alive
Na internetu začala kolovat dvojice videí z hraní survivalové akce I Am Alive, která podle posledních zpráv stále žije, ačkoliv byla několikrát přepracovaná. Ubisoft by se videa asi snažil sundat tak jako tak, ale je velmi pravděpodobné, že uniklý materiál pochází z původní verze hry od vývojářů z Darkworks, tedy předtím, než se hry chopilo interní studio Ubisoft Shanghai. Fakt, že hra letos absentovala na E3 i gamescomu, naznačuje, že do finální podoby má I Am Alive nejspíš pořád daleko.
Stahujte demo Might and Magic: Heroes VI
Ubisoft vydal gigantické hratelné demo fantasy tahovky Might & Magic: Heroes VI, kterou jsme vám...
Fable IV za dva roky a pro klasický ovladač?
Herní magazín OXM si tradičně udržuje spekulativní rubriku, za kterou bývají občas jen...
Third-person akce Adrift evokuje vzpomínky na ponurou Paříž
Ještě v poslední den gamescomu stihli neznámí francouzští vývojáři Don't Nod potichu oznámit svoji third-person akci Adrift, odehrávající se v ponuré Paříži v roce 2084, tedy ne náhodou sto let po Orwellově slavném utopickém románu. Děj hry se má točit okolo zařízení na ukládání lidských vzpomínek jménem Sensation Engine, což je podle všeho takový hit, že lidé si vzpomínky rádi vzájemně vyměňují či dokonce prodávají - a ten, kdo vzpomínky ovládá, má obrovskou moc.
Proun - recenze "československého" Wipeoutu
Když ho vidíte v pohybu, připomíná Proun klasický Wipeout. Avšak po pár vteřinách hraní si možná vzpomenete na něco úplně jiného. Třeba jako já na geometrické intro z LHX: Attack Chooper nebo na tu dětskou, barevně lakovanou, dřevěnou stavebnici, na takové ty zelené kvádříky, žluté stříšky a červené mostíky, ze kterých se dá postavit parádní hrad, co ale nedrží pohromadě. Proun je vůbec hra o asociacích. Až mě brní, jak mnoho barevných nálad tenhle ve skrze primitivní závod s koulí na lepivém potrubí může skrývat.
Games.cz GC 2011: Velké odhalení...
Poslední videoblog z GamesComu 2011 se nám tak trochu zapomněl v pátečním shonu, ale...
Depresivní intro z Gears of War 3 slaví dokončení hry
Když jsem se Petra Poláčka po telefonu ptal, jaké dojmy si odnesl z prezentace Microsoftu na...
Přes osm minut záběrů z nové sci-fi onlineovky Wildstar
Hned první den letošního GamesComu jsme se dočkali oznámení nové MMO Wildstar, za kterou...
Aliens: Colonial Marines - dojmy z GC 2011
Trailery jsou nové plakáty, lákají na zhlédnutí filmu, potažmo ke koupi a hraní hry. Nepsaná pravidla přitom diktují, že by trailer měl vypíchnout to nejdůležitější a ukázat to nejlepší – prezentovat hráči realitu, která je umělá a výsledný produkt ji třeba vůbec nenabízí. Ne vždy se to ale povede, pro hry to platí obzvlášť, ale na obranu některých vývojářů je třeba říci, že jejich hry jsou zkrátka neztrailerovatelné.
Gamescom Report: Muzeum retro her
Gamescom, to nejsou jen netrpělivě očekávané hry a velkolepé stánky. Celá akce se v...
The Sims Social láká fanoušky simáků na Facebook
Ohlášená ofenziva EA na sociálních sítích pokračuje, a tentokrát skutečně velkým kalibrem. Ačkoliv o hrách na Facebook moc často na Games.cz nepíšeme, v případě The Sims Social je třeba udělat výjimku. Hra byla oficiálně spuštěna ve čtvrtek (beta běžela necelý měsíc) a najdete jí na této adrese. Facebookový titul připomíná starší díly klasických The Sims, případně nepříliš úspěšnou onlineovku The Sims Online.
Blizzard otevřel v Kolíně brány do pekel
Na několika zahraničních internetových serverech, jejichž redaktoři měli i během Gamescomu...