Ujeté zabíjení s teenagerkou v Lollipop Chainsaw
Dobře, předem je třeba říct, že zombie začínají být ve hrách už tak trochu otravné. Nemohl by to být někdo jiný? Třeba nějak formálně, klidně ať se plouží a jde po mozcích, ale nemusí to být zrovna zombie. Nicméně stalo se a bude se dít, takže vzhůru na Lollipop Chainsaw, příběh jedné středoškolské roztleskávačky. Galerie #14457
Lucius – opravdu znepokojující hra za ďáblova syna
Viděli jste film Přichází Satan!? Tak Lucius je hra, která vychází z takřka stejného...
Borderlands 2 - rozhovor se scénáristou Anthony Burchem
První z videorozhovorů, které jsme pořídili (a neustále pořizujeme) na GamesComu se týká...
Nové obrázky multimediální aplikací pro PS Vita
Světlo světa spatřily nové screenshoty multimediálního přehrávače a webového prohlížeče na PS Vita. Již první letmý pohled na browser dává tušit, že by mohlo tentokrát jít o mnohem lépe použitelnou záležitost, než tomu bylo v případě PSP. I přehrávač působí moderním a kompaktním dojmem. Videopřehrávač bude propojen s PSN a zabudován bude také prohlížeč fotografií, které lze přímo na PS Vita. Chybět nesmí ani podpora sociální sítí, takže fotografie lze sdílet přímo na Facebook, Twitter a jím podobné. Vypadá to teda, že by PS Vita mohla umět všechno, jako chytré mobilní telefony, tedy kromě volání. Je to příjemná změna a nezbývá než doufat, že Sony nabídne lepší podporu těchto aplikací, než tomu bylo u dosluhujícího PSP.
Diablo 3 pořád míří na konzole, už nezpochybnitelně
O tom, že se Diablo 3 nakonec objeví i na konzolích se spekuluje už hodně dlouho a Blizzard to rozhodně nepopírá, spíše tajnosnubně přitakává.
NeverDead se připomíná, pořád ztrácí končetiny
Přiznám se, že akční šílenost NeverDead od Rebellion Developments je můj černý kůň letošního roku.
Pro milovníky retra přichází Project Mercury
Jste z moderních her otrávení, vadí vám neustálá honba za technologickou dokonalostí a s konstatováním, že dříve byly hry mnohem lepší, znechuceně přehlížíte všechny současné AAA tituly? Pak i pro vás přinesl Gamescom zajímavou informaci a to konkrétně od nového studia Centauri Micro Games. To se totiž specializuje na vývoj retro her, které obohacuje o nové funkce poskytující současné platformy.
Activision se ohrazuje proti slovním útokům EA
Když už říkáme Modern Warfare 3 a Battlefieldu 3 „válečné hry“, sotva by nás ještě před pár měsíci napadlo, že by se toto přízvisko dalo brát i jako reflexe vztahů mezi oběma společnostmi, které se snaží, aby ta jejich hra zvítězila na momentálně nejsledovanějším (bohužel) poli herního průmyslu.
Odklady StarCraft marketplace jsou neúspěchem Blizzardu
Blizzard je v herní branži v podstatě synonymem pro úspěch. Na co lidé z Kalifornie sáhnou, to se podaří a většinou také vydělá hromadu peněz. Spoluzakladatel firmy Frank Pearce byl přesto na Gamescomu dotazován právě na věci, které se studiu takového formátu nepovedly. A ten bez jakéhokoliv váhání přišel s velmi konkrétním příkladem StarCraft marketplace.
SW: The Old Republic nebude mít cross-faction chat
Chtěli jste říct svým sithským oponentům, že jsou smradlavé rancoří výkaly? Chtěli jste se vysmát svým republikánským protivníkům, že Jediům... no, to snad radši ani ne. Každopádně, díky chování mnohem horšímu nakonec po sérii testování došli vývojáři k tomu, že Star Wars: The Old Republic nebude mít chat napříč frakcemi. „Je zde hned několik důvodů, proč nakonec nechceme mít možnost komunikace mezi rozdílnými frakcemi“. Galerie #12707
Dishonored – ambiciózní mix odkrývá tvář
Prezentace na herních výstavách doprovází kolorit dohadů, jestli to, co jsme zrovna viděli, byl jen dopředu sejmutý záznam nebo naživo odehraná – byť virtuální – realita. Firmy jdou dokonce ve výjimečných případech tak daleko, že nechají do místnosti postavit počítač / konzoli, za něj posadit svého člověka / opici a živé hraní markýrovat. Tentokrát ale veškeré pochyby rozsekl příchod Raphaëla Colantonia, který se po skončení prezentace vyptával svého kumpána Harveyho Smithe na její průběh. Ona se totiž rozkošně vymkla z rukou a vlastně nám tím odkryla systémy předváděné hry víc, než sebelíp secvičené divadlo.
Battlefield 3 je podle poroty nejlepším počinem Gamescomu
Letošní Gamescom ještě není ani v polovině, ale my již známe vítěze zdejších ocenění...
Sony: „Holografické zobrazení přijde do deseti let“
Velmi zajímavé myšlenky zazněly z úst zástupců Sony, Šúheje Jošidy a Micka Hockinga, v diskusi ohledně budoucnosti samotného hraní a interakce hráčů s herními postavami.
Saints Row: The Third představuje Kráčející Apokalypsu
To je on, jeden z vašich hlavních protivníků v třetím sílu oblíbené série Saints Row, Killbag alias Kráčející Apokalypsa, zápasník, gangster, zámožný chlapík s fakt velkou sochou a jeden z největších drsňáků ve městě.
X-Men: Destiny představují schopnosti mutantů
V comicsové akci s prvky RPG jménem X-Men: Destiny sice pořád slyšíme o možnosti volby, ale...
Gabe Newell hraje Dotu 2 a doufá v návrat EA na Steam
Jednou z nejobletovanějších postav letošního GamesComu je bezesporu šéf Valve Gabe Newell. A přestože novináře z České republiky pravidelně u několik let posílá do věčných lovišť (čti k Dougu Lombardimu, PRovi Valve), dostaly se k nám jeho moudra alespoň prostřednictvím několika rozhovorů, které Newell poskytl médiím jako Develop nebo PC Gamer.
Rozhovor s SGC o miliónovém turnaji v Dota 2
O turnaji v Dota 2, ve kterém se na GamesComu hraje o rovný milión dolarů, jsme už v...
GamesCom 2011 poprvé, hlásí se Altair a Modern Warfare 3
První den GamesComu je již tradičně zasvěcen novinářům a byznysmenům, takže na výstavišti v Kolíně nad Rýnem je relativní klid a ticho. Tedy, samozřejmě v intenci herních výstav. Každopádně, první den GamesComu byl relativně klidný i co se týče nových oznámení a událostí, takže všechny informace z Kolína nakonec přehlušila zpráva o tom, že se Square-Enix rozhodli regionálně uzamknout evropské verze Deus Ex: Human Revolution. Přes všechen ten křik na diskusních fórech pak ale málem zanikly informace, videa a screenshoty, které byste si rozhodně neměli nechat ujít. Pojďme si je tedy zrekapitulovat v našem přehledu...