Podrobnější informace o RPG Neverwinter
Komu nestačilo první zevrubné info o nadcházejícím akčním RPG Neverwinter, jistě uvítá příval dalších novinek o hře:
Rozhovor o českém MMO Immortal World
Immortal World je prvním českým 3D MMORPG, na jehož vývoji se podílí malá skupina lidí bez podpory velké firmy. To sice znamená značné zkomplikování a prodloužení vývoje, nicméně to rovněž znamená absolutní svobodu a poslední slovo při vývoji hry.
Na lovu s Assassin's Creed Brotherhood
Nová multiplayerová složka je bezpochyby jedním z taháků historické stealth akce Assassin's Creed: Brotherhood a díky právě probíhající betaverzi lze tak trochu tušit, jak se bude síťová hra odvíjet. Protože na ní pracovali vývojáři z UbiSoft Annecy, tzn. autoři třeba módu Spies vs. Mercenaries ze série Splinter Cell, první dojmy jsou veskrze pozitivní.
Oznámení Theatre of War 2: Battle for Caen
1C oznámili, že historickou strategii Theatre of War 2 ještě rozšíří datadiskem Battle for Caen. Co od něj lze čekat?
Novinky a vylepšení v Batman: Arkham City
Po nedávném preview nových vlastností Batman: Arkham City je tu ještě pár dalších střípků s doplňujícími informacemi:
Dragon Age: Witch Hunt - recenze
Dramatické zakončení prvního dílu ságy Dragon Age je tu. Hlavní hrdina se vydává po stopách ztracené čarodějky Morrigan, a je jen na vás, zda v jeho srdci převládne láska, nebo nenávist. Tak, na tuhle kýčovitou větu ve stylu Červené knihovny jsem opravdu pyšný!
Amnesia: The Dark Descent - recenze
Probudit se s rozsáhlou amnézií v interiéru temného hradu, v němž se na vás sápe jeho krvavá minulost a značně podivná současnost, to je premisa hodná těch nejděsivějších nočních můr. Frictional Games, autoři vynikající série Penumbra, se žádných hororových námětů nebojí a tak hráče bez obav vhodí doprostřed jednoho takového komplexu a vnuknou mu jednoduchý úkol – přežít. Amnesia: The Dark Descent doopravdy není hrou pro bábovky a strašpytle, kteří své nehty strachem zarývali do myši už při hraní F.E.A.R. či jiných, jen okrajově tajemných her. Amnesia chce primárně děsit. Vlastně se jedná o jeden z velevzácných kousků, které nepoužívají tmu a strach z neznámého prostředí jen jako součást vnitřních monologů hrdiny, ale jako styčný prvek hratelnosti. Dokáže takovýto horor zaujmout fanoušky klasických adventur?• Příběh bez minulosti Popravdě mě testovaná hra, navzdory skvělým referencím od zahraničních redaktorů, hned zpočátku lehce zklamala. Sérii Penumbra jsem hodnotil velmi kladně, ale prvky beletrie v ní hráč musel hledat zvětšovacími skly. Amnesia řeší hrdinovu minulost, důvody a okolnosti ztrátou paměti a než jsem si stačil na prakticky bezejmenného hrdinu zvyknout, už dávno jsem se probíral druhou polovinou hry. Možná jsem poněkud staromilný, ale nedokážu vnímat horor bez toho, abych věděl, proč a z jakého důvodu je všechno kolem mně tak děsivé. Odhalování minulosti komplexu z nalezených papírů a mluvených flashbacků sice není špatné řešení, ale pro příště už bych raději zvolil nějaký ucelenější způsob vedení děje.
První obrázky z Resistance 3
Jedno varování předem: ač bychom za ně dali ruku do ohně, údajně profláklé první obrázky...
Warriors Legends of Troy: na zteč!
Mezi přehlídkou chystaných her na tokijském veletrhu nemohli chybět ani Warriors: Legends of Troy, což je v zásadě hra postavená na enginu Dynasty Warriors s cílem přenést úspěch této série na euroamerický trh. Tecmo KOEI si za látku zvolili slavnou Trojskou válku a proto se většina hry bude točit okolo příběhů a hrdinů, jež znáte především z Iliady.
