Demo vesmírné akce Miner Wars 2081 kouzlí atmosférou

Vesmírné simulátory/akce, bez ohledu na konkrétní tématiku, jsou v dnešní době poměrně...

Odklad F.E.A.R. 3 a NASCAR 2011

Nad večerem se bohužel sešly i dvě smutnější zprávy z herního světa. Warner Bros potvrdili...

James Bond 007 žije, s novým filmem nová hra

Dnes v noci byla slavnostně potvrzena nová filmová bondovka od MGM a podle serveru Deadline už zelenou dostala také příští hra s agentem 007. Ta by měla doprovodit nový film, který se momentálně nachází v preprodukční fázi a znovu s Danielem Craigem v hlavní roli by měl do kin přijít 9. listopadu 2012. Rozhodnutí Activision o tom, aby šla hra do ostré fázi vývoje, prý muselo padnout teprve před několika dny.

Oznámení Elemental: Fallen Enchantress

Stardock oznámil první datadisk pro fantasy strategii Elemental: War of Magic. Rozšíření se...

Sony ví, kdo si hacknul PlayStation 3

Update (14:26): Sony se dnes v kauze dvou hackerů PlayStation 3 zachovalo stejně jako v loňském případě PSJailbreak a před soudem požádalo, aby byli dva autoři nejnovějšího hacku zadrženi, aby jim soud omezil přístup k technologii PS3 a aby zamezil v tvorbě dalších hacků. Jak hacker fail0verflow, tak přezdívaný geohot už stáhli hacky ze svých internetových stránek a pouze tvrdí, že nikdy neměli žádné zlé úmysly.

Two Worlds II - recenze

Obvykle, když vás hra neposlouchá na slovo, pomyslíte si, že je prostě blbá. Tohle přesně se mi stalo, když jsem v pokračování Two Worlds dostal koně. Už už jsem viděl svého udatného reka na pláních za městem, v sedle ryzáka cválajícího vstříc západu slunce, ale to tupé, iracionální zvíře se ne a ne hnout. Cože? Mám ho pobízet pravým tlačítkem myši a směrovými klávesami? A to jako pořád, i za jízdy? Kdo TOHLE vymyslel?

S.T.A.L.K.E.R. 2 s důrazem na přežití

GSC Game World na svých facebookových stránkách zveřejnili první konkrétní informace o...

Death Rally od autorů Alana Wakea

Remedy neboli autoři Alana Wakea chystají remake své historicky první hry, akčních závodů...

Souhrn dění na fanstránkách Vokr.com

Tři králové zajistili definitivní konec svátků, lidé se pozvolna začali dostávat do pracovního procesu. Stejně to funguje i v herním průmyslu. Nový rok 2011 se již rozběhl na plné obrátky a Vokr.com vám přináší výčet novinek ze světa her jako Crysis, S.T.A.L.K.E.R., Dragon Age, Wolrd of Warcraft a dalších oblíbených titulů. A jak vypadala na Vokr.com vánoční dovolená? Někteří ani přes ni nelenili, což dokazuje výpise novinek z fanstránek Vokr.com.

Spor o Fallout Online: Interplay reaguje na Bethesdu

Boji mezi Interplayem a Bethesdou, který přímo souvisí s budoucnosti projektu Fallout Online, pokračuje dalším kolem. Těsně před koncem minulého roku vyšlo najevo, že se Bethesda snaží vývoj Fallout Online opět zkomplikovat. Podala u soudu stížnost, podle níž nemá Interplay potřebná práva k užívání grafiky, známých postav, příběhů i symbolů a v podstatě čehokoli ve Fallout Online, co může připomínat Fallout značku. Jediné, nač Interplay práva má, je podle Bethesdy název Fallout. Znamená to, že Fallout Online by podle Bethesdy nesměl mít ani náznakem cokoli společného s Fallout značkou a vším, co ji připomíná. Musela by to být úplně jiná hra.

Upravte si geny v X-Men Destiny

Začátkem nového roku, jako by se roztrhl pytel s časopiseckými odhaleními: po slavnějším...

Parodický trailer na Bulletstorm

Nejnovější trailer na sci-fi střílečku Bulletstorm se překvapivě obejde bez akčních...

Dočkáme se letos Far Cry 3?

Stává se občas, že insideři uvnitř herních časopisů bývají informovanější než lecjaký tiskový mluvčí, a tak trochu by se chtělo věřit, že právě někdo takový stojí i v pozadí článku o nejočekávanějších hrách roku 2011 v americkém Game Informeru. Tenhle časopis totiž na srpen letošního roku datoval neoznámenou střílečku Far Cry 3 a ihned tak zavdal spekulacím, zda jde jen o mimořádně nešťastný tah nebo třeba nechtěně prozrazenou informaci zevnitř.

Jak zachránit Final Fantasy XIV?

Není žádné tajemství, že renomované japonské studio Square Enix si vydáním nedodělané...

Vývojářský deníček z Dragon Age II aneb jak hra vypráví příběh

Tvůrci z BioWare vydali nový vývojářský deníček z fantasy RPG Dragon Age II. Video se zabývá osobností hlavního hrdiny Hawkea, interaktivním pozadím herního světa, způsoby vyprávění příběhu i proměnlivou krajinou Kirkwallu. Ve videu se stopáží přes pět minut uslyšíte mluvit scénáristu Davida Gaidera, designéra Mike Laidlawa, scénáristku Jennifer Hepler i producenta Marka Darraha.

Hardwarové nároky Bulletstorm

Epic zveřejnil oficiální hardwarové nároky PC verze střílečky Bulletstorm. K jejímu...

Datum odhalení Battlefield 3

Mluví se o ní už druhý rok, každou chvíli má být představena, ale oficiálně ještě...

Šéf EA: hráči si vyberou sami, jak a zač zaplatí - stačí to umožnit

„Na konci tohoto roku bude digitální byznys větší, než byznys tradičních krabicových produktů, tečka,“ rozrazil poklidné vody herního průmyslu na počátku roku šéf EA John Riccitiello v rozhovoru pro Industry Gamers. A dodal: „Potom podle mě dokonce najdeme způsob, jak i krabicové produkty prodávat po částech a prostřednictvím předplatného a mikrotransakcí.“ Riccitiello je logicky nadšeným propagátorem digitálního prodeje, EA v tomto sektoru v minulém roce slavila slušné úspěchy a dle finančního ředitele EA Erica Browna budou v dalších letech tvořit příjmy z digitálního prodeje 20% celkový příjmů společnosti.

Gray Matter - recenze

Day of the Tentacle, Broken Sword, Monkey Island, Indiana Jones & The Fate of Atlantis. Chybí vám v tomto výčtu legendárních adventur nějaký další název? Určitě ano. A skoro bych se vsadil, že většina z vás by do pětice jmenovala některou z her série Gabriel Knight. Dáma, která stála za jejím fantastickým příběhem, se jmenuje Jane Jensen a od dob vydání třetího dílu se po ní v herním světě slehla zem. Částečně za to mohla nechuť velkých firem financovat vývoj nových adventur, částečně i její osobní ambice věnovat se knižní tvorbě.

Portal 2 vyjde s elektromagnetickým ovladačem

Na veletrhu elektroniky CES '11 byl o víkendu mimo jiné představen nový pohybový ovladač Razer Hydra, který bude přibalen i k nadcházející logické akci Portal 2. Valve vzápětí oznámili, že tomuto ovladači ušili na mítu zvláštní level pack a právě ten zachycující i následující čerstvá nahrávka z hraní. Razer Hydra jinak funguje na bázi snímání polohy v prostoru a vytváření elektromagnetického pole velkého zhruba šest stop. Samotná hra se ovládá pomocí dvou ovladačů vzdáleně připomínajících Wii Nunchuck, jak přibližuje dvojice následujících videí (druhé po rozkliku):