Gears of War: Judgment vám ukáže začátek invaze Locustů
zdroj: tisková zpráva

Gears of War: Judgment vám ukáže začátek invaze Locustů

3. 6. 2012 14:50 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Tak už máme celkem jasno o tom, oč půjde v Gears of War: Judgment (jistí jedinci už mají v držení Game Informer a my budeme brzy mít taktéž).

Proč je Cole a Baird v řetězech a proč je v titulu onen osudový rozsudek. Hlavními hrdiny Judgmentu budou členové Kilo Squad, tedy Baird, Cole, Sofia a Garron. A celá Kilo Squad čeká na rozsudek, protože je obviněna z velezrady, zbabělosti tváří v tvář nepříteli, dezerce, krádeže vojenské technologie a dalších veselých přečinů a zločinů.


Jak se k tomu ale celá četa dostala? Hra bude začínat patnáct let před událostmi prvního dílu - i proto vypadají hrdinové tak mladě. Skončily Kyvadlové války (Pendulum Wars) a Kilo Squad pochoduje uprostřed květinami zasypané ulice, kde se slaví konec válek. Jenže než si lidstvo vydechne z téhle války, jsou tu Locusti a jejich překvapivý útok. A vy se spolu s Kilo Squad vrhnete do brutální totální války, která by měla díky tomu, že má COG ještě plno sil, propuknout v ještě megalomanštějším měřítku, než jsme si u této série navykli.

Jako hodně zajímavý nápad zní proces, jakým vám bude vyprávěn příběh, jak to vše došlo až k soudu. Každý z členů Kila bude vyprávět děj ze svého pohledu. Trochu paradoxně tak vyznívá fakt, že zde prý bude mnohem méně filmečků než v trojce, protože chtějí tvůrci (People Can Fly podpoření klíčovými osobami z Epicu) mít co nejplynulejší akci. Vyprávět se tedy bude ve hře, během akce a nebo v kratičkých intermezzech.

Hra by samozřejmě měla vykazovat klasické prvky Gears of War, žádná velká předělávka nás jinak nečeká. Takže kryt, brutalita, tuny nepřátel, diverzní podkopy z kterých lezou Locusti... Možná se dočkáme nějakých nových zbraní, i když Retro Lancer už se představil a hlavně se asi můžeme těšit na svět Sery, který ještě není takový, jak jej známe z předchozích her, tedy zdevastovaný, protkaný troskami měst a civilizace. A samozřejmě jsou tu ty slibované obrovské bitvy.

Takže ano, vím, že jsem se původně k oznámení téhle hry stavěl negativně, ale přiznám se, že pohled na samotný začátek války, změna settingu, systém vyprávění pomocí flashbacků a samozřejmě Baird, největší sympaťák série po posledním Carminovi, změnili můj názor. Počkejme na definitivní potvrzení na tiskovce a v GI, nicméně, vše se zdá být důvěryhodné a logické v rámci zasazení her.

Nejnovější články