Ashes of the Singularity chce fanoušky RTS her zaujmout masivními bitvami se stovkami jednotek
Představení real-time strategie Ashes of the Singularity bylo milým překvapením pro hráče, kterým současná stagnace RTS žánru strategií není po chuti. Je otázkou, zda se právě Ashes of the Singularity podaří situaci změnit a bude slavit úspěch. Leccos napovědět by ale mohly následující záběry z technologického dema, které na první pohled evokují Supreme Commander.
Březnový Xbox One update přináší možnost típat screenshoty
Březnový update konzole Xbox One právě vychází a přináší řadu zajímavých novinek včetně možnosti típat screenshoty z her, které mohou uživatelé následně sdílet na sociálních sítích nebo je použít jako pozadí v menu konzole.
V novém Far Cry 4 DLC stavíte tábor na obranu před okultisty a sněžnými muži
Již minulý rok představené DLC Valley of the Yetis pro Far Cry 4 dnes (10. 3.) vychází pro PC, X360 a Xbox One verze, majitelé PS3 a PS4 verzí hry se dočkají zítra. Hlavní hrdina Ajay V DLC nešťastně ztroskotá s helikoptérou v horách a musí v novém prostředí přežít nejenom nájezdy okultistů, ale též sněžných mužů.
Dojmy z hraní RESI: Revelations 2 - první dvě epizody ujdou, ale raději počkejte až vyjdou všechny
Když se člověk zamyslí nad tím, jak se rodina her v sérii Resident Evil rozrostla od dob úvodní PlayStation trilogie, jde z toho hlava kolem. Krom klasické dějové linky tu je bezpočet nejrůznějších levobočků, vyprávějících o všech možných a nemožných postavách, které se neustále dostávají do křížku s dalšími a dalšími zlotřilými společnostmi. A kdo nedává bedlivý pozor a nehraje každý díl Resident Evil, nejspíš se velmi brzy v tom děsném propletenci ztratí. Inu, slovy Tomáše Hanáka: „To už aby si člověk dělal grafy…“
Visceral Games připomínají, že Battlefield Hardline nabídne i příběhovou kampaň
Pokud byste čekali, že upoutávka na Battlefield Hardline bude klidná a vyhne se bombastickému střihu, čekali byste marně. Už 19. března vyjde na PC, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 a PlayStation 4 policejní off-spin jinak ryze válečné série, který se v singlu i multiplayeru zaměří na honičky mezi lupiči a policií. Multiplayer už jste si mohli vyzkoušet v nedávné betě, takže víte, co čekat, zatímco pod pokličkou držená singleplayer kampaň nabídne napínavé vyprávění ve stylu aktuálních seriálových pecek, což dokládá i následující trailer.
Druhá epizoda Tales from the Borderlands vyjde po třech měsících čekání příští týden
Příští týden se mají fandové adventur od týmu Telltale Games nač těšit. Konečně totižpo tříměsíční odmlce (!) vyjde druhá epizoda první sezóny Tales from the Borderlands s podtitulem Atlas Mugged (odkaz na BioShock a Atlas Shrugged?), která bude pokračovat v načatém vyprávění - můžete se v ní těšit například na větší roli pro sympatického záporáka Handsome Jacka.
Dvacet minut komentovaných záběrů ze hry představuje Wolfenstein: The Old Blood
Někdo má překvapení rád, někomu na něm nesejde, ale na pozoru před spoilery se mějte pro jistotu všichni – v rámci výstavy PAX East totiž tvůrci předvedli přes dvacet minut komentovaných záběrů ze samostatně hratelného datadisku Wolfenstein: The Old Blood, ve kterém navrací hráče před události v parádní střílečce Wolfenstein: The New Order.
Vývojář ze zrušeného studia Maxis popisuje EA jako dobrého zaměstnavatele s mizernou flexibilitou
Koncem minulého týdne EA nečekaně uzavřela studio Maxis Emeryville, které mělo pod palcem například vývoj posledního dílu SimCity nebo Spore. Řada zaměstnanců v EA zůstává a nadále se budu věnovat péči o zavedenou značku. Aktuální dění však hezky odráží situaci posledních měsíců a navíc nabízí zajímavý pohled do zákulisí nejenom vývoje posledního dílu, ale především na práci v Maxisu a EA obecně.
Survival sandbox Shelter 2 připomíná videoherní zvířátko na konec
Zvířátka táhnou lidi bez rozdílu zájmů, jak svého času dokládala oblíbená rubrika „zvířátko na konec“ v hlavních zprávách TV Noha. Němá tvář vypráví příběh už jen pohledem, a když se navíc octne v obtížné životní situaci, může se z toho člověk pominout. Tvůrcům z Might and Delight se bohužel nepodařilo prvoplánově silné téma v prvním Shelter dostatečně vytěžit, protože příběh jezevčice, která se pokouší zachránit co nejvíce svých mláďat během cesty nebezpečnou krajinou, dojel na nudu – vizuální i herní. Právě vycházející Shelter 2, ve kterém štafetu po jezevčici přebrala rysice, navazuje na jedničku tématikou a vlastně i zpracováním, ale snaží se rozvést herní stránku. Jestli to funguje, vám brzy napovíme v recenzi. Mezitím se ale můžete davově dojímat nad další upoutávkou.
