Stvořitel L.A. Noire chystá velký příběh z 20. století
zdroj: tisková zpráva

Stvořitel L.A. Noire chystá velký příběh z 20. století

10. 11. 2011 15:46 | Téma | autor: Petr Poláček |

Brandan McNamara, bývalý šéf, nyní již rovněž bývalého, studia Team Bond odmítl v rozhovoru pro Eurogamer nálepku šéfa-tyrana a zlehka načmáral své plány do budoucna. Ostatně, ty jsou v tuto chvíli podstatně důležitější než minulost Team Bondi, která už se vrátit nedá a lze se z ní maximálně tak poučit.

Zatímco část bývalých zaměstnanců skončila ve studiích Rockstaru a část odešla pracovat do KMM, filmové produkční společnosti tvůrce Mad Maxe George Millera, která nyní vlastní materiály vytvořené během fungování Team Bondi, sám McNamara zůstává na volné noze a v současnosti sepisuje podklady pro svůj další titul. „Je to dost zajímavé. Jde o jeden z největších dosud nezmapovaných příběhů 20. století,“ prozradil McNamara anglickému Eurogameru a naznačil, že se má jednat o vysokorozpočtový titul, o který už pár vydavatelů projevilo předběžný zájem.

Konkrétní informace samozřejmě McNamara neodhalil, zjevně však hodlá pokračovat v linii příběhově zaměřených akčních titulů, kterou začal ještě v Sony s The Getaway, aby na to de facto navázal s L.A. Noire v rámci vlastního studia Team Bondi. Dle vlastních slov se McNamara při vývoji L.A. Noire mnohému přiučil a hodlá z toho těžit, což platí i pro MotionScan technologii, která se v L.A. Noire postarala o hodnověrné zpracování mimiky herců. McNamara vlastní, společně s dalšími lidmi, podíl ve firmě Depth Analysis, které MotionScan patří a dle svých vlastních slov doufá, že časem bude touto technologií možné snímat nejenom obličeje herců, ale i pohyb celého těla.

V rozhovoru, který se týkal i údajně drsných pracovních podmínek během produkce L.A. Noire, McNamara odmítá, že to sám nebo jeho podřízení na manažerských pozicích vyžadovali. Připouští sice, že se občas muselo pracovat dlouho a bylo to drsné a brutální, ale práce nad rámec běžné pracovní doby prý nebyla povinná ani nebyla vyžadována a nikdy se prý podle něj nestalo, že by někdo musel pracovat nonstop celý den a celou noc.

Většin vysokorozpočtových titulů, které pracují s novou technologií, prý dle McNamary vzniká v obtížných podmínkách a naznačuje, že to bez dlouhé pracovní doby občas nejde. „V Americe lidé očekávají, že budete tvrdě makat, abyste dosáhli nějakého výsledku,“ vysvětluje McNamara a stěžuje si, že média celou záležitost s vývojem L.A. Noire nafoukla a z části i kvůli tomu prý studio nepodepsalo s nikým smlouvu na nový titul. Ve srovnání s tím, jak se očekávané vysokorozpočtové tituly vyvíjí v jiných studií, prý Team Bondi nebyl žádnou výjimkou.

„Pokud existuje lepší způsob, jak to dělat, tak bychom to tak měli dělat,“ naznačuje McNamara, že se nesnaží drsné pracovní podmínky při vývoji velkého titulu ospravedlňovat. Evidentně však sám na žádný úžasný systém nepřišel. Otázkou je, jestli vývojáři vůbec někdy najdou způsob, jak vyvíjet hry, které chtějí oni i hráči, aniž by je to čas od času nestálo nějakou tu osobní oběť, nejčastěji časovou. Spíše se zdá, že ne.

Nejnovější články