Beta DayZ vyjde příští rok, to samé platí o plné verzi na PC i konzolích
Nekonečný vývoj léta propírané DayZ se měl ještě letos přehoupnout do finální rovinky, ale jak už to bohužel bývá, neobešlo se to bez dalšího odkladu. Když jsme o samostatné hře vycházející z přelomového modu pro Arma 2 poprvé psali v roce 2012, jen těžko jsme mohli tušit, že ke skutečnému vydání dojde až o šest dlouhých let později. A to jen díky nezlomné víře fanoušků a vytrvalé vůli tvůrců z Bohemia Interactive.
V kočičím RPG Cattails bojujete o území, žerete myši a vychováváte koťátka
Nejdřív jsem si myslel, že v RPG Cattails hrajete za běžnou domácí kočku a že svůj drahocenný čas budete dělit mezi bezcílné pobíhání venku a drbání za oušky vašimi dvounohými poskoky. Ve skutečnosti je to ale trochu jinak, protože tenhle kočičí svět se zdaleka nezaobírá pouze lovením ptáčků a rvačkami při měsíčku. Jsou zde různé frakce, které spolu vedou boje o území, dialogy s ostatními kočkami, a dokonce i simulace randění.
Wizard of Legend je roguelike bez mečů a pistolí, ale zato s efektními kouzly
„Jsi čaroděj, Harry!“ Legendární hlášku z prvního filmu série Harry Potter jste si mohli v televizi připomenout teď o víkendu. Takový snímek nevyvolá jen krásné vzpomínky na naše mládí, ale přivodí i chutě na nějakou tu kouzelnickou hru. Wizard of Legend je však trochu jiná škola pro nadějné kouzelníky. Je drsná, barevná a neuvěřitelně frenetická.
Umělá inteligence v Railway Empire je těžko rozeznatelná od skutečných hráčů
Umělá inteligence je samostatnou disciplínou, s níž se dnes už umí popasovat lecjaká hra. Málokteré se však podaří vyvolat v hráči pocit, že je jeho elektronický protivník vážně chytrý, natož konkurenceschopný. Vlakový tycoon Railway Empire má v této oblasti vysoké ambice, a jak se zdá, daří se mu je plnit.
Tři hry ze slavné série Jak and Daxter se podívají na PlayStation 4
Jak a Daxter, dva akčně adventurní parťáci z let dávno minulých, se už za dva dny vrátí v plné slávě. Hned trojice jejich her z druhého PlayStationu se dočká remasteru na PS4. Drsňák se špičatýma ušima a jeho ukecaný, trochu zbabělý kamarád se objeví v titulech Jak II, Jak 3 a Jak X Combat Racing, a kdybyste potřebovali ještě nějaký důvod, proč tomuhle oznámení věnovat pozornost, vězte, že jde o díla studia Naughty Dog známého díky vynikající sérii Uncharted.
Abandon Ship se odkládá na začátek příštího roku, ukazuje půlhodinu z hraní
Na nadějně vypadajícího křížence Sunless Sea a FTL: Faster Than Light se v redakci docela těšíme, ale jak se teď ukázalo, musíme si ještě nějakou chvíli počkat. Abandon Ship měla totiž původně stihnout vyjít ještě letos. To už oficiálně neplatí a výhledově se počítá se začátkem příštího roku.
Jízdní řád na další týden - Fantasy RTS, špehování souseda a spousta karet
Máme za sebou první adventní neděli, takže už je nejvyšší čas začít shánět vánoční dárky pro vaše blízké. Jako jeden z možných zdrojů tipů vám může posloužit náš Jízdní řád pro tento týden. Pokud se mezi vašimi známými čirou náhodou nachází nějaký potenciální diktátor, určitě nešlápnete vedle se simulátorem moderní vlády nebo renesanční panovnice. Ti ostatní si mohou vybrat z karetní strategie, kombinace RTS a RPG a hororové adventury. Video jako každé pondělí připravil Honza Vondrášek.
Fight Club #352: Bětka Force
V dalším dílu našeho Fight Clubu, tentokrát už s pořadovým číslem 342, se objevil vzácný host v podobě Bětky Trojanové, kterou doprovodili Petr Poláček, Adam Homola a Pavel Dobrovský v roli moderátora. Podívali se třeba na situaci kolem Hitmana, kterého Square Enix nechali ve vlastnictví IO Interactive, respektive samotné situaci Square Enixu, jehož šéf Josuke Macuda byl překvapivě sdílný.
Test: sluchátka ASUS Cerberus V2 si užijí hlavně hráči
Asus Cerberus V2 je nová verze zhruba tři roky starého headsetu Cerberus. Ač je v mnoha ohledech podobný, přináší kromě odlišného designu i řadu praktických změn – z těch nejvýraznějších například pevný hlavový most.
Když výrobce vyslyší volání hráčů: 240 nebo 144 Hz v podání ZOWIE by BenQ
3. 12. 2017
|
Inzerce
Není moc společností, které si berou k srdci zpětnou vazbu hráčů či obecně uživatelů. Jejich počet se začíná zvyšovat a není divu „náš zákazník, náš pán“ resp. „hlas lidu, hlas boží“.