Látkové orgie z Kirby's Epic Yarn
Nadcházející arkáda Kirby's Epic Yarn pro majitele konzole Wii nejen že oživí legendárního hrdinu z někdejších gameboyů, ale také nabídne poměrně zajímavou premisu: Kirby totiž bude cestovat ve světě, kde je všechno vytvořené z látky, a tím pádem to lze samozřejmě i roztrhat.
Skoro osmibitové Mega Man Universe
Pro některé je to doslova modla. Legendární plošinovka Mega Man s podtitulem Universe příští rok dorazí na obě hlavní konzole a na tokijském herním veletrhu si návštěvníci mohli poprvé vyzkoušet, co přesně hra nabídne.
Postapokalyptické Japonsko v Tokyo Jungle
Mnohaletá zkušenost z japonské Tokyo Game Show mluví jasně: rok co rok se mezi všemi těmi áčkovými, béčkovými či pouze japonskými tituly objeví i něco naprosto ztřeštěného - a právě tou hrou byla letos Tokyo Jungle neboli nový odvážný projekt od Sony.
Nová historická strategie Bronze
Dreamspike nedávno oznámili novou historickou tahovou strategii Bronze, která se bude zabírat nejdávnějšími zdokumentovanými dějinami lidstva. V povodí řek Eufrat a Tigris se totiž stanete jedním ze dvanácti mezopotámských vladců, načž se společně se svým vyvoleným kmenem pokusíte přečkat celou dobu bronzovou.
Halo Reach - recenze
Série Halo v dosud známé podobě končí. Reach si kladl za cíl být největším a nejlepším titulem v univerzu vůbec, ale není na něm už znát vyčpělost značky? Má vůbec cenu se o pátou Halo hru vůbec zajímat? Halo: Reach se ale povedl. Minulý týden jste to již mohli slyšet i vidět ve video-recenzi Davida Sarkisjana, teď dodatečně přihazujeme zhodnocení i ve formě textové. Jen těžko vám mohlo uniknout, že “Reach“ – jak se hra zpravidla oslovuje – je posledním Halo titulem od jeho původních tvůrců z Bungie Studios, kteří skoro před dekádou právě touto značkou definovali moderní FPS žánr na konzolích. Zároveň skoro určitě víte, že se jedná o prequel k originální Halo trilogii, a že je zasazen těsně před událostmi Halo: Combat Evolved. Vypráví o pádu planety Reach, posledního nárazníku Země – jenomže půjde-li ke dnu Reach, mimozemské rase Covenantů už nebude nic bránit v přenesení její genocidy přímo na modrou planetu. Co do příběhu jde o Halo hru nejtemnější a nejtragičtější, jejíž strastiplný konec je již koneckonců předem dán.
Torchlight II - preview
Nikdo nečekal, že studio Runic Games bude mít se svou diablovkou Torchlight takový úspěch. Jen do letošního května se digitální distribucí prodalo přes půl milionu kopií, a tak není divu, že namísto plánovaného MMO autoři narychlo chystají plnohodnotný druhý díl. Ten přinese kooperativní multiplayer, nové hráčské třídy, přizpůsobení charakteru nebo také nemrtvé medvědy.
Na lovu lidí v Gun Loco
Square Enix se sice v posledních letech snaží cílit své tituly také na Američany a Evropany, těžiště jejich fanoušků nicméně dál zůstává v Japonsku a tak nemohl titul jako nedávno oznámené Gun Loco chybět na TGS 2010.
Pekelný poskok z Knights Contract
Že prý letošní Tokyo Game Show neměla žádného černého koně? Osobně bych si vsadil na Knights Contract neboli nadcházející mix akční adventury a ryze japonské mlátičky ze studia Namco Bandai.
Tetris Party Deluxe - recenze
Už je to více než 25 let, kdy Alexey Pajitnov naprogramoval první variantu světoznámého hitu Tetris. Žádný počítač nebo herní konzole od té doby nepřišli o tuhle herní značku. Ani Wii a DS není výjimkou.
Create je mladší bratříček LittleBigPlanet
EA do Tokia přivezli také svoji logicko-tvůrčí hříčku Create, která si zakládá především na svobodě pohybu. Svým způsobem jde o jakousi odpověď na LittleBigPlanet, akorát že místo hopsání tu jednoduše plníte úkoly v celkem čtrnácti různých herních světech.