Tvůrci si hráli především s ovládáním, aby hra splňovala požadavek škatulky „arkádová“ střílečka a mohl ji ovládat i šimpanz a ještě se přitom bavil, jak ta letadélka krásně vypadají a mise jsou zábavné. Samotná náplň prý také prošla spoustou úprav, ale nevím, jestli to z nového videa po rozkliku v článku bude poznat. Nové obrázky, které najdete v naší galerii, nicméně lákavé jsou, ne že ne. Ona, když hra nemusí řešit složitou simulaci, tak může prostředky požírající výkon přesunout do vzhledu - tak si alespoň vizuální atraktivitu hry vysvětluju.
Nabídnout by hra měla okolo 20 autentických letounů z Druhé světové, které budete týrat při akci na misích, postavených na základě skutečných událostí. Platí to však jen o jejich konceptu, protože hratelnost bude arkádová bez ohledu na zvolený mód, které jsou celkem tři – kampaň, survival a dogfight. Názvy módů jsou vše vysvětlující a tvůrci slibují, že jestli se na něco zaměřili, je to odladěná obtížnost a frenetická letecká akce. Jinak řečeno, ovládání sice může být jednoduché na zvládnutí, ale samotná akce rozhodně jednoduchá být nemá.
zdroj: Archiv
Jako první vyjde Dogfight 1942 5. září na X360/XBLA, PC a PSN verze se mezi lidi odváží někdy v průběhu podzimu. Ještě před vydáním lze přitom očekávat hratelnou demoverzi.