Osobně jsem si Onrush se zájmem osahal v otevřené betě na PlayStation 4, která proběhla o víkendu před dvěma týdny. Má zvědavost se bohužel nesetkala s očekávaným nadšením. Jistě, byla to jen beta, nabízela polovinu vozidel a herních módů a jen dva okruhy. Vrásky mi však dělaly mechanismy, které se zdály být finální.
Nezřídka se mi totiž stávalo, že mi peroucí se skupinka obou týmů ujela nebo naopak já ujel jí. V takovou chvíli by měl zapracovat systém Stampede, který vás vrátí do víru dění, ale v prezentované betě měl až moc velkou vůli. Doufám, že se to v plné verzi nebude opakovat, protože schválně zpomalovat opravdu není strhující.
zdroj: Archiv
Jízdní model je ta nejryzejší arkáda, na kterou dnes můžete narazit (dle mého názoru trumfuje i blížící se The Crew 2). A i k němu jsem měl během zmiňovaného víkendu výhrady. Opravdu rychlá akce plná vybuchujících vozidel a skokánků působí dobře, ale problém nastává v první zatáčce. Jaksi se musíte obejít bez driftování. Samozřejmě to bez něj funguje, ale nemohl jsem se zbavit dojmu, že tam mělo být.
Naštěstí tratě, módy i rozdílnost vozidel mohu pochválit a doufám, že mé ne moc nadšené dojmy z bety opraví plná verze. Onrush vyšla dnes na PlayStation 4 a Xbox One za plnou cenu.