Vývoj Shroud of the Avatar se do finančního pekla neřítí, uklidňuje backery Richard Garriott
Pamatujete si ještě Shroud of the Avatar? Tahle částečně singleplayerová, částečně MMO záležitost od legendárního vývojáře Richarda Garriotta, mimo jiné tvůrce série Ultima, vybrala na Kickstarteru a vlastních stránkách od roku 2013 přes 11 milionů dolarů, což je docela hezké číslo. Už skoro tři roky se nachází na Steamu v předběžném přístupu a letos by konečně měla vyjít plná verze. Studio Portalarium ovšem nedávno spustilo další crowdfundingovou kampaň skrze investiční stránku SeedInvest, kvůli čemuž bylo potřeba zveřejnit současný stav financí studia. A leckdo je nepříjemně překvapený, že truhlice jsou prázdnější, než možná čekali.
The Legend of Heroes: Trails in the Sky the 3rd - recenze
Po deseti letech se hráči mimo Japonsko dočkali vydání závěrečného dílu JRPG trilogie Trails in the Sky z legendární série The Legend of Heroes, která si svými příběhy získává srdce fanoušků po celém světě od roku 1989. Třetí díl se oproti svému předchůdci chlubí několika drobnými úpravami soubojového systému, ale především uzavírá neuvěřitelně hutný příběh z království Liberl.
Herní pořad Games TV objevuje netušené rozměry futuristického Tokia i abstraktního vesmíru
Tokyo 42 si v naší recenzi vysloužila sedmičku, ale na její překrásný svět si stojí za to posvítit i prostřednictvím videa. Lukáše navíc izometrická akce inspirovala k ohlédnutí za jednou ze svých nejoblíbenějších her vůbec. O jakou hru jde? Pokud tipujete Starseed Pilgrim, jste na správné adrese.
Destiny 2 ukazuje velitele Zavalu a koloběh smrti i oživení
Kdo by neměl rád velitele Zavalu, jednoho z hlavních borců světa Destiny 2? Je velký. Je svalnatý. Je modrý. Je holohlavý. Co víc byste si od svého heroického vzoru mohli přát? Zvlášť, když je to Awoken Titan. Navíc umí máchat kopím i střílet samopalem, a k tomu všemu ještě disponuje schopnostmi, které odpovídají postu velitele Vanguardů. Prostě jde o pravého lídra, inspirativního a milovaného. To všechno vám názorně předvádí nový trailer.
Vydání hry přes Steam Direct stojí 100 dolarů – po utržení 1000 dolarů dostanou tvůrci své peníze zpět
Valve v únoru oznámila, že po pěti letech nahradí službu Steam Greenlight službou Steam Direct. Tehdy ani samotní provozovatelé největšího digitálního obchodu s hrami nevěděli, kolik si za "připuštění" nové hry na svou platformu od tvůrců řeknou. Spekulovalo se o částkách 100 až 5000 dolarů v závislosti na velikosti a potenciálu projektu. Nakonec zůstalo u té nejnižší hranice s tím, že když se tržby z prodeje dané hry přehoupnou přes určitou částku, dostanou tvůrci svých sto babek zpět.
Velký update přidal do Brigador novou kampaň a spoustu úprav i nového obsahu
Brigador je povedená izometrická střílečka, kde v roli obřího mecha či tanku kosíte vše, co se hýbe a vlastně i nehýbe, protože prostředí je kompletně zničitelné. Hra loni sklidila velký úspěch jak u recenzentů, tak i hráčů, proto je s podivem, že se zas tak dobře neprodávala. Nejspíš za to mohla vysoká obtížnost a ne moc šťastně pojaté ovládání. Vývojáři ze Stellar Jockeys se naštěstí nevzdali a v průběhu prvního roku hru průběžně aktualizovali. Teď však vydali největší update, kdy Brigador v podstatě znovu vydali se zásadními úpravami.
Ultimate Epic Battle Simulator zodpoví věčnou otázku, zda by slepice dokázaly uklovat římskou legii
Nadešel den pravdy. Nejtěžší test, jakému kdy římské legie čelily. Hannibal a jeho sloni? Hračka! Attilovi Hunové? Není problém. Možná vás překvapí, že stateční legionáři si poradili dokonce i se zombie apokalypsou. Odrazili invazi německého Wehrmachtu. Na hlavu porazili rozzuřené vikinské válečníky. Ale všechna ta vítězství jim zhořkla v ústech, když spatřili svého nejnovějšího nepřítele – deset tisíc nesmiřitelných kuřat, žíznících po lidské krvi. Ne, nezbláznil jsem se. To jen vyšla plná verze Ultimate Epic Battle Simulator.
RPG střílečka Consortium: The Tower předvádí obří mrakodrap – brzy vyjde demo
Ambicióznímu sci-fi RPG Consortium: The Tower se loni v květnu podařilo uspět s crowdfundingovou kampaní na investiční platformě Fig a od té doby jsme o něm nenapsali ani řádku. Nedávný update (přečíst si jej můžete zde) spojený se záběry z hraní však ukázal, že vývoj pokračuje více než zdárně. Všechny klíčové mechaniky už fungují, takže zbývá ještě doplnit obsah a doladit všechny možné detaily. Brzy prý vyjde demo, v němž si podporovatelé vyzkouší dobývání střechy titulní věže, futuristického londýnského mrakodrapu Churchill Tower.
