Trailer na otrokářskou hru je PR experiment nebo realita?

Dívám se, jestli není 1. dubna, ale kalendář říká, že ne. Přesto video z domnělého...

Rock of Ages si zahrává s definicí žánrů

Rock of Ages není žádný z dalších muzikálových projektů Michala Davida, vystavěný na ukradené kompozici známé písničky kapely Def Lepard, jak by se mohlo zdát. Dokonce to není ani stejnojmenný křesťanský hymnus z 18. století ani jednoduchá hra o bourání všeho v cestě velkou kamennou koulí, jak byste si mohli myslet po zhlédnutí videa pod textem. Ve skutečnosti je to „strategický“ titul, přičemž použití uvozovek naznačuje, že definici žánru naplňuje poněkud netradičním způsobem.

Anonym kritizuje poměry v Cryteku, ten se brání

Kdykoli se rozvinula debata na téma nesnesitelných pracovních podmínek u toho a toho vývojáře/vydavatele, měla prakticky vždy stejný průběh a byla zažehnuta s pomocí těch samých argumentů: neadekvátní pracovní hodiny kvůli blbosti a nekompetentnosti vedení; propouštění zkušených lidí, na jejichž místa přichází zelenáči; uměle udržovaný stav nejistoty; nevyplacení adekvátního odstupného atd. Jiné to není ani v případě Cryteku.

Operation Kingfish: další krátký film ze světa Call of Duty

Úspěch krátkého filmečku Find Makarov, který měl videoherní fikci série Call of Duty...

Umělá inteligence ve hrách #4: komunikační problém

V prvním díle seriálu o umělé inteligenci ve hrách se Dan Vávra zabýval základními úkoly AI, ve druhém načrtl metody použití AI v praxi a ve třetím díle krom jiného vysvětlil, proč se AI nedá ve hrách použít v plné míře. V tomto posledním, čtvrtém, díle Dan vysvětluje proč AI ve hrách (ještě) není schopná rozumné komunikace nebo přirozeného chování, a proč to tak asi v dohledné době ani nebudeme chtít.

Aliens: Colonial Marines - jak naváže na filmovou sérii?

Navazovat na takovou filmovou legendu jako je série o Vetřelcích není nic snadného. Své o tom...

Nezávislý rozcestník – léta Páně 636 a žvýkačkový grind

Kam dnes? Do rozbouřeného britského souostroví, kde se pro sekeru nebo píku nejde daleko? Za Inuity a jejich blízkému setkání s třetím druhem? Na ostrov Mořský kříž, kde se čaruje a morduje nebo do světa jednoho ‚asijského‘ grindu, kde se spíš morduje, morduje a morduje? A pak tu jsou ještě ti čutňáci…

Co vás čeká nového v multiplayeru Modern Warfare 3

Není žádným tajemstvím, že redakce Games nijak zvlášť neholduje titulům v sérii Call od Duty/Modern Warfare. Důvod je jednoduchý, nikdo z nás není, až na pár výjimek, multiplayerově orientovaný, což je právě ta oblast, ve které CoD hry vynikají, a důvod, proč jsou tak populární. Modern Warfare 3 však přinese v multiplayerové oblasti celou řadu změna a novinek, o které byly aktuálně oznámeny, a o které vás nemůžeme ochudit - o některých z nich se tak dozvíte po rozkliku článku.

Na kolik vás přijde, co nabídne Call of Duty Elite

Jedním z nástrojů, s jehož pomocí chce Modern Warfare 3 porazit Battlefield 3 v letošním boji o nejprodávanější hru podzimu, je služba Call of Duty Elite. Zevrubný přehled o tom, k čemu má sloužit, už máte - díky dříve zveřejněným informacím. Dnes se dozvíte, na kolik vás přijde placená verze, a co v ní bude zahrnuto.

Darkmoon Faire z WoW jak ho neznáte

Celoroční event Darkmoon Faire projde nemalými změnami, které jsou snad první od jeho vzniku. Blizzard o tom před pár dny zveřejnil článek, který kolegové z fanstránky WoWfan.cz přeložili a zpracovali pro ty, co neovládají tak dobře anglický jazyk.

Sledujte 29. díl herního pořadu Re-Play

Prázdniny utekly jako voda a Re-Play vstupuje na Primě do své první podzimní sezóny, kterou symbolicky otevře jubilejním 30. dílem. Premiéru má dnes (v sobotu) ve 13:40 na Coolu a přináší převážně materiály z Gamescomu: rozhovor o Borderlands 2 nebo Aliens: Colonial Marines. K tomu si přidejte recenzi velmi zajímavé Deus Exovky E.Y.E: Divine Cybermacy nebo soutěž o nabušenou grafárnu ASUS HD 6970 a motivace ke sledování 30. dílu vám určitě chybět nebude.

Arma 3 - rozhovor s Martinem Vaněm - 2. část

Na první část rozhovoru o Arma 3 z letošního GamesComu navazuje samozřejmě i část druhá. V...

Age of Empires Online - recenze

Age Of Empires je v herním světě silná a dokonale fungující značka. Podobně je na tom v automobilovém průmyslu třeba takový Volkswagen Golf. Pravidelně se objevují nové modely, které si drží vysoký punc kvality a nabízí lepší a dokonalejší technologie. Pořád však sedíte v klasickém Golfu, který s sebou nese něco z letité klasiky a tradice původních modelů. Srovnávat auto se strategickou hrou je možná na pováženou, ale když se nad tím zamyslíte, tak podobně zodpovědně přistupuje Microsoft právě ke značce Age Of Empires, jejíž první díl vyšel již před čtrnácti lety. A to prosím není žádné pochlebování, v tomto případě tak tomu skutečně je.

Konami chce zastavit cenovou válku ve Velké Británii

Na pultech obchodů s hrami to ve Velké Británii vře, protože se jednotlivé řetězce snaží...

Trailer na Stronghold 3 se věnuje vsi a mučení

Je to možná trochu netradiční, když se ve hře o stavění hradu věnujete drnohryzům s prasaty, ale jak by vám odborník vysvětlil, role hradního suburbia je pro fungování opevnění klíčová.

Microsoft kamenné prodejny neopouští, pořád mají sílu

Možná, že pro někoho znamená digitální distribuce budoucnost, ale Microsoft ví své a...

Jak se dělala Assassin's Creed encyklopedie

Každý skalní fanoušek Assassin's Creed série se jistě těší na Encyklopedii Assassin's Creed, která vyjde společně s Animus edici chystaného dílu s podtitulem Revelations.

Frakce jsou v Secret World základem všeho

Pokud také patříte mezi hráče, co si od Secret World slibují svěží závan v zatuchlých vodách MMO, jistě vás potěší, či zaujme, několik zpráv o systému tří frakcí, které jsou pro tuto hru základním stavebním prvkem.

Warhammer 40k: Space Marine čeká update s co-op módem

Hratelné demo Warhammer 40,000: Space Marine už jste asi hráli, „nějaký“ obrázek o hře...

Akční adventura ze světa Call of Duty, která nepřežila

Sledgehammer Games se chystají vrhnout do lítého boje o letošní jedničku válečných FPS se svým Call of Duty: Modern Warfare 3, ale předtím, než na tomto projektu začali participovat, měli v plánu zpracovat jinou hru. Také měla být ze světa Call of Duty, ale od tradičních FPS se měla lišit tím, že...