Masters of Anima - recenze
Je v pořádku, když hra přijde s jednou neotřelou mechanikou a celý zážitek upřede a postaví okolo ní. Ale pouze za předpokladu, že je onen nový systém dostatečně nosný, aby udržel celý titul, ale hlavně tvůrci nesmí zapomenout věnovat péči i omáčce okolo, protože v opačném případě dopadne celý pokus poněkud neslavně. Jistě tušíte, kam podobným úvodem mířím. Masters of Anima od Passtech Games vsází na jednu kartu, ale bohužel v ruce nedrží královský flush. Má přinejlepším dva páry.
Přijde vám Darkest Dungeon málo temný? Tak se mrkněte na Iratus: Lord of the Dead
Nemůžeme se divit, že velká spousta vývojářů prahne po zkopírování úspěchu atmosférou prošpikovaného depresivního RPG Darkest Dungeon. Různé klony se objevují především na tabletech, kde mohu doporučit Dungeon Survival (iOS, Android). Ale i na velkých zařízeních se občas vyloupne napodobující vyzyvatel. Iratus: Lord of the Dead je z těch, které rozhodně stojí za pozornost.
BoardGame Club #1: Deskovky a digitální svět s Honzou Vaněčkem
Před několika týdny jsme si do Fight Clubu #365 pozvali našeho autora alladjexe, který se nevěnuje videohrám, ale deskovkám. Sice jsme se zapomněli pobavit o něčem digitálním, ale zpětná vazba od vás nám potvrdila, že i o stolní hry je zájem. Neváhali jsme a přichystali další pořad z rodiny Clubů, tentokrát čistě o deskovkách. Dámy a pánové, připojte se k nám v historicky prvním BoardGame Clubu.
Chystá se temná westernovka Ritual od tvůrců Serial Cleaner
Po jakém úkolu touží každý lovec odměn? Vsadil bych se, že po co nejsnazším, který se dá zmáknout během chvilky a z nějž padne ten nejnaditější měšec zlata. Asi víte, kam tím mířím. Úkol, který je zadán mladému bezejmennému hrdinovi v hororové westernovce Ritual, je pravým opakem výše zmíněného.
Tvůrci Resogunu chystají multiplayerovku Stormdivers, možná to bude battle royale
O Stormdivers bych mohl mluvit celé hodiny. Velezkušené finské studio Housemarque, které má na triku třeba pěknou střílečku Nex Machina nebo Resogun, se totiž vytasilo s nekonečnou řadou informací, mezi něž patří například skutečnost, že hra bude primárně multiplayerová. A že bude mít něco společného s bouřemi…? A možná se tam bude létat. Taky bude postavená v Unreal Enginu. A to je vlastně asi tak všechno.
LongPlay – XCOM 2: War of the Chosen #1: redakční masakr začíná
XCOM 2: War of the Chosen. Výborné rozšíření pro výbornou hru. A taky nástroj, který nám v následujících týdnech virtuálně zmasakruje celou redakci. Do nového LongPlaye jsme si vytvořili vojáky nejen podle nás, ale i podle lidí z okolí redakce, a až v nekompromisním simulátoru zkázy vychcípáme my, přijdete na řadu vy.
Tvůrci adventury Firewatch se nechali spolknout společností Valve
Na potvrzení nedávných slibů jsme nakonec nemuseli čekat moc dlouho. Gabe Newell se zhruba před měsícem vytasil s nadšeným vyjádřením: „Hurá! Valve začne znovu vydávat hry,“ které nyní potvrzuje. Nikoliv dalším projektem přímo od Valve, ale od tvůrců Firewatch.
Ben Brode, ředitel vývoje Hearthstonu, opouští Blizzard
Z testera vývojářem, z vývojáře manažerem, a jak to tak vypadá, z manažera opět vývojářem. Ben Brode, ředitel vývoje karetní hry Hearthstone, si toho v Blizzardu během patnáctileté kariéry zažil opravdu hodně, ale teď nastal čas na změnu. Brode se rozhodl založit nové studio, které prý bude „asi vyvíjet hry“. Jestli to budou zase kartičky, to zatím neprozradil.
Nové hry, které vyjdou v příštím týdnu
Ano, je to Jízdní řád, ale už to vlastně není Jízdní řád. V následujících týdnech uvidíte v tomto formátu několik změn a experimentů, které začínají tím nejprostším, tedy změnou názvu na ten, který vše jasně říká. Zkusíme také, zda vám sedne kratší stopáž videa, v němž si, jako obvykle, můžete prohlédnout hry, které vyjdou v následujícím týdnu. Klidně se ale s námi podělte o názor a řekněte, zda vám v takovém přehledu něco chybí. Za videem jako obvykle stojí Honza Vondrášek, který jej sestříhal a namluvil.
Herní testy a přetaktování APU Ryzen 5 2400G a Ryzen 3 2200G
Novým procesorům s integrovanou grafikou AMD Raven Ridge jsme už věnovali samostatný článek, ale protože jsme dostali možnost si nová APU řádně otestovat, můžeme se na jejich výkon podívat trochu podrobněji. Zaměřili jsme se především na herní testy integrovaného čipu Vega a nezapomněli jsme ani na přetaktování.
Objevujeme české deskovky – část III.
