Bethesda oznámila Starfield, velké singleplayerové RPG „příští generace“

Bethesda zkusila na letošní konferenci něco nového a v kontextu těch předchozích i něco netradičního. Oznámit hru, která nevyjde letos, ani za rok a možná na ni budeme čekat i víc jak dva roky. Velké singleplayerové sci-fi RPG Starfield.

Parádní trailer k Beyond Good & Evil 2 představuje mladou Jade jako drsnou záporačku

Ubisoft svoji tiskovou konferenci minulý rok pomocí Beyond Good & Evil 2 uzavíral, letos otevíral. Dostali jsme nové záběry z hraní, parádní CGI trailer a představení způsobu interakce vývojářů s komunitou. V rozporu s rok starými informacemi se ve hře objeví i stará známá Jade, která, alespoň to tak vypadá, bude nejspíš hlavní zápornou postavou.

E3 2018 – Praha volá Los Angeles #1

Jako každý rok, i letošní E3 se budeme snažit spojit s naší výpravou v Los Angeles, kterou v tomto případě představuje Patrik Hajda. V 10 hodin se znovu pokusíme navázat videohovor, kde bychom se měli dočkat snad ještě ne vyčerpaného Patrika, který se s námi, tedy Lukášem, podělí o své dojmy z prvních tiskových konferencí a vlastně jak působí celá akce na étrojkového nováčka.

Osm minut z Death Stranding ukazuje mnohé, ale hra konkrétní obrysy pořád nemá

Další rok, další trailer na Death Stranding. A další tápání. Hideo Kodžima na pódiu Sony sice chyběl, ale jeho novinka z dílny Kojima Productions si zabrala víc jak osm minut. Sice jsme dostali spoustu nových záběrů a dvě nové postavy, nicméně pokud jste očekávali pořádné představení hry, jejích mechanik a dalších detailů, budete zklamaní.

Wolfenstein obohatí mladá krev, hrát budete za Blazkowiczovy dcery

Oznámení pokračování Wolfenstein II: The New Colossus bylo jedním z těch překvapivějších momentů letošní E3 konference v režii Bethesdy. Ve Wolfenstein: Youngblood se přesuneme v čase o 19 let do budoucnosti, do alternativní verze 80. let. Namísto BJe se ujmete jedné z jeho dcer-dvojčat v nacisty okupované Paříži, a to buď sólo, nebo v kooperaci s vaší „sestrou“.

V Ghost of Tsushima budete šermovat i plížit se na nádherném japonském ostrově

Mongolové věděli, proč v roce 1274 obsadit japonský ostrov Cušima. Je tam totiž strašně hezky. Rudé listy javorů, zlaté lány obilí, krev esteticky stříkající z žil… V nádherné přírodě se bohužel pro dobyvatele skrývá poslední samuraj, a je smrtelně nebezpečný. Umí se plížit, umí nepřítele zaskočit skokem shůry, a samozřejmě umí skvěle šermovat. Výsledkem je akutní redakční nedočkavost, abychom si Ghost of Tsushima konečně mohli zahrát.

Ellie se o sebe v The Last of Us: Part 2 dokáže postarat sama

The Last of Us z roku 2013 je pro mnohé hráče vrcholem minulé generace konzolí, takže pokračování vzbuzuje poměrně velká očekávání. Téměř dvanáctiminutové video, které Naughty Dog ukázali na E3 prezentaci Sony, skvěle pracuje s budováním atmosféry i kontrastem intimního momentu s brutálním násilím.

Proměnlivý příběh Assassin’s Creed Odyssey vás zavede do peloponéské války

Fámy o chystaném Assassin’s Creed Odyssey nakonec nebyly příliš přesné. Hra se sice skutečně odehrává v antickém Řecku, ale nikoli až po událostech Assassin’s Creed Origins, jak jsme původně předpokládali. Místo toho se podíváme do peloponéské války mezi Spartou a Athénami v 5. století před naším letopočtem. A tentokrát to vypadá na ještě větší příklon k RPG než u egyptského dílu – včetně dialogových voleb a několika možných konců.

Záznam tiskové konference Sony

Tisková konference Sony je za námi a nutno říct, že reakce na její samotnou dramaturgii jsou poněkud rozpačité. Občas ztrácela tempo a i přes kratší stopáž se divák mohl občas nudit. Naštěstí tohle všechno ale kompenzovala kvalita videí z her a několik velmi příjemných překvapení a ohlášení. Neukázaly se totiž jen čtyři velké chystané tituly, o nichž se hovořilo, ale byl třeba oznámený i Nioh 2.

Záznam tiskové konference Ubisoftu

Tisková konference Ubisoftu je za námi a rozhodně stála za pozornost a to i když nedošlo na ukázání nového Splinter Cellu. Bohatě to ale vyhradila nová videa a informace o hrách, které Ubisoft už vydal a dále podporuje, a nebo o těch, které teprve vydá a víme o nich. Srdce asi všech ve studiu si ukradl Assassin’s Creed Odyssey, který se oproti údajným uniklým informacím neodehrává za Flaviovské dynastie, ale mnohem hlouběji v historii, během zlaté éry městských států a Peloponéských válek. Na záznam tiskovky a naši následnou debatu ve studiu a s diváky se můžete podívat v článku.

Záznam tiskové konference Square Enix

Square Enix toho může letos nabídnout relativně dost, a to nejen pro asijské trhy nebo milovníky japonské produkce. Shadow of the Tomb Raider se nám přestavil už před pár týdny a o Avengers vlastně také víme, jen jsme je ještě neviděli. Schovává si je Square na později, nebo je vytáhne teď, krátce poté, co Infinity War absolutně ovládla kina?

Oficiální oznámení The Elder Scrolls VI je tady, hra je ale v nedohlednu

The Elder Scrolls V: Skyrim vyšel v roce 2011 a je pravděpodobné, že jeho nástupce, čerstvě oznámený The Elder Scrolls VI, to na desetileté výročí pětky nestihne. Bethesda na své tiskové konferenci na E3 sice příští TES oznámila, ale naznačila, že na vydání si počkáme opravdu dlouho.

Vyhlášení soutěže o přístup do bety World of Warcraft: Battle for Azeroth

Ve spolupráci s Blizzardem a společností ABC Data jsme nabídli 25 hráčům možnost získat přístup do bety datadisku World of Warcraft: Battle for Azeroth. Stačilo správně odpovědět na tři jednoduché otázky a doufat, že se na vás usměje štěstí při losování. Zájem byl veliký, výherce už máme vybrané a kódy do bety jim pošleme, hned jak je obdržíme od Blizzardu. Pokud vás zajímá, na co jsme se ptali, a jaké jsou správně odpovědi, podívejte se do článku.

E3 2018: sledujte Fight Club Speciál s Jánem "Splitem" Ilavským

Rytmický Beat Saber je momentálně nejlépe hodnocenou hrou na Steamu a po Oculu a HTC Vive je nyní téměř připravená ovládnout i prostředí virtuální reality pro PlayStation 4. Při této příležitosti jsme si do prvního speciálního Fight Clubu k letošní výstavě E3 pozvali hosta ze všech nejpovolanějšího, tedy Jána "Splita" Ilavského ze studia Hyperbolic Magnetism.

Halo Infinite vévodí Master Chief, vývoj má před sebou dlouhou cestu

Microsoft otevřel svou tiskovou konferenci oznámením nového Halo, a to rovnou s Master Chiefem v hlavní roli. Namísto Halo 6 jsme ale dostali oznámení Halo Infinite a trailer, který svým způsobem není ani ze hry. Nové Halo vzniká opět ve studiu 343 Industries a pohání ho jejich zbrusu nový engine Slipspace.

We Happy Few se zaměří na příběh a vyjde v srpnu

Microsoft vyrazil na nákupy a při té příležitosti si přivlastnil i studio Compulsion Games, autory surrealistické akční adventury We Happy Few. Dystopická verze anglického městečka z šedesátých let po dvou letech konečně opustí předběžný přístup a podle nejnovějšího traileru výrazně zapracuje na příběhu, který zkombinuje se survival prvky na náhodně generované mapě.

Britská Forza Horizon 4 sází na sdílený svět a měnící se roční období

Pravděpodobně to nejméně překvapivé oznámení tiskové konference Microsoftu na E3. To ale Forza Horizon 4 nic neubírá na nádherných vizuálech a zajímavém konceptu neustále se měnících sezón ve velkém, otevřeném, a především sdíleném světě. Z minulé Austrálie se tentokrát přesouváme zpátky do Evropy, konkrétně do Anglie, kde si zajezdíte ve všech čtyřech ročních obdobích.

Rage 2 předvádí záběry z hraní a potvrzuje šílenou, dynamickou akci

Osobně se pro mne stává Rage 2, na rozdíl od jedničky, velmi očekávanou záležitostí. Nepříčetný mix Mad Maxe a Borderlands 2, ovšem s dynamikou nového Dooma vypadá prostě skvěle. Hru představili Tim Willits z id Software a Magnus Nedfors z Avalanche Studios, který šéfuje vývoji hry. Především ale byly vidět záběry ze samotného hraní a je to koncentrovaný adrenalin.

Gears of War se vrací hned v trojici titulů – pokračování klasiky, tahové strategii a mobilní hře

Zvěsti se potvrdily a na konferenci Microsoftu se skutečně předvedly hned tři tituly z universa Gears of War. Tím asi nejdůležitějším je pátý díl série, který už nese jen spartánský název Gears 5 a odehrává se několik let po událostech čtvrtého dílu. Hlavní hrdinkou tentokrát bude Kait, která se vydává po stopě dědictví své matky, která toho měla s Locusty společného víc, než dost. K dispozici bude i kooperace pro dva hráče, ale jak se zdá, místo celé čtveřice budete na Kaitinu cestu jen dva, protože mladý (no, teď už zjizvený a zestárlý Fenix) s celou operací nesouhlasí.

Fallout 76 vyjde v listopadu a skutečně půjde o online survival

Nejvíc času z tiskové konference Bethesdy na letošní E3 ukousl asi Fallout 76. Nedávno oznámená novinka, o níž se šéf Bethesdy Todd Howard rozpovídal až teď, na E3. Na pódiu v podstatě potvrdil většinu spekulací a neověřených zpráv a tudíž ano, Fallout 76 bude kompletně online. A ano, když budete chtít, budete moct hrát i sami.