Revoluční řešení 3D na PC bez brýlí
3D bez brýlí je zaklínadlo, které je často užíváno ve spojení s novým věkem her. Až...
Návody, češtiny a wallpapery z ABCgames
Ve spolupráci s ABCgames.cz vám nabízíme tipy na návody, češtiny, cheaty, trainery a wallpapery, které se na zmíněném serveru během uplynulého týdne objevily. Vzhledem k tomu, že na začátku roku ještě pořád panuje vyčerpávající sucho (už brzy ale skončí), najdete ve výpisu materiály týkající se spíše méně známých titulů. I když trainery, umožňující dělat psí kusy v Divinity 2: Flames of Vengeance či X3: Terran Conflict, by se leckomu z vás hodit přeci jenom mohly. Tak jako tak můžete brát aktuální výpis jako inspiraci k dalšímu prolézání archivu ABCgames, který ukrývá řadu opravdu užitečných materiálů. Kompletní seznam návodů, cheatů, wallpaperů a češtin z ABCgames pro tento týden si můžete prohlédnout po rozkliku.
Oč jste přišli: takhle vypadala zrušená akce Hero
V Midwayi se děly pěkné věci, ale všechny si s sebou vzala firma do hrobu, když minulý rok definitivně skončila. Jednou z těch „pěkných věcí“ byl i zrušený projekt sandboxové akční hry Hero, z níž se počátkem roku objevily (dosti povedné) artworky od grafika Tae young Choie a nyní i záběry. Pohled na obě videa (druhé po rozkliku) vám názorně ukáže, že Hero měla být hra podobná titulům inFamous a Prototype: hrdina se speciálními schopnostmi je uvržen do městského sandboxu, který je paralyzován epidemií, vládním pokusem nebo jinou, většinou uměle vyvolanou, katastrofou.
LEGO Star Wars III: epická akce, nebo strategie?
Zatímco po vydání prvních akčních adventur s legovými figurkami byla hráčská veřejnost převážně nadšená, v poslední době se z legových her stal velký byznys a značka se z původních Hvězdných válek a Indiana Jonese rozšířila také o trochu méně kvalitní série typu Batman nebo Rock Band. Nejen milovníci animovaného sci-fi seriálu Klonové války proto napjatě vzhlížejí k nadcházejícímu LEGO Star Wars III: The Clone Wars, které se zároveň inspirují také prvními třemi epizodami filmových Hvězdných válek.
Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam - recenze
Hraní Battlefield Bad Company 2 (recenze) má účinek jako velký hrnek kávy. I když budete válčit pozdě do noci, všechna střelba, exploze granátů, projíždějící tanky a budovy hroutící se v oblacích prachu se tak intenzivně zařezávají do mozku, že ničí jakékoli myšlenky na spánek. Za takovým zážitkem stojí jedinečný pohon hry – engine Frostbite, který předvádí destrukci prostředí v nevídaném měřítku. Jedním výstřelem z RPG nebo granátometu zničíte půl baráku, pokácíte strom nebo alespoň rozstřelíte povalující se bednu.
Jak funguje kooperace ve střílečce F.E.A.R. 3
Jedním z trumfů, kterým chce třetí F.E.A.R. zaujmout publikum, jež od dob, kdy nás poprvé...
Hry s živými organismy aneb virtuální manipulace s realitou
Snaha napodobit realitu je vývojářům vlastní od chvíle, kdy vznikla první hra, ale pořád se odehrává pouze ve virtuálním prostoru a nemá přesah do reality (pokud nepočítáme neprobádaný vliv her na lidskou psyché). Ostatně, představa, že lze skrze hru ovlivňovat realitu, je jako vystřižená z béčkového sci-fi thrilleru. Přesto se však něco takového nedá odsoudit jako utopie, jak ukazuje experiment, který v rámci výzkumu provádí na univerzitě ve Stanfordu asistující profesor a fyzik Ingmar Riedel-Kruse. Jeho pokus s biotickými hrami umožňuje přes tradiční herní mechanismy a interface ovládat živý organismus.
Arkane vydali nový patch a zdrojový kód pro Arx Fatalis
Pokud jste pamětníky a fajnšmekry RPG, jistě se vám při vyslovení jména Arx Fatalis zamlží výhled a v koutku očí se snad zjeví i větší množství vlhkosti. Tohle vytuhlé RPG mělo spoustu kouzelných vlastností, kterými si připoutala všechny fandy žánru, ať už šlo o čistě dungeonový styl anebo vynikající systém sesílání kouzel skrze tahy myší na obrazovce, přesněji řečeno, kreslení run myší na obrazovce. Jednoduše, tenhle kus poctivého RPG by neměl chybět ve sbírce nikoho, kdo to s dungeony myslel a myslí vážně.
