
Nejnovější články
Mecha Break – recenze multiplayerové fantazie pro fanoušky obřích mechů
Kolik odpadu je třeba na pohřbení dobré hry?
Svůdnost utrpení. Hellraiser: Revival chce být nejvěrnější herní adaptací Clivea Barkera
Pinhead se vrací do pekla
Tým seriálového Falloutu se připojuje ke scenáristům seriálu Mass Effect
Amazon si kvalitu pohlídá
Fallout: Bakersfield předělává postapo do enginu Doomu a vypadá fantasticky
Tohle město je velký pro jednoho banditu
Britské studio The Chinese Room získává nezávislost
S pomocí investorů
Čtyři hodiny s Dying Light: The Beast mě donutily bojovat o přežití i o obsah vlastního žaludku
Nevídaná porce brutality, nebo...?
Ubisoft hájí mikrotransakce i neúspěch Star Wars Outlaws a chystá live service Ghost Recon
Jak bude vypadat budoucnost firmy?
„Daří se nám, máš padáka.“ Microsoft předvádí prohnilou esenci korporátní kultury
„Daří se nám, máš padáka.“ Microsoft předvádí prohnilou esenci korporátní kultury
Outcast: A New Beginning – recenze dobrodružství na mimozemské planetě
Spor o nové logo Remedy se nakonec s právníky Take-Two vyřešil přátelsky
Unity propouští další čtvrtinu zaměstnanců
Role Abby se v seriálovém The Last of Us zhostí Kaitlyn Dever
Jak vzpomínáme na Half-Life?
V Petrol Blood rozvracíte komunistický režim zpoza volantu v ulicích Prahy
Připomínky / náměty / bugy
Sledujte Fight Club #492 s Janem Rückerem o testování ve Warhorse