Producent Judži Korekado z Kojima Productions redaktorům anglického Eurogameru prozradil, že se tvůrci z Platinum Games momentálně soustředí na dokončení PS3 a X360 verzí hry (vychází v únoru 2013), a až poté o PC verzi hry vůbec začnou debatovat. To je klasická vyhýbavá odpověď, která neznamená ani ano, ani ne a může pramenit z ignorance nebo z nevědomosti. A v tomto případě bych vsadil spíše na tu nevědomost. Svědčí o tom dotaz vznesený producentem směrem k Eurogameru, jestli by vůbec evropští hráči o PC verzi Metal Gear Rising: Revengeance stáli. A protože dostal jasnou odpověď „ANO!, tak přislíbil, že se tím tedy bude firma zabývat. Ale až vyjdou verze konzolové, jak Korekado připomněl.
Pokud tedy někdy nějaká PC verze Metal Gear Rising: Revengeance bude, vyjde s několikaměsíčním zpožděním oproti konzolovým verzím. Což třeba u japonských her není nic neobvyklého, protože japonské firmy si až nedávno začaly všímat toho, že v Evropě se na PC hraje hodně, na rozdíl od Japonska, kde v herní oblasti prostě vládnou konzole a mobily. Je tedy třeba JPN firmám dát část, aby se tomu přizpůsobily a s PC verzemi svých her do budoucna počítaly automaticky. Předpokladem samozřejmě je, že PC verze budou prodejně úspěšné, ale to snad není třeba dodávat.
Pořád jsou na tom ale PC hráči lépe, než majitelé handheldu PS Vita - verze pro tento handheld byla zrušena, protože by hardware mašinky některé herní prvky neutáhl.