Po čtyřech letech čekání se blíží vydání další epizody Fallout: New Vegas modifikace Project Brazil
Od vydání první epizody fanouškovského modu Fallout: Project Brazil, který kompletně překopává Fallout: New Vegas, uplynuly čtyři roky. Původně jsme se měli dočkat ještě dvou dalších epizod, ale od té poslední se upustilo, zřejmě kvůli náročnosti celého projektu. Na druhé epizodě pracují tvůrci ve volných chvílích právě ty čtyři roky. Ještě sice nemají hotovo, ale vydání se nezadržitelně blíží. Jak se hraje druhá epizoda, můžete vidět na pěti půlhodinových videích z hraní.
Obří update Rise of the Horde přináší do Gears of War 4 spoustu novinek pro Horde mód
Multiplayer Gears of War 4 je zábavný a občas se k němu i přes přetlak ostatních titulů vracím. Pokud vás baví především Horde mód, jistě vás potěší, že zítra hru rozšíří masivní update (samozřejmě zdarma) Rise of the Horde. Společně s ním si půjde v týdnu od 9. do 15. června hru vyzkoušet zdarma díky Trial verzi pro Xbox One a Windows 10.
Co vznikne z kombinace Hitmana a Hotline Miami? Stealth akce No Trace
Protože nad IO Interactive, tvůrci série Hitman, se stahují temná mračna (i když se o nejnovější díl stále hezky starají, jak píše Adam), možná je na čase se pomalu poohlédnout po plíživé, nájemně zabijácké alternativě. Poskytnout by ji mohla stylová shora viděná akce No Trace. V ní se budete schovávat, převlékat, střílet, házet nože a všeobecně si počínat jako imitátor Agenta 47, jak to předvádí nový trailer.
Nový obsah pro Hitmana – navzdory propouštění se tvůrci o svou stealth akci příkladně starají
Agent 47 neřekl své poslední slovo, i když mu teoreticky zvoní hrana. Osud Hitman série i vývojářského studia IO Interactive je zatím stále ve hvězdách, ale to neznamená, že by tvůrci svého hrdinu opustili a nechali ho ležet ladem. Naopak, chystají několik obsahových přídavků a patch.
O dva roky později – na Steamu je dostupná hotová verze Blitzkrieg 3
V květnu roku 2015 vstoupil Blitzkrieg 3 do early accessu na Steamu s tím, že plná hra vyjde do 4–5 měsíců. A nakonec jsou z toho celé dva roky… Tak už to ale bývá s naprostou většinou early access her. Blitzkrieg 3 je však konečně venku. Navíc za stejnou cenu jako doposud, ale s mnohem větším množstvím obsahu.
Secret World Legends představuje překopaný soubojový systém
Vydání vylepšené verze pět let starého MMORPG The Secret World se nezadržitelně blíží. Už víme, že vymakanější mysteriózní svět bude k dispozici zdarma s mikrotransakcemi, hra upouští od klasického MMO modelu a máme se dočkat vylepšeného levelování i soubojového systému. Zatím nám byl představen pouze nový online přístup, kde se s jinými hráči setkáte v podstatě jen v centrále, a mise podnikáte sami, nebo s přáteli. Nyní známe odpověď i na otázky ohledně platebního modelu a soubojového systému.
Company of Heroes žije i 11 let od vydání – update přidává podporu Steam Workshop
Od vydání strategie Company of Heroes uběhlo už jedenáct let. Početná fanouškovská základna se sice dočkala i druhého dílu, ale ten přinesl jen minimum novinek. Proto řada hráčů zůstala věrná jedničce, což nyní tvůrci z Relic patřičně reflektují velmi zajímavým updatem.
Surrealistická puzzle adventura Unknown Fate vyjde letos na podzim
O Unknown Fate od italského studia Marslit Games jsme naposledy psali před loňskými Vánocemi. A nejde o to, že bychom se hře nechtěli věnovat. Vydavatel hry nás jen nechával celou dobu v nevědomosti, stejně jako hlavní postavu Richarda. Díky nové ukázce ze hry už jsme ale o něco moudřejší.
Fight Club #328: Uctívači ještěrek
Zatímco v minulém podcastu Fight Club # 327 jsme víceméně jenom spekulovali, co bude obsahem Far Cry 5, dnes už se o hře můžeme na konto jejího představení bavit konkrétně. Jak se nám líbí zasazení, co říkáme na ambiciózní plány tvůrců, co od hry čekáme, to všechno jsme probrali ve Fight Clubu #328. Co jsme si pro vás nachystali dále?
STRAFE – recenze
Heslem dnešní doby je náhodné generování levelů, předmětů a všeho dalšího, co pomáhá nekonečné znovuhratelnosti. Střílečka STRAFE, která kdysi zaujala svým ujetým videem ke kickstarterové kampani, se také rozhodla jít tímto směrem a zkombinovat vzpomínání na Doom s roguelike prvky. Jenže, roguelike lze pojmout za více konců, a v tomhle případě to vývojáři vzali za ten špatný.
Tvůrci Wipeout vydali Formula Fusion - stejný typ hry pod jiným názvem
R8 Games, studio složené z tvůrců Wipeout, Grand Theft Auto nebo Colin McRae her, vydává super rychlé závody Formula Fusion. Hra uspěla v květnu roku 2015 na Kickstarteru a na podzim téhož roku již byla k dispozici v early accessu na Steamu, kde vydržela dlouhý rok a půl až do teď. Nyní je k dispozici hotová verze.
Nintendo spustí online službu pro Switch až v roce 2018 za 20 euro na dvanáct měsíců
Online služba pro Switch měla původně běžet už letos na podzim, nakonec se však její spuštění posouvá až na příští rok - bez dalšího časového upřesnění. Alespoň už ale víme, kolik si Nintendo hodlá za online funkce konzole Switch účtovat. V případě zájmu zaplatíte 4 eura na měsíc, 8 euro na tři měsíce a 20 euro na rok.