Když se na VGA objevil trailer na znovuzrozenou akci Metal Gear Rising: Revengeance, mnozí se zhrozili nad až zběsile akčním pojetím hry, která je v myslích hráčů vryta především jako stealth akce, jdoucí na věc od lesa a ne od raketového sila. Nicméně, jak je vidno, toto už není Metal Gear Solid, ale Metal Gear Rising a styl je prostě jiný. Podtrhuje to i výběr Platinum Games jako dalšího běžce s vývojářským štafetovým kolíkem.
Acuši Inaba, jeden z šéfů Platinum Games se nyní vyjádřil k obavám fanoušků v sérii twitterových zpráv. Jeho přístup je celkově pokorný, leč zdravě sebejistý. „Tvůrci v Kojima Productions při tvorbě Metal Gear ságy cedili krev, pot a slzy. Nyní pan Kojima vsadil na nás a věří nám, že dokážeme tento úkol zvládnout. … Mnoho lidí si zřejmě myslí, že změna z MGSR na MGR změnila vše v této hře, ale to není pravda“.
Inaba pokračuje: „Koncept MGSR nás nadchnul. Respektujeme jej a máme rádi, stejně jako postavu Raidena a myšlenku svobodného rozsekání čehokoliv na kousky. Vím, že jsou reakce na nový trailer smíšené. Přesto ale věřím, že právě naše láska a respekt proniknou na povrch. Doufám v to, že záblesky tohoto vztahu uvidíte v budoucích záběrech ze hry. A tak, abychom dosáhli tohoto vývoje, v budoucnosti budeme všichni v Platinum Games nadále bojovat a cedit krev, pot a slzy“.
Je to hodně emocionální a otevřené vyznání, nicméně není důvod, proč Platinum nevěřit. Jejich MadWorld byl odvážným počinem pro Wii, Bayonetta je doteď jednou z top bojovek a i Vanquish, i přes ne až tak vřelé přijetí, disponoval svěžím designem a hratelností. Pokud si chcete onen inkriminovaný trailer prohlédnout, zde máte rovnou novou, rozšířenou verzi.
zdroj: Archiv