To nejlepší z Games.cz - Překvapení od Ubisoftu
Na mikrotransakce usedl prach, zatímco my v redakci doháníme poslední resty a snažíme se hrát všechno, co jsme během roku nestihli. Než nás stihne vánoční stres. Mezitím nás ale dokázal třeba takový Ubisoft velice příjemně překvapit, když z čista jasna vydal dříve neoznámenou experimentální hudební hru Ode. Ta se objevila bez oznámení, bez propagace a je stejně kouzelná, jako zajímavá. Vedle toho nás ještě potěšily zatím nepotvrzené spekulace o dalším velkém Devil May Cry a náznak od Square Enixu, že Deus Ex ještě neřekl poslední slovo.
Ztraceno v procesu: XCOM: Enemy Unknown
Není pochyb, že tahové strategie se díky XCOM: Enemy Unknown z roku 2012 znovu dostaly do popředí lidového zájmu. Žánr kdysi na pomezí klinické smrti se ukázal být vhodný i pro konzole a naznačil cestu, jak strategie resuscitovat. XCOM k tomuto poznání došel bolestivým procesem zkoušek, omylů a náprav, které si vyžádaly několik kompletních restartů úplně od nuly.
Star Citizen přidává nákup pozemků a mobilní vesmírnou základnu Pioneer
S blížícím se vydáním veřejné alfaverze 3.0 se na dychtivé publikum vesmírné ságy Star Citizen valí další zbrusu nové odhalení. Jak ambice Chrise Robertse a jeho týmu z Cloud Imperium Games nabírají na obrátkách, rodí se stále nové nápady, kterak vylepšit výsledný zážitek. Roberts si uvědomuje, že je třeba dát hráčům mnohem více svobody a prostoru k vyžití na površích vesmírných těles. K tomu je samozřejmě nutné další prohlubovaní a úspěšná integrace nových herních mechanik.
Androidka Kara z Detroit: Become Human urazila za pět let dlouhou cestu
Když Quantic Dream v březnu roku 2012 vydali sedmiminutové dramatické video s androidkou Karou, určitě nejen mě zklamalo, že spíš než o samostatnou hru jde o demonstraci toho, co všechno dokáže Playstation 3. O pět let později je Kara nejen jednou ze tří protagonistů Detroit: Become Human, ale především skvělou ilustrací vývoje technologie za uplynulý čas.
Rozmáchlé JRPG Xenoblade Chronicles 2 vychází na Nintendu Switch
Switch ještě není na trhu ani rok a už bychom pro něj našli několik velkých a zásadních titulů. Podle prvních reakcí se zdá, že poslední velká hra roku Xenoblade Chronicles 2 se může zařadit právě mezi ty povedené kousky, kvůli kterým mohou fanoušci žánru JRPG zvážit pořízení Switche a jeho majitelé pak pořízení samotné hry.
Black Mirror - recenze
Nové, ale ne zrovna skvělé zážitky přináší adventura Black Mirror, která volně navazuje na trilogii her s českými kořeny, známých v tuzemsku jako Posel smrti. Kromě nekonečného leitmotivu kletby nad starobylým rodem Gordonů už nemá s původní ságou nic společného a ironicky řečeno, je jejím opravdu černým zrcadlem. Je totiž krátká, plná cutscén a také chyb. Fanoušci původní série ji proklejí asi podobně, jako temné síly kdysi Gordony.
Destiny 2 cílí na zdravější endgame a lepší komunikaci vývojářů
Destiny 2 sice můžete hrát sami, ale ve svém jádru jde primárně o živou online hru. Jako taková se dočká v příštích měsících a možná i letech řady updatů, několika datadisků a spousty DLC. Jedním z těch větších DLC, nebo možná spíš menším datadiskem, je Curse of Osiris. Ten vyjde příští týden, konkrétně 5. prosince, a přidá do hry novou kampaň, nové lokace, aktivity, brnění i zbraně, a je prvním velkým krokem směrem, kterým se hra potřebuje vydat.
Vychází RPG Seven: The Days Long Gone s ambicí redefinovat žánr
Thiefem inspirované RPG Seven: The Days Long Gone má svůj hlavní vývoj u konce a od dnešního dne je k dostání na Steamu za v přepočtu 765 Kč. Vývojáři si tu kladli za cíl redefinovat žánr izometrických RPG her, kdy se automaticky počítá s dobrým příběhem, dialogy a jinými klasickými prvky, ale už ne s velkou volností v prozkoumávání prostředí.
Retro GamesPlay – hrajeme akční střílečku MDK
„No hodně tam střílíš, pak tam máš padák, je to hrozně rychlý, občas máš sniperku, pak lítáš s tím padákem, pořád střílíš, je tam ten pes…a je to hrozně rychlý.“ Asi tak nějak mohl vypadat popis téhle specifické střílečky jednoho školáka druhému v roce 1997, kdy MDK vyšla. Snad si ale z tohoto autentického přepisu odnesete to hlavní, co vám i ukáží Pavel Dobrovský a Honza Olejník ve videu – MDK je hodně akční a hodně nepříčetná hra.
Sweryho veledílo Deadly Premonition vyjde v příštím roce jako stolní hra
Mysteriózní detektivka Deadly Premonition se nedlouho po svém konzolovém vydání před sedmi lety stala až překvapivým kultem. Alespoň tedy po stránce hratelnosti a příběhu, protože ambice projektu přerostly tvůrcům přes hlavu, což mělo neblahý dopad na technickou stránku. Ale odkaz hry žije dál – v roce 2013 jsme se dočkali vylepšené edice, a to i na PC, a zkraje příštího roku by měla vyjít stolní adaptace.