Tomb Raider prý bude otevřená hra se systémem zkušeností
zdroj: tisková zpráva

Tomb Raider prý bude otevřená hra se systémem zkušeností

3. 6. 2012 7:58 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Další špetka informací ohledně chystaného rebootu série Tomb Raider s ikonickou a nyní velmi zranitelnou Larou Croft se dostala ven.

Podle zatím neověřených zpráv (leč pocházejících z pravděpodobně ověřeného Game Informeru) určitě nehrozí to, čeho se mnozí z nás trochu obávali, tedy lineární naskriptované cesty, v níž možná zažijeme velké dobrodružství, ale tak říkajíc „na jedné koleji“.


Jeden z vývojářů by se měl vyjadřovat takto: „Dáváme hráči možnost rozběhnout se a vybrat si vlastní cestu. Přímočará sekvence s bombardérem B-52 je jen tutorial. Poté už se můžete od letadla vydat kam chcete, prakticky vše je přístupné a hráč má možnost přecházet z lokace do lokace“. Což zní opravdu dobře. Zajímavě ovšem zní i další zprávy ohledně systému zkušeností a rozdělení ostrova na zóny.

Kupříkladu zde bude systém zkušeností. Pomocí něj pak budete vylepšovat Lařiny schopnosti podle toho, jak vám to přijde vhodné. Stejně tak nalézáním užitečného materiálu budete moci vyrábět improvizované předměty. Dít se tak bude v základních táborech, které budou rozesety po mapě a které budou fungovat jako body, mezi nimiž se dá po ostrově skákat z jedné zóny do jiné – jen je třeba si je vždy objevit. Mimochodem, když odhlédneme od pomyslného skákání po mapě k tomu reálnému, s Larou budete ve skoku moci manipulovat. Tedy regulovat během delších skoků výšku, kam dopadne atd. Nemělo by jít jen o generické skoky s nutným a zajištěným přilepením k jedné plošince.

Co se týče oněch vylepšení Lary, kupříkladu jí můžete zvýšit počet šípů v toulci a nebo zvýšit její rychlost střelby z luku. Jak se budete propracovávat dál v daných schopnostech, Lara bude víc a víc odpovídat vašemu stylu hraní. Jediná lineární věc bude samozřejmě příběh. V něm se musíte dostat z bodu A do bodu B. Jenže tak budete činit podle svého a v rámci své úvahy, kdy se kam vydáte. Uzlové body v podobě základních táborů tady hrají klíčovou roli a dokonce se mluví o tom, že lokace nabídnou rozdílné zážitky v rozdílnou denní dobu.

Jak už bylo řečeno, tohle nejsou zatím ověřené zprávy, nicméně vzhledem k tomu, že z Game Informeru, který za chvíli vychází, vypadávají předčasně relevantní a pravdivé informace, asi není třeba příliš pochybovat.

Nejnovější články