Záznam tiskové konference Nintenda
Nintendo to má letos relativně jednoduché. O Switch je obrovský zájem a dobře si vedou i hry na něj. Japonský herní gigant tak může tahat z rukávu jedno eso vedle druhého, značek na to ostatně mají dost: Metroid Prime, Star Fox, Yoshi, Pokémon, Animal Crossing, Super Smash Bros. a tak dále.
Sledujte druhý E3 Fight Club Speciál plný vzácných hostů
Totální šílenství nevinně označené dvěma znaky E a 3 pokračuje, vývojáři nám na hlavu sypou jedno oznámení za druhým, a kdo se v tom všem má vyznat? Samozřejmě herní experti, které jsme si i tentokrát do studia na Fight Club Speciál dotáhli hned ve čtveřici. Kromě našeho Petra s Lukášem dorazí ještě Petr Bulíř a Lukáš Macura.
Bohemia Interactive oznámila Vigor, free to play online survival akci pro Xbox
Píše se rok 1991 a nukleární válka skončila. Střední Evropa je zdevastovaná, přežívá jen Norsko, válkou z velké části nedotčené. Namísto pustiny se v něm hraje o život v rámci drsného boje o přežití, kdy to zvládnou buď ti nejdrsnější, nebo ti nejmazanější. Takový je Unreal Enginem poháněný Vigor, nově oznámená hra od českého studia Bohemia Interactive.
Bethesda oznámila Starfield, velké singleplayerové RPG „příští generace“
Bethesda zkusila na letošní konferenci něco nového a v kontextu těch předchozích i něco netradičního. Oznámit hru, která nevyjde letos, ani za rok a možná na ni budeme čekat i víc jak dva roky. Velké singleplayerové sci-fi RPG Starfield.
Parádní trailer k Beyond Good & Evil 2 představuje mladou Jade jako drsnou záporačku
Ubisoft svoji tiskovou konferenci minulý rok pomocí Beyond Good & Evil 2 uzavíral, letos otevíral. Dostali jsme nové záběry z hraní, parádní CGI trailer a představení způsobu interakce vývojářů s komunitou. V rozporu s rok starými informacemi se ve hře objeví i stará známá Jade, která, alespoň to tak vypadá, bude nejspíš hlavní zápornou postavou.
E3 2018 – Praha volá Los Angeles #1
Jako každý rok, i letošní E3 se budeme snažit spojit s naší výpravou v Los Angeles, kterou v tomto případě představuje Patrik Hajda. V 10 hodin se znovu pokusíme navázat videohovor, kde bychom se měli dočkat snad ještě ne vyčerpaného Patrika, který se s námi, tedy Lukášem, podělí o své dojmy z prvních tiskových konferencí a vlastně jak působí celá akce na étrojkového nováčka.
Osm minut z Death Stranding ukazuje mnohé, ale hra konkrétní obrysy pořád nemá
Další rok, další trailer na Death Stranding. A další tápání. Hideo Kodžima na pódiu Sony sice chyběl, ale jeho novinka z dílny Kojima Productions si zabrala víc jak osm minut. Sice jsme dostali spoustu nových záběrů a dvě nové postavy, nicméně pokud jste očekávali pořádné představení hry, jejích mechanik a dalších detailů, budete zklamaní.
Wolfenstein obohatí mladá krev, hrát budete za Blazkowiczovy dcery
Oznámení pokračování Wolfenstein II: The New Colossus bylo jedním z těch překvapivějších momentů letošní E3 konference v režii Bethesdy. Ve Wolfenstein: Youngblood se přesuneme v čase o 19 let do budoucnosti, do alternativní verze 80. let. Namísto BJe se ujmete jedné z jeho dcer-dvojčat v nacisty okupované Paříži, a to buď sólo, nebo v kooperaci s vaší „sestrou“.
V Ghost of Tsushima budete šermovat i plížit se na nádherném japonském ostrově
Mongolové věděli, proč v roce 1274 obsadit japonský ostrov Cušima. Je tam totiž strašně hezky. Rudé listy javorů, zlaté lány obilí, krev esteticky stříkající z žil… V nádherné přírodě se bohužel pro dobyvatele skrývá poslední samuraj, a je smrtelně nebezpečný. Umí se plížit, umí nepřítele zaskočit skokem shůry, a samozřejmě umí skvěle šermovat. Výsledkem je akutní redakční nedočkavost, abychom si Ghost of Tsushima konečně mohli zahrát.
Ellie se o sebe v The Last of Us: Part 2 dokáže postarat sama
The Last of Us z roku 2013 je pro mnohé hráče vrcholem minulé generace konzolí, takže pokračování vzbuzuje poměrně velká očekávání. Téměř dvanáctiminutové video, které Naughty Dog ukázali na E3 prezentaci Sony, skvěle pracuje s budováním atmosféry i kontrastem intimního momentu s brutálním násilím.