Demo Bulletstormu odemkne upgrady v plné hře
Pokud už víte, že si zběsilou a zřejmě i poměrně s nadsázkou vyprávěnou řežbu od People...
Jak vznikli orkové v Might & Magic: Heroes VI
Orkové, to už je taková klasická proprieta většiny fantasy a jen málokdo měl tu odvahu udělat z jasných záporáků nečernobílou rasu, která tu není jen proto, aby sloužila jako zelená pochodující zásobárna XP.
Temný středověk a cesta za spásou v Cursed Crusade
Japonské studio Atlus proslulo především díky vynikajícímu ultra-hardcore RPG Demon's Souls na PS3 anebo skvělé sérii Shin Megami Tensei.
Bloodline Champions aneb arénové PvP zdarma
Arénové F2P PvP MMO (tohle už připomíná vojenské kódování) Bloodline Champions se konečně dočkalo oficiálního spuštění, a pokud jste správně přelouskali onen kryptický začátek věty, je vám jistě jasné, že vám nic nebrání v tom, vyzkoušet si tuhle řežbu na vlastní klávesnici. Free-to-play, tedy v základní verzi zdarma, arénová řežba proti sobě staví až deset hráčů, kteří se účastní klání mezi Chladem a Teplem. Momentálně je dispozici šestnáct takzvaných „bloodline“, které se dělí na čtyři typy – na blízko, na dálku, léčitel a tank. Vy si pak zvolíte svého šampiona z vybrané bloodliny a vrhnete se do víru týmového boje.
Ukradl Capcom arkádovou hru? (update č.2)
Update ze 14. 1.: V miniaférce Twisted Pixel vs. Capcom, respektive Splosion Man vs. MaXplosion zatím hovořili pouze tvůrci ukradené hry, nyní se k celé věci konečně vyjádřila i společnost Capcom. V mailu rozeslaném médiím stojí tohle:
Střílečka z dob Studené války pobouřila Německo
Doposud platilo – pokud chcete pobouřit své německé spoluobčany, udělejte hru o Holocaustu.
The Elder Scrolls V: Skyrim - mírný pokrok v mezích zákona
Zatím jste v Elder Scrolls o draky ani nezakopli, tedy pokud nešlo o nějaký zbytek pilíře, o který jste se pokud možno rovnou zasekli. Protože však Skyrim představuje novou éru, magičtí, oheň chrlící plazovití polétavci se vrací. A to skutečně neznamená pro místní populaci nic příjemného. Elder Scrolls, jak jsme je znali, jsou zkrátka pryč.
Realita designérem: proč je v Homefront Korea a ne Čína
Krásným důkazem, že výslednou podobu her nemá na svědomí vždy jen představivost designérů, talent grafiků a zručnost programátorů, ale že ji v mnoha případech ovlivňuje realita skutečného světa, je chystaná střílečka Homefront. Hovoří se o ní nejvíce v souvislosti s tím, že úhlavním nepřítelem ve hře jsou Korejci, zejména ti ze severu, čehož tvůrci zhusta využívají k propagaci hry. Ale vždycky tomu tak nebylo. Původně totiž měli invazi a útlak USA provádět Číňané. Proč si to tvůrci rozmysleli a co je k tomu vedlo? V interview pro Kotaku na to odpovídá Danny Bilson z THQ.
Nindža, gejša a nově též XP body v Shogun 2: Total War
Je ještě něco, co o Shogun 2: Total War nevíte? Datum vydání je jasné (15. březen),...
Jak řešit konzolové pirátství? Nutností být pořád online
Pirátství na konzolích lze zabránit jedině tím, že budoucí generace konzolí budou vyžadovat neustálé připojení k internetu, nabídl řešení palčivého problému Martin Walfisz, spoluzakladatel studia Massive (série Ground Control a World in Conflict), které v roce 2008 prodal Ubisoftu a poté se podílel na vývoji protipirátské ochrany užívané aktuálně v PC hrách od Ubisoftu. Walfisz se k tomuto tématu dostal během rozhovoru pro Gamesindustry.biz, v němž reagoval na současné tahanice okolo hacku konzole PlayStation 3, který by mohl uživatelům umožnit hraní neoficiálního obsahu, ale také pirátských kopií her, aniž by si konzoli museli nechat upravit „čipem“.
SHIFT 2 Unleashed vyjde koncem března, jak odkrývá video
To byla rychlovka. Shift 2 Unleashed představila EA teprve v polovině listopadu loňského roku a...