Nový díl Games TV si posvítil na originální freewarovky
Máte hluboko do kapsy? Jako herní novináři vám rozumíme. Přísloví „bez peněz do hospody nelez“ ale naštěstí ve světě her neplatí (!). Ne, nenarážíme teď na pirátskou scénu, ale na hry, které jsou zdarma – a zároveň dostatečně zajímavé, aby vyčnívaly z davu freewarové šedi.
Akční MOBA Gigantic ukazuje své barvité hrdiny i monstra
Nene, nezasekli jsme se v chybě v Matrixu. To jen jste asi zapomněli, že se chystá další multiplayerovka s MOBA prvky a komiksově nadsazenou grafikou. Jmenuje se Gigantic a myslím, že společně s Battleborn a Overwatch momentálně tvoří trojici titulů, které víceméně kráčí podobnou cestou. O tom, které hry z téhle trojice uspějí rozhodnou i malé detaily a odlišnosti a právě takový detail má v rukávu i chystaná Gigantic. Není ale malý.
Star Citizen předvádí nový model poškození lodí
Jak už jsme zjistili, Star Citizen má poněkud megalomanské tvůrce, kteří se snaží mít ve hře spoustu věcí v co nejvyšší kvalitě. Že míru detailu berou vážně dokazuje i nové video, v němž autoři demonstrují nový model poškození, který bude aplikován na vaše střelbou týrané kocábky. Nu a jak byste čekali, nevypadá vůbec špatně.
Staromilské RPG Serpent in the Staglands vás zavede do pozdní doby bronzové
Ačkoliv by titulek vycházející ze samotného popisu RPG Serpent in the Staglands, kde se jasně píše „zasazení je inspirované pozdní dobou bronzovou v transylvánském prostředí“ mohl přivodit extatické stavy u hrajících archeologů, předem je varuji. Důležité je slovo „inspirované,“ takže berte v potaz, že Serpent in the Staglands pořád budou primárně fantasy záležitostí, ovšem ve velmi originálním zasazení a kabátku.
Overwatch představuje kovboje McCreeho a vojandu Zaryu
Chystaná blizzardí FPS multiplayerovka jménem Overwatch už vzbuzuje zájem. Nejen u Gearboxu, s jehož chystanou Battleborn sdílí víc než jeden herní nápad, ale také u potenciálních hráčů. Hra totiž vypadá nápaditě co do složení jednotlivých hrdinů a dva, kteří by mohli dobře demonstrovat rozmanitost, se představují ve dvojici videí předvedených na PAX.
Překrásný trailer připomíná, že vychází plošinovka Ori and the Blind Forest
Jak poznám, že se mi nějaký trailer opravdu líbil? Okamžitě si jej jdu po dokoukání pustit znovu. A to je přesně případ nejnovějšího videa k Ori and the Blind Forest, které zároveň slouží jako upomínka, že hra vychází 11. března na PC a Xbox One. A je to nádherná, magickou atmosférou pulzující upomínka, jíž doplňuje zcela neodolatelná hudba.
Lucius II: The Prophecy - recenze hororu s malým Satanem
Existuje spousta špatných her. Některé se vybarví postupně, což je škoda, neboť u nich zbytečně strávíte svůj drahocenný čas. Jiné naopak dokážete prokouknout prakticky na první pohled. Lucius II: The Prophecy je zářným příkladem právě druhé zmiňované skupiny. Od první minuty tušíte, že jste si vybrali špatně a tenhle horor klopýtá na hranici snesitelnosti.
GDC 2015: Virtuální realita podle Sony je o hledání zážitků, při kterých se hráč nepozvrací
Zatímco Oculus VR se svým Riftem letos během GDC žádné informace nepřinesla a Valve naopak představila virtuální realitu ve spolupráci s HTC, Sony přivezla do San Francisca nejenom informace o vylepšení VR hardwaru, ale též názorné ukázky z vývoje softwaru. Nejde samozřejmě o žádné konkrétní tituly, jsou to jenom technologická dema. Názorně ovšem ilustrují, že zatímco vývoj VR hardwaru pokročil během posledních let na zcela jinou úroveň, vývoj softwaru je teprve v plenkách.
Do Heroes of the Storm míří Sylvanas, nová mapa a kupa novinek
V těchto dnech se odehrává PAX a to by bylo, aby tam nebyl Blizzard. Tomu se PAX zalíbil a svého času ho využil k oznámení Hearthstone, což letos v podstatě zopakoval a oznámil pro něj datadisk Blackrock Mountain. Velkou část blizzardí prezentace na PAXu ale zabrala chystaná MOBA Heroes of the Storm, která se dočkala hned několika zajímavých oznámení. Tím největším je definitivní potvrzení a jakési oficiální představení příštího hrdiny. Tím nebude nikdo jiný, než Sylvanas Windrunner.
Geralt bojuje proti wyverně v novém videu z třetího Zaklínače
Kdybyste to nemohli vydržet do 19. května, kdy vychází Zaklínač 3: Divoký hon, CD Projekt má pro vás další video, které bude působit asi jako sypání soli do ran. Protože pak budete ještě nedočkavěji odstříhávat už jednou nastavovaný metr. Tentokrát se ukáže vedlejší úkol, který vede od zjišťování co se stalo s karavanou až k souboji s wyvernou královskou.
Ozvěny ze San Francisca: Den pátý
Už je to uděláno, už je to hotovo. Respektive uděláno ještě není, protože materiály a podněty, kterých Petr s Martinem nasbírali na Game Developers Conference celou kopu, budou kluci ještě nějaký ten čas zpracovávat. Už teď se ale můžete podívat na jejich bezprostřední dojmy ze závěrečného dne celé akce.