"Vzpomeňte si na demoscénu, kde lidé vyrobili čtyřicetikilobajtové demo pro 286ku, které se vyrovnalo těm nejdražším hrám tehdejší doby. Jde jenom o to, kolik máte času, kolik jste ochotni investovat úsilí, a jak umíte čarovat s kódem," tvrdí Bleszinski. Sám prý neví, jak dlouho ještě bude konzole od Micorosoftu v oběhu, ale pokud na konci jejího cyklu Epic vydá ještě jednu hru, pokusí se z ní znovu vymáčknout víc než v případě Gears of War 3.
9. 11. 2011 13:30 | Téma | autor: levis |
Řeči vývojáře Cliffa Bleszinského na téma Xbox 360 jsou už několik let evergreenem herních serverů a tyhle staré dobré časy ještě nekončí. Nejnověji designér, přezdívaný CliffyB, prohlásil, že navzdory všemu humbuku okolo příští generace konzolí se technologie X360 ještě pořád nevyčerpala. "Dostatečně tvůrčím programováním z ní vymáčknete cokoliv," řekl o konzoli Bleszinski v rozhovoru s časopisem Edge.