Tim Schafer by rád vytvořil Psychonauts 2

Ve svém rozhovoru pro PSM3 se vývojářský bard, která má svědomí hry jako Monkey Island,...

Call of Duty: Black Ops zlomilo prodejní rekord

Mohlo by se zdát, že se herní scéna netočí kolem ničeho jiného, než čerstvě vydané FPS Call of Duty: Black Ops.

Assassin's Creed: Ascendance žádá o pozornost

Jeden z větších projektů Ubisoftu, který doposud nebyl odhalen, se nyní objevuje v prvním teaseru a získává reálný podtitul – Ascendance.

První trailer z MMO Royal Quest od tvůrců King's Bounty

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že sympaťáci z Katauri Entertainment, kteří mají...

All Points Bulletin zachráněn

Nebo alespoň zakoupen. Stalo se to, v co jsme doufali a o čem jsme vás nedávno informovali....

EA přebírá dohled nad distribucí Star Wars: The Old Republic

Velmi (a ještě více) očekávané MMORPG Star Wars: The Old Republic se dočká změn v celkové...

Digitální prodejci her: „Steam zabíjí trh“

Steam se v poslední době stal významným prvkem v prodejní sféře a takřka synonymem pro...

Skryté minihry v CoD: Black Ops

Když už by vás nebavilo střílet nepřítele po stovkách, zkuste si zahrát pár odlišných...

Nalaďte se na Tron: Evolution

Filmový svět se s velkým očekáváním chystá na snímek Tron: Legacy.

Lagující multiplayer a jiné (veselé) bugy v CoD: Black Ops

Call of Duty: Black Ops má svůj start za sebou, nutno říci, že úspěšně, alespoň z hlediska prodejů. S kvalitou herního zážitku už je to však horší. Přestože podle Joshe Olina z Treyarchu hrálo na Xbox Live mulťák nového CoD po pár hodinách prodeje skoro milion lidí a na PC jej v tuto chvíli hraje přes 77 tisíc lidí, vyvstává při čtení diskusních fór a Twitterů otázka, jak moc se přitom hráči baví.

Nový patch pro PC verzi Fallout New Vegas

Jak Bethesda minulý týden slíbila, tak dnes udělala a vydala patch pro PC verzi Fallout New Vegas.

S.T.A.L.K.E.R. jako seriál – vítejte zpět v Zóně

Je to možná trochu zvláštní vývoj, kterým se série S.T.A.L.K.E.R odklonila od svého...

PS3 dohání X360, příští rok by ho "mohla" překonat

Každým měsícem ukrajuje PlayStation 3 z náskoku svého konkurenta ze stáje Microsoftu.

Jak vypadá Need For Speed: Hot Pursuit v reálu? Podívejte se

Otázku z titulku řeší nový trailer z očekávané závodní hry, která u Vaška Rybáře prošla na výbornou.

Britští vězni se napravují hraním na konzolích, politici protestují

Odkud se možná rekrutují ti nejvíce hardcore hráči, kteří při volbě skupiny na Xbox Live neváhali a přidali se k Undeground? Z basy.

Capcom oznámil nové závody MotoGP 10/11

Nový ročník populárních motocyklových závodů MotoGP s číslovkou 10/11 dorazí na X360 a...

Dance Central - recenze

S děravou výmluvou, že by to kolidovalo s mým zaběhnutým tréninkovým programem, jsem se na střední vyhnul tanečním. Teď to draze kompenzuji se sestřičkou, která mile prohlásila, že jestli ji na maturitním plese nevyzvu k tanci, tak mě tam ani nepozve. Jinými slovy: k vykrucování v rytmu hudby jsem nikdy moc nepřičichl, třebaže oku mému lahodí velice a tradičně těm šikovnějším na parketě závidím. A možná právě proto si mě taneční záležitost Dance Central od Harmonixu tak získala.

Valve: „Každá hra nepotřebuje multiplayer“

Někdo si možná řekne: „Tohle, že prohlašuje Valve? Vždyť jeden z největších úspěchů poslední doby je Left 4 Dead! Vždyť podporují stále úspěšnou Team Fortress 2!“. To je bezesporu pravda, jenže Valve stojí i za úspěšnými projekty, které jsou jasně ukotveny v singleplayerové části a sází spíše na kvalitní a propracovaný příběh, což je případ třeba takového Portalu. Project Manager Erik Johnson se o potenciálu ryze singleplayerového zážitku více rozpovídal a nastínil potenciál her, které nemají ambice vstoupit na pole hry více hráčů.„Vkrádá se zajímavá otázka, v kolika projektech najdeme produkty už jen ryze singleplayerové, a jak dlouho se udrží. Hráči totiž chtějí sdílet zážitky ze hry a to co nejvíc. Jenže to neznamená, že každá hra musí mít multiplayer. Pokud chcete ukojit onu potřebu pro sdílení zážitků, stačí, aby hráči byli schopni komunikovat v daných sekvencích a navzájem si radit a povídat.“ Dle Johnsona nemusí hned dojít ke kompetitivní oddělené sekci hry. A na jeho slovech je bezesporu mnoho pravdy.Stačí jedna věta, z níž můžeme dále rozvíjet nápady a myšlenky. „Pořád si myslím, že analýzy, které říkají, že každý produkt potřebuje kompetitivní multiplayer a nebo rovnou MMO, jsou chybné. Pořád je zde dost lidí, kteří si chtějí hru užít bez tohoto prvku, a nemyslím, že se to bude měnit“.

Vynechané scény Heavy Rainu zahrnovaly nadpřirozeno

Pokud jste neviděli dokument o výrobě vynikajícího hororu Heavy Rain, pravděpodobně nevíte, že Ethan měl mít během svých výpadků snové vize, které by jej spirituálně napojily na Origami vraha, což by se projevilo hlavně ohledně...

Designér Gears of War o násilí ve hrách

V souvislosti s „kalifornským procesem“, který probíhal minulý týden, se hlavní designér Epic Games Cliff Bleszinski (Gears of War a další) v rozhovoru pro BBC dotknul tematiky násilí a jeho role ve videohrách. Bleszinskiho hlavním argumentem je fakt, že v podání Epic Games a drtivé většiny akčních her je zobrazené násilí fantaskně přibarveno a záměrně přehnáno: