Svědčí o tom třeba tahle zajímavá debata (řada z nich je přeložena do češtiny na Ninty.cz) prezidenta Nintenda Satoru Iwaty s vývojáři The Legend of Zelda: Skyward Sword. Zajímavé je celé interview, jak je u série Iwata Asks (Iwata se ptá) zvykem, ale rád bych odkázal na konkrétní část, kdy Iwata řeší s vývojáři zpracování Linkovy „smrtelné“ animace. Dobře to poukazuje na to, jak drobnost může ovlivnit zážitek ze hry.
Ve zkratce se dá říci, že tvůrci řešili, jestli má Link, když spadne do lávy a tudíž je „po něm“, vypadat, jakože ho to bolí, nebo ho to jenom pálí. Zvolili druhou variantu, protože to ve hráči nevyvolává nepříjemný pocit a má větší motivaci si hned říci „sakra práce, zkusím to znovu.“ Je to zlatá střední cesta oproti dvěma předchozím Zelda titulům. V Twilight Princess vypadala Linkova smrt příliš vážně, zatímco ve Wind Waker zase příliš komiksově a uhozeně.
Iwata na tyto úvahy tvůrců reaguje v rozhovoru poznámkou o tom, že v Super Mario hrách také nevypadá smrt Maria děsivě ani smutně, ale spíše legračně a motivuje to hráče k tomu, aby to zkusil znovu. A je na tom kus pravdy.
Abychom se však o Skyward Sword nebavili jen teoreticky. V článku jsou rozházená videa a obrázky z další představené lokace, respektive dvou lokací – Lanayru desert a Lanayru Mining facility. Link musí v rozlehlé poušti nalézt továrnu s řadou puzzlů, ve které jej čeká bossák jménem Moldera (k vidění na druhémv videu), což je velký a nebezpečný škorpión.
Co se předmětů týče, Link bude skrze nekonečný písek cestovat pouštní lodí a najít by zde měl i speciální střely s hákem, které mu umožní přístup do jinak nedostupných oblastí. K řešení řady puzzlů ve zmíněné továrně navíc Link využije novinku jménem Gust Jar, která umí pořádně fouknout a omráčit nepřátele nebo profouknout pískem zavátou cestu. Nové obrázky z pouště i továrny naleznete v galerii.