Proměnlivý příběh Assassin’s Creed Odyssey vás zavede do peloponéské války
Fámy o chystaném Assassin’s Creed Odyssey nakonec nebyly příliš přesné. Hra se sice skutečně odehrává v antickém Řecku, ale nikoli až po událostech Assassin’s Creed Origins, jak jsme původně předpokládali. Místo toho se podíváme do peloponéské války mezi Spartou a Athénami v 5. století před naším letopočtem. A tentokrát to vypadá na ještě větší příklon k RPG než u egyptského dílu – včetně dialogových voleb a několika možných konců.
Záznam tiskové konference Sony
Tisková konference Sony je za námi a nutno říct, že reakce na její samotnou dramaturgii jsou poněkud rozpačité. Občas ztrácela tempo a i přes kratší stopáž se divák mohl občas nudit. Naštěstí tohle všechno ale kompenzovala kvalita videí z her a několik velmi příjemných překvapení a ohlášení. Neukázaly se totiž jen čtyři velké chystané tituly, o nichž se hovořilo, ale byl třeba oznámený i Nioh 2.
Záznam tiskové konference Ubisoftu
Tisková konference Ubisoftu je za námi a rozhodně stála za pozornost a to i když nedošlo na ukázání nového Splinter Cellu. Bohatě to ale vyhradila nová videa a informace o hrách, které Ubisoft už vydal a dále podporuje, a nebo o těch, které teprve vydá a víme o nich. Srdce asi všech ve studiu si ukradl Assassin’s Creed Odyssey, který se oproti údajným uniklým informacím neodehrává za Flaviovské dynastie, ale mnohem hlouběji v historii, během zlaté éry městských států a Peloponéských válek. Na záznam tiskovky a naši následnou debatu ve studiu a s diváky se můžete podívat v článku.
Záznam tiskové konference Square Enix
Square Enix toho může letos nabídnout relativně dost, a to nejen pro asijské trhy nebo milovníky japonské produkce. Shadow of the Tomb Raider se nám přestavil už před pár týdny a o Avengers vlastně také víme, jen jsme je ještě neviděli. Schovává si je Square na později, nebo je vytáhne teď, krátce poté, co Infinity War absolutně ovládla kina?
Oficiální oznámení The Elder Scrolls VI je tady, hra je ale v nedohlednu
The Elder Scrolls V: Skyrim vyšel v roce 2011 a je pravděpodobné, že jeho nástupce, čerstvě oznámený The Elder Scrolls VI, to na desetileté výročí pětky nestihne. Bethesda na své tiskové konferenci na E3 sice příští TES oznámila, ale naznačila, že na vydání si počkáme opravdu dlouho.
Vyhlášení soutěže o přístup do bety World of Warcraft: Battle for Azeroth
11. 6. 2018
|
Redakce Games.cz
Ve spolupráci s Blizzardem a společností ABC Data jsme nabídli 25 hráčům možnost získat přístup do bety datadisku World of Warcraft: Battle for Azeroth. Stačilo správně odpovědět na tři jednoduché otázky a doufat, že se na vás usměje štěstí při losování. Zájem byl veliký, výherce už máme vybrané a kódy do bety jim pošleme, hned jak je obdržíme od Blizzardu. Pokud vás zajímá, na co jsme se ptali, a jaké jsou správně odpovědi, podívejte se do článku.
E3 2018: sledujte Fight Club Speciál s Jánem "Splitem" Ilavským
Rytmický Beat Saber je momentálně nejlépe hodnocenou hrou na Steamu a po Oculu a HTC Vive je nyní téměř připravená ovládnout i prostředí virtuální reality pro PlayStation 4. Při této příležitosti jsme si do prvního speciálního Fight Clubu k letošní výstavě E3 pozvali hosta ze všech nejpovolanějšího, tedy Jána "Splita" Ilavského ze studia Hyperbolic Magnetism.
Halo Infinite vévodí Master Chief, vývoj má před sebou dlouhou cestu
Microsoft otevřel svou tiskovou konferenci oznámením nového Halo, a to rovnou s Master Chiefem v hlavní roli. Namísto Halo 6 jsme ale dostali oznámení Halo Infinite a trailer, který svým způsobem není ani ze hry. Nové Halo vzniká opět ve studiu 343 Industries a pohání ho jejich zbrusu nový engine Slipspace.
We Happy Few se zaměří na příběh a vyjde v srpnu
Microsoft vyrazil na nákupy a při té příležitosti si přivlastnil i studio Compulsion Games, autory surrealistické akční adventury We Happy Few. Dystopická verze anglického městečka z šedesátých let po dvou letech konečně opustí předběžný přístup a podle nejnovějšího traileru výrazně zapracuje na příběhu, který zkombinuje se survival prvky na náhodně generované mapě.
Britská Forza Horizon 4 sází na sdílený svět a měnící se roční období
Pravděpodobně to nejméně překvapivé oznámení tiskové konference Microsoftu na E3. To ale Forza Horizon 4 nic neubírá na nádherných vizuálech a zajímavém konceptu neustále se měnících sezón ve velkém, otevřeném, a především sdíleném světě. Z minulé Austrálie se tentokrát přesouváme zpátky do Evropy, konkrétně do Anglie, kde si zajezdíte ve všech čtyřech ročních obdobích.