Vítám vás u třetí a zároveň závěrečné části seriálu o hrách místní provenience. Zatímco předchozí díly se věnovaly – řekněme si to otevřeně – veskrze seriózní zábavě (viz Objevujeme české deskovky – část I. a Objevujeme české deskovky – část II.), dnešní díl si bere na paškál odlehčené karetní a párty zábavičky. No, i když, párty…
To nejlepší z Games.cz - battle royale kam se podíváš
Tímhle tempem budeme mít režim battle royale za chvíli i v plošinovkách. Zatím není oficiálně potvrzeno ani jedno, ale zprávu o údajném battle royale pro The Division 2 následovala zpráva o battle royale pro letošní Call of Duty i Battlefield. Asi to málokoho překvapuje a bude zajímavé sledovat, co bude dál. Kam všude se podaří vývojářům a vydavatelům aktuálně dominantní herní žánr nacpat. A kdo z nich uspěje a kdo bude jen stát opodál. Aby si ještě na pana Playerunknown někdo za dva roky vzpomněl…
Ztraceno v procesu: Far Cry, Far Cry 3 a kořeny ságy
Letošní jaro jsme zahájili vydáním pátého dílu Far Cry – po fiktivním tropickém ostrově a fiktivní himalájské diktatuře jsme se vrhli... do náruče fiktivního amerického kultu. Na to, že první díl série platil za jakousi moderní, akční variaci Ostrova doktora Moreaua, je markantní změna stylu od jedničky do pětky zjevná. Aby také ne, když hru dnes namísto německého Cryteku spravuje Ubisoft! Jak ale ukazuje pohled na vývoj jedničky i trojky, kdyby série měla zůstat věrná svým kořenům, žádnou sérií by se nejspíše nikdy nestala.
Vyhlášení vítěze soutěže o atraktivní telefon Honor 7X
21. 4. 2018
|
Redakce Games.cz
Nedávno jsme jednomu z našich čtenářů nabídli možnost vyhrát v soutěží mobilní telefon Honor 7X v ceně necelých 7 tisíc Kč. Stačilo správně odpovědět na soutěžní otázky a čekat, jestli se zrovna na vás usměje štěstí při losování výherce. Kdo vyhrál zmíněný telefon, a jaké jsou tedy správné odpovědi?
Osmidílný zaklínačský seriál od Netflixu vyjde nejdřív v roce 2020
Nového herního zaklínače od polského CD Projekt RED se asi jen tak nedočkáme, alespoň nějakou náplastí na ránu všech geraltofilů by však mohl být připravovaný seriál streamovací služby Netflix. Ať už se těšíte, nebo jste ve svých očekáváních rezervovanější, zřejmě si všichni společně na tohle zpracování nějaký ten pátek počkáme. Respektive poměrně hodně pátků.
Fight Club #371: Jarní přemítání
CD Projekt je svůj a je to dobře. S Cyberpunkem nikam nespěchá a na pilu netlačí ani u Gwentu. Ten se totiž dočká obrovských změn a očekávanou singleplayerovou kampaň si zahrajeme s nemalým zpožděním. I tohle jsme řešili v 371. Fight Clubu ve složení Lukáš, Aleš, Šárka, Adam.
Magic: The Gathering Arena – dojmy z hraní
Magic: The Gathering je královská karetní disciplína. V porovnání s Hearthstonem je to něco jako bridž oproti žolíkům. Složité mechaniky, nepřeberné množství možností jak reagovat na tahy soupeře, spousta různých typů karet… Magic zkrátka vyžaduje značnou mentální investici, a ačkoliv pak také přináší vyšší dividendy, úplně se nehodí k desetiminutovým, tak trochu bezmyšlenkovitým partičkám, a tak nevypadá jako zrovna ideální kandidát na masové rozšíření mezi virtuální kartičkáře. Magic: The Gathering Arena se to rozhodla změnit.
Kyberpunková adventura State of Mind nahlíží do bídné budoucnosti
Ono, který kyberpunk to s lidskou rasou vidí růžově, že? Budoucnost je v tomto stylu vykreslovaná podle ložených měřítek – obrovská propast mezi chudými a bohatými, celkové znečištění planety, androidi ve veřejném sektoru a technologie, které o nás vědí víc, než my samotní. Na to vše si stěžuje hlavní hrdina adventury State of Mind.
Tahové RPG For the King si prosekalo cestu ven z early accessu
Až dosud ve jménu padlého krále válčili jen stateční dobrodruhové odhodlaní riskovat výlet do předběžného přístupu, ale od včerejška se brány zlem postiženého království otevírají i tradičnějším hráčům, co si radši počkají na plnou verzi. Po dlouhé době strávené v early accessu je tu tahové roguelike RPG For the King, které vás buď o samotě, nebo s kamarády pošle zachraňovat nebezpečný svět.
Agony za měsíc otevře brány pekelné. Konzolisté budou ušetřeni některých nechutností
Když se tak koukám na erotikou nabité nechutnosti v chystaném hororu Agony, přemýšlím, která z her poslední doby šla ještě dál. Co se děsivosti týče, Layers of Fear odvedla opravdu dobrou práci. Slušnou nechutnost nabídne podivnost Scorn. A z hlediska neskrývané erotiky to všem natře Lust for Darkness. Ale Agony vypadá, že by mohla mít vše dohromady plus peklo. A chtít něco takového hrát vyžaduje pořádnou kuráž.