Nový Dante z DmC Devil May Cry je z jiného universa
Když nevíte, jak znovu nastartovat sérii a přitom nepokazit celý její kánon, vymyslete si...
„Casual hry brzy vyzvou velká MMO studia“, prorokuje Garriott
Říct, že se Richard Garriott pohybuje v herním byznysu už nějaký ten pátek, by bylo velmi nedokonalým vystižením toho, co Lord British pro tuhle sféru zábavního průmyslu znamená. Když se tedy rozpovídá o tom, kam hry budou směřovat a na co je třeba se připravit, není od věci naslouchat. A dle jeho názoru bude mít brzy Blizzard se svým klíčovým postavením v MMO sféře pořádné problémy, protože mu na paty šlape casual sekce. Jeho jediným štěstím je zatím to, že si tyto dvě části nekonkurují. Zatím.
Assassin’s Creed: Revelations je konečná pro Ezia a Altaira
V zásadě nejde o žádné nové nebo převratné informace, nicméně rozhovor se scenáristou Darbym McDevittem a Alexandrem Amanciem z Ubisoft Montreal poodhalil, co asi tak máme od Assassin's Creed: Revelations čekat z hlediska osudů jednotlivých hrdinů celé série.
Nové módy a prvky v multiplayeru Modern Warfare 3
Multiplayerové řádění v Battlefield 3 už vesele plápolá a my jsme zvědavi, jak se předvede Modern Warfare 3, který by měl přeci jenom sázet na trochu jiné karty. To potvrzuje i vývojářské video, které představuje nové módy. Je jasné, že v případě MW3 půjde hlavně o boje na blízko v uzavřenějších mapách a s velkou intenzitou. Sem by měl podle všeho dobře zapadnout Kill Confirmed mód, kde bojujete o psí známky padlých.
Ratchet and Clank: All 4 One - recenze
Ratchet s Clankem se po PlayStation platformách prohání dlouhých devět let a za tu dobu si získali slušnou popularitu. Aby taky ne, když téměř všechny jejich hry mají na Metacritic mezi 80 - 90 %, což je na sérii o osmi dílech hodně solidní vizitka. Zdá se tedy, že výjimkou, která potvrdí pravidlo, je zatím poslední kus s podtitulem All 4 One, který na ty nejlepší prostě nemá. Jak je to možné?
Blizzard vyvíjel původní Diablo titul pro PlayStation 2
Herní historik David Craddock v poslední době studoval dějiny studia Blizzard North. Jak spisovatel prozradil v novém rozhovoru, tito vývojáři prý bezprostředně po vydání Diabla II vážně koketovali s myšlenkou, vytvořit ve spolupráci s Capcomem konzolové Diablo pro PlayStation 2. Tahle varianta byla na stole v letech 2001-2003, řekl Craddock v podcastu serveru Incgamers.
Pohled do zákulisí vývoje The Elder Scrolls V: Skyrim
Pokud ještě nemáte nakoukáno dost z Elder Scrolls V: Skyrim, nejnovější oficiální trailer...
Kooperativní trailer z kyberpunkové střílečky Syndicate
EA drží laťku vysoko aneb takhle nabušený může být opravdu jen trailer z kyberpunkové řežby Syndicate. Ten dnešní se zaměřuje na kooperativní mód, ve kterém si budete moci vytvořit vlastní čtyřčlenný tým a vrhnout se s ním na devět extra misí nezávislých na hlavní kampani.
Cognition, nová adventura od Jane Jensenové
První dáma adventur, Jane Jensenová, kterou mají ti starší z vás určitě spjatou se sérií Gabriel Knight, chystá po Gray Matter další hru. Epizodický psychologický thriller Cognition: An Erica Reed Thriller ovšem vyjde na čtyři pokračování a Jensenová při jeho vzniku dohlíží pouze na příběh a investigativní část hry. Zbytek už ohlídají vývojáři ze studia Khaeon.
V Diablu III zazní 16 tisíc nadabovaných replik
Na diskusním panelu věnovaném zvukové stránce Diablo III prozradil Blizzard, že hra obsáhne...
Silicon Knights propouští i navzdory grantům a vladní pomoci
V posledních třech letech obdrželo vývojářské studio Silicon Knights granty z veřejných rozpočtů a finanční injekce ze soukromých účtů ve výši přesahující osm milionů dolarů, ale ani to už ho patrně nezachrání. Nejnovější, zatím neoficiální, informace hovoří o tom, že firma musela propustit přes sedmdesát zaměstnanců včetně manželky prezidenta firmy Denise Dyacka.
Phobos: 1953 - dojmy ze skličující adventury
Herní výstava Gamescom 2011 byla bohatá na spoustu zajímavých her, nechyběly mezi nimi ani adventury. Právě na ně se zaměřil Petr Ticháček, poctivě je všechny oběhal, obhlédl a některé si i zahrál, aby vám mohl z každého jednotlivého titulu nabídnout své dojmy v rámci adventurního speciálu. Výpis všech článků, které v rámci speciálu vyšly, najdete za tímto odkazem. Tentokrát se zaměříme na adventuru Phobos: 1953, která se zabývá děsivými psychologickými a telepatickými experimenty ruské KGB v 50. letech minulého století.
Trailer oslavuje brzké vydání remaku Halo: Combat Evolved
Do vydání remaku Halo: Combat Evolved Anniversary sice oficiálně zbývají pořád ještě dva...
Závody ptáků chocobo ožijí ve Final Fantasy XIII-2
Oblíbená sportovní disciplína série Final Fantasy se vrací aneb Square Enix potvrdili, že v nadcházejícím Final Fantasy XIII-2 budete moci opět závodit s ptáky chocobo. Tuhle legrácku v sérii proslavil sedmý díl v roce 1997, kdy pak chocoba na tričku hrdě nosil každý druhý japonský teenager. Autoři prý chtějí zachovat to nejdůležitější, aby se tenhle pocit vrátil i v FF XIII-2, kde se závody budou pořádat na vznášejícím kasinu Xanadu.
Odklad bety Counter-Strike: Global Offensive
Ještě před pár dny to vypadalo, že otevřený betatest Counter-Strike: Global Offensive bude muset začít s posledním říjnovým dnem. Jenže dnes už se píše listopad a betatest pořád nikde, což začalo být podezřelé progamerům z ESEA. A nyní jim Chet Faliszek z Valve naznačil, že betatest se skutečně odkládá. Zpracovat podněty, kterými tvůrce zasypali profesionální hráči, prý trvá déle, než vývojáři z Valve chtěli.
Oznámení týmového MechWarrior Online
Piranha Games konečně oznámili oficiální návrat série MechWarrior, která ožije formou free-to-play týmové multiplayerové akce. Hrát budete z pohledu vlastních očí, a to sice na principech a pravidlech, které vývojáři odvozují z tradičních MechWarriorů z druhé poloviny 90. let. Ve hře bude možné zakládat klany a zápasit až ve čtyřech hráčích v jednom týmu, přičemž kromě módu DM se má hra zaměřit hlavně na typ misí Conquest.
The Elder Scrolls V: Skyrim - dojmy z tříhodinového hraní
Akce, kdy si firma pozve novináře, aby v jejím sídle hrál chystanou hru, mají u podezřívavých čtenářů bůhví proč odér korupce. V zájmu pojištění nezpochybnitelné nezávislosti v případě osahání Skyrimu, zvlášť ve světle skutečnosti, že patřím mezi dlouholeté zastánce celých Elder Scrolls, jsem to tedy vzal pro jistotu z gruntu: týden před odletem do londýnského sídla Bethesdy jsem kapitálně rozvrtal vztah s osobou blízkou, den předem si obstaral vydatnou rýmičku a konečně na místo činu dorazil po zhruba dvouhodinovém horečnatém spánku a do ruky dostal Xboxový ovladač. V méně poddajné náladě už jsem přijet opravdu nemohl. Asistent pípl, že mi ovládání vysvětlí. Netrápil jsem ho vysvětlováním problematiky invertované osy ypsilon. Poprosil jsem o čaj a pustil se do práce.
Převálcuje kooperace singleplayer ve hrách?
Kdo nemá ve hře kooperaci, tak není „in“, protože podle Andrea Maguireho ze studia Snowblind, které nedávno dokončilo The Lord of the Rings: War in the North, je kooperace ve hrách moderní a v blízké budoucnosti se bude objevovat stále častěji. Jeho slova potvrzuje přidávání podpory kooperace do řady známých značek, které o něčem podobném v době svého rozjezdu ani nepřemýšlely. Mass Effect 3 je toho zářným příkladem. Vraťme však slovo Maguiremu, který na otázku, zda je éra singleplayerových her u konce, odpověděl jasně: „Se zrychlením a stále lepší dostupností internetového připojení, potažmo s pronikáním internetu i do obýváků a mobilních telefonů, se podle mě kooperativní hraní bude prosazovat mnohem více.“
Desetiminutová mise na videu z Modern Warfare 3
Pokud přežijete příšerný zvuk (doporučuji ztlumit!), můžete se podívat na průběh mise...
Nedostatek kusů SW: Old Republic při spuštění spíš nehrozí
Když EA a BioWare v srpnu oznámily, že omezí počet fyzických i digitálních kopií Star Wars: The Old Republic, které půjdou do prodeje, aby zajistily hladký průběh spuštění hry, pár hysterek v řadách hráčů poli studený pot, že se na ně nedostane a jali se předobjednávat. Nyní se však zdá, že to s ním omezením prodejních kusů nebude